00207-2017-0131
Технически редакции | ||
17.11.2017 10:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.11.2017 10:24 ч. : | 17/11/2017 10:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.11.2017 10:24 ч. : | 17/11/2017 10:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Стара Загора:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG344, Национална здравноосигурителна каса/НЗОК/ чрез Районна здравноосигурителна каса/РЗОК/ Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман”№54А, За: Красимир Димитров Христов, България 6000, Стара Загора, Тел.: 035942 610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 035942 610913
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/1333.
Публичноправна организация
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части".
Изпълнението на предмета на поръчката включва: 1.1. Текущ ремонт и профилактика на компютърна и периферна техника. 1.2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника. Текущият ремонт обхваща всички дейности по диагностициране и отстраняване на повреди и привеждането на техниката в изправно състояние. Ремонтът се извършва съгласно предписанията на производителя за съответната марка. Профилактиката включва изпълнението на всички необходими действия в зависимост от спецификата на техниката и предписанията на производителя. За принтерите профилактиката задължително вкючва и пълен технически преглед, пълно почистване и смазване на всички триещи се и захабени части, проверка на движещите се възли и детайли, настройки и проверка качеството на печат и др. Текущият ремонт, профилактиката и доставката на резервни части и консумативи се извършват по заявка на Възложителя.
НЕ
НЕ
НЕ
В предмета на обществената поръчка се включват дейности по следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части, като тези дейности съгласно поставените изискванията в техническата спецификация на поръчката са комплексни и взаимосвързани. Предвид горното и посоченото в т. 1 описание на основни дейности е целесъобразно комплексната дейност да се осъществява от един изпълнител. По този начин ще се осигури качествено и в определените срокове обслужване на компютърна и периферна техника, включително чрез снабдяване с резервни части, като изпълнителят по договора ще поеме отговорността по цялостното осъществяване на поддръжката. В този смисъл, разделянето на поръчката на обособени позиции ще затрудни изпълнението, в случай че се възложи на повече от едно лице да извършва профилактиката, ремонта и подмяната на резеврни части за компютърна и периферна техника.
НЕ
V: Мотиви
Поръчката се възлага на основание Заповед № РД-09-177/07.02.2017г. на управителя на НЗОК
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационнси изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
17.11.2017 г.
VIII: Възложител
д-р Славка Станкова Йорданова
Директор на РЗОК Стара Загора