Поддържане и ремонтиране на 18 броя ескалатори и 11 броя асансьори на метростанции от първи метродиаметър, в т.ч. доставка и монтаж на резервни части, по обособени позиции |
|
50700000 |
|
|
Обществената поръчка за предоставяне на услуги включва поддържането и ремонтирането на 18 броя ескалатори и 11 броя асансьори на метростанции от първи метродиаметър, в т.ч. доставка и монтаж на резервни части, по обособени позиции. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
220930 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Поддържане и ремонтиране на 18 броя ескалатори на метростанции от първи метродиаметър, в т.ч. доставка и монтаж на резервни части |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50740000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София | Обособената позиция включва, за срока на договора, поддържането на 18 броя ескалатори ОТИС в техническа изправност и безопасност, описани по метростанции в Техн. спецификация /ТС/ за обособената позиция, както и необходимите ремонти за отстраняването на всички неизправности, възникнали по ескалаторите, със закупени и доставени от Изпълнителя резервни части и консумативи. Датите, на които започва предоставянето на услугите за отделните ескалатори, са посочени в ТС за обособената позиция. Датата, на която приключва предоставянето на услугите за всички ескалатори, е 31.05.2020г. Поръчката включва: 1. Поддръжка – техн. обслужване на ескалаторите от списъка по позицията не по-малко от веднъж месечно в обхвата, посочен в ТС; 2. Изготвяне и представяне на график за техн. обслужване на ескалаторите в срок, указан в ТС; 3. Извършване на аварийно обслужване на ескалаторите в срок, указан в ТС; продължава в ІІ.2.14. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
От ІІ.2.4: 4. Ремонт на ескалатор при повреда и въвеждането му в експлоатация в срок, указан в ТС; 5. Пускане на спрян от движение ескалатор; 6. Участие в спасителни операции, прегледи, периодични ревизии и инспекции; 7. Обезопасяване на ескалаторите и поставяне на табели с предупредителни надписи за предпазване от злополуки; Продължава в VІ.3
|
|
II.2) Описание 1
Поддържане и ремонтиране на 11 броя асансьори на метростанции от първи метродиаметър, в т.ч. доставка и монтаж на резервни части |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София | Обособената позиция включва поддържането на 11 броя асансьори ОТИС в техн. изправност и безопасност, описани по метростанции в Техн. спецификация /ТС/ за обособената позиция, както и необходимите ремонти за отстраняването на всички неизправности, възникнали по асансьорите, със закупени и доставени от Изпълнителя резервни части и консумативи. Датите, на които започва предоставянето на услугите за отделните асансьори, са посочени в ТС за обособената позиция. Датата, на която приключва предоставянето на услугите за всички асансьори, е 31.05.2020г. Поръчка включва: 1. Задълженията на лицата, извършващи поддържане и ремонтиране на асансьори, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатаци и технически надзор на асансьори /ДВ, бр.33 от 11.04.2003г., изм. и доп./; 2. Поддръжка – функционални проверки и техн. обслужване на асансьорите, съгласно Наредбата за безопасна експлоатаци и технически надзор на асансьори /ДВ, бр.33 от 11.04.2003г., изм. и доп./; Продължава в ІІ.2.14. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
От ІІ.2.4: 3. Водене на дневник за всеки асансьор, в който да се отразяват неговото техн. състояние и резултатите от извършените проверки и ремонти, в т.ч. екземпляр от чертежите, схемите или сертификатите за извършените ремонти и декларациите за съответствие на заменените предп. устройства; 4. Изготвяне и представяне на график за техн. обслужв. на асансьорите в срок, указан в ТС; Виж VІ.4.3.
|
|