Версия за печат

00207-2017-0131

BG-Стара Загора:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-09-206 от дата 17.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201622

BG344, Национална здравноосигурителна каса/НЗОК/ чрез Районна здравноосигурителна каса/РЗОК/ Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман”№54А, За: Красимир Димитров Христов, България 6000, Стара Загора, Тел.: 035942 610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 035942 610913

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/1333.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части".

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на предмета на поръчката включва: 1.1. Текущ ремонт и профилактика на компютърна и периферна техника. 1.2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника. Текущият ремонт обхваща всички дейности по диагностициране и отстраняване на повреди и привеждането на техниката в изправно състояние. Ремонтът се извършва съгласно предписанията на производителя за съответната марка. Профилактиката включва изпълнението на всички необходими действия в зависимост от спецификата на техниката и предписанията на производителя. За принтерите профилактиката задължително вкючва и пълен технически преглед, пълно почистване и смазване на всички триещи се и захабени части, проверка на движещите се възли и детайли, настройки и проверка качеството на печат и др. Текущият ремонт, профилактиката и доставката на резервни части и консумативи се извършват по заявка на Възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предмета на обществената поръчка се включват дейности по следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части, като тези дейности съгласно поставените изискванията в техническата спецификация на поръчката са комплексни и взаимосвързани. Предвид горното и посоченото в т. 1 описание на основни дейности е целесъобразно комплексната дейност да се осъществява от един изпълнител. По този начин ще се осигури качествено и в определените срокове обслужване на компютърна и периферна техника, включително чрез снабдяване с резервни части, като изпълнителят по договора ще поеме отговорността по цялостното осъществяване на поддръжката. В този смисъл, разделянето на поръчката на обособени позиции ще затрудни изпълнението, в случай че се възложи на повече от едно лице да извършва профилактиката, ремонта и подмяната на резеврни части за компютърна и периферна техника.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Поръчката се възлага на основание Заповед № РД-09-177/07.02.2017г. на управителя на НЗОК

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационнси изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Славка Станкова Йорданова

VIII.2) Длъжност

Директор на РЗОК Стара Загора