Деловодна информация
00073
 
да
да
20/11/2017 (дд/мм/гггг)
00073-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова; Явор Иванов +359 62619228/+359 62619231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

http://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/465/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Изграждане на Кризисен център за лица” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020 по 2 обособ. позиции
79341000      
Услуги

Избор на изпълнител за „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Изграждане на Кризисен център за лица” по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020“ по 2 обособени позиции:” ОП №1 „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер, информационни стикери (лепенки) и информационни брошури”; ОП №2 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”.Поръчката по ОП №1 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл.12 от ЗОП, във вр. с чл.80 от ППЗОП. В процедура за възлагане на поръчката по ОП №1 могат да участват и др. заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Всеки участник в процедурата може да подаде оферта за една или повече позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5735      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер, информационни стикери (лепенки) и информационни брошури” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22150000      
79811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, административната сграда на Община Велико Търново на пл. „Майка България” № 2, обектът на интервенция, офис на изпълнителя.

Настоящата обществена поръчка следва да бъде изпълнена в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г.
Изпълнението на дейности за информация и комуникация по Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер, информационни стикери (лепенки) и информационни брошури”, включва:
• Изработка и монтаж на билборд (двустранен) – 1 бр.
• Изработка и монтаж на постоянна обяснителна табела – 1 бр.
• Изработване на информационен банер (с калъф и стойка) – 1 бр.
• Изготвяне на информационни стикери (лепенки) – 1500 бр.
• Изработване на информационни брошури – 1000 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на Кризисен център за лица”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в рестеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, административната сграда на Община Велико Търново на пл. „Майка България” № 2, обектът на интервенция, офис на изпълнителя.

Настоящата обществена поръчка следва да бъде изпълнена в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г.
Изпълнението на дейности за информация и комуникация по Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”, включва:
• Организиране и провеждане на начална и финална пресконференция по проекта – 2бр./15 участници;
• Организиране и провеждане на церемония по започване на строителството – „Първа копка” – 1 бр./15 участници;
• Организиране и провеждане на церемония „Официално откриване” – 1бр./30 участници;
• Изготвяне и публикуване на прессъобщения – 4 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на Кризисен център за лица”

Финансиран със средства на Европейския съюз по ОП "Региони в рестеж" 2014-2020 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 045-082613 (напр. 2015/S 123-123456)   и  774325 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер, информационни стикери (лепенки) и информационни брошури”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ламбаджиев стандарт ООД 130862812
бул. „Генерал Столетов”, № 49
София BG411 1233 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
+359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3335      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща AБ ЕООД 833034039
ул. „Отец Паисий“ 58, вх. 0, ап. 7
Стара Загора BG344 6000 България
ik-ab@outlook.com +359 42259151
+359 42621101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва