Деловодна информация
00226
ДИР-796 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
00226-2017-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл.Възраждане №2
Плевен BG314 5800 България
Силвия Арсова-Петкова - гл.експерт ОП +359 64881349
ir@pleven.bg +359 64881296

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен” ОП- 48
22000000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции:
? І позиция "Печатни изделия и офис оборудване";
? ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";
? ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали";
? ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване";
? V позиция "Доставка на хартия и картон";
? VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
Получателите на доставките по настоящата обществена поръчка са подробно описани по адреси в Обща техническа спецификация към документацията. Прогнозните количества за срока на договорите по позиции са описани в приложението към всяка Ценова оферта по позиция и служат единствено за оценяване на офертите от комисията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
214500      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Печатни изделия и офис оборудване" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
22816100      
30145100      
30197130      
30197220      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази позиция са кабъри, кламери, календари, папки и др. и трябва да отговарят на минималното описание, заложено от Възложителя в бланката Техническо предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"

II.2) Описание 1

"Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33711900      
39224330      
39830000      
19640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази позиция са почистващи препарати и препарати за пране и съдомиялни и трябва да отговарят на минималното описание, заложено от Възложителя в бланката Техническо предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
30199000      
30200000      
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази позиция са моливи, маркери, верзатили, гуми, коректори, самозалепващи се етикети, рапидографи, химикали, класьори, тетрадки, факс хартия, пощенски пликове, самозалепващи се листчета, хартиено тиксо, CD дискове, DVD дискове, флаш памети, клавиатури, мишки, домашни потреби и др. и трябва да отговарят на минималното описание, заложено от Възложителя в бланката Техническо предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"

II.2) Описание 1

"Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази позиция са печатни изделия и бланки по образец за ГРОД и др., и трябва да отговарят на минималното описание, заложено от Възложителя в бланката Техническо предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"

II.2) Описание 1

"Доставка на хартия и картон" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази п-я са бял и цветен картон, копирна хартия бяла и цветна,хартия за матр. принтери и др. и трябва да отговарят на мин.описание, заложено от Възложителя в бланката Техн. предложение. Към Техн. предложение по тази поз-я относно ред 4-Бяла копирна хартия формат А3 -80 гр. кв.м,подх. за цветно двустр. принтиране и копиране на всички видове принтери и копирни машини,дебелина min 105 +/-1 µm,непрозрачност min 91%, клас „В” или по-висок, /500 л. в пакет, 5 пакета в кашон/ и ред 5 -Бяла копирна хартия формат А4 - 80 гр. кв.м, подх. за цв. двустр. принт. и коп. на всички вид. принтери, коп. машини и факсове, с дебелина min 105+/-1 µm, непрозр.min 91%, клас„В” или по-висок,/500 л. в пакет,5 пакета в кашон/ задълж. се прилага мостра–пакет на предл. хартия от всеки вид в ориг. опаковка и доказ. за произв., марка и параметрите на предл.хартия/формат,грамаж,дебелина,непрозрачност, клас/ от производител или от незав.акред.лабор-я или друг документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"

II.2) Описание 1

"Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30192320      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен

Стоките, предмет на доставка по тази позиция са нови тонер касети, зареждане и рециклиране, ленти за матрични принтери и мастилници и трябва да отговарят на минималното описание, заложено от Възложителя в бланката Техническо предложение. Зареждането на тонер касета включва и смяна на чип в приложимите случаи.
Рециклирането на тонер касета включва пълно зареждане плюс подмяна на основни компоненти на тонер касетата: барабан, почистващ нож, коротрон / зарядна ролка, ресетер, чип и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти:„Интегриран воден цикъл Плевен–Д.Митрополия”;„Продължаване функц. на Обл.Информ. център-Плевен, като част от Нац.мрежа от 27 обл. инф.центрове“ - продължава в раздел II.2.14.

продължава от раздел II.2.13 - проекти: Продължаване дейността на Рег.център за ранна интервенция на уврежданията–Плевен" и „Разкриване на Център за почасово предоставяне на услуги за соц. включване в общността или в дом.среда"
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 137-280780 (напр. 2015/S 123-123456)   и  796660 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2216    2   "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда” 000885099
район Младост бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

60000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2217    5   "Доставка на хартия и картон"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда” 000885099
район Младост бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

79500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2212    6   "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Мигтех” ООД 201522505
5800
Плевен BG314 5800 България
minkov@migteh.com +359 878777127
+359 64802412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

40000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2221    4   "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Веселин Балев” ЕООД 114616366
ул. Дойран №63а
Плевен BG314 5800 България
gboeva@vbalev.eu +359 64802442
+359 64801205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва