Деловодна информация
00743"СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД
1391 15/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
15/11/2017 (дд/мм/гггг)
00743-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна ЕООД 000090154
бул. Цар Освободител 100
Варна BG331 9000 България
Марияна Атанасова +359 52975859
sbalozvarna_zop@abv.bg +359 52614141

Интернет адрес/и

http://www.varnaoncology.org

http://zop.varnaoncology.org/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
33600000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е: "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
По време на действието на договора, ще се извършват доставки чрез периодични заявки на лекарствени продукти , подробно описани в Техническата спецификация /Приложение 1/ и публикувани в Профил на купувача.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3741555.70      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. "Цар Освободител" 100, болнична аптека

Ооръчката включва общо 36 /тридесет и шест/ номенклатури. Дейностите, включени в предмета на поръчката, включват доставки чрез периодични заявки от Възложителя на лекарства, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД" в количества, подробно описани в Техническата спецификация /Приложение 1/ за всеки един медикамент /номенклатура/. Техническата спецификация е приложена към документацията за участие и е публикувана в Профила на купувача.
Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е в размер на 3 979 129.00 лв. без ДДС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник в процедурата има право да представи оферта за една или повече номенклатури.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Мотиви за прилагане на чл. 74, ал. 4 от ЗОП: На основание чл. 74, ал. 4 от ЗОП, Възложителят съкращава минималният срок за подаване на оферти, чрез използване на предвидените в закона способи, тъй като количествата на 35 /тридесет и пет/ от медикаментите, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, по сключените договори за доставка по обособена позиция 1, след проведената открита процедура: "Доставка чрез периодични заявки на лекарствени продукти и диетични храни за специални медицински цели, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД“, включваща три обособени позиции“, открита с Решение № 16/13.10.2016г., Идентификационен номер на поръчката в АОП: № 00743-2016-0008, са изчерпани. Предвид факта, че медикаментите по Приложение 1 от настоящата документация са жизнено необходими за лечението на пациентите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД, се налага спешно възлагане на поръчката, поради което е невъзможно спазването на срока по чл. 74, ал. 1 от ЗОП.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 161-331974 (напр. 2015/S 123-123456)   и  801742 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
131       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фаркол АД 102227154
ул. Сан Стефано 28
Бургас BG411 0000 България
farkol@farkol.bg +359 56851721
+359 56851722
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10038.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
127       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медекс ООД 131268894
Ул.“Самоковско шосе“ №2Л, Търговски център Боила, ет.5
София BG411 1138 България
tenders@medex.bg +359 24833362
+359 29175538
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

214038.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
132       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Рош България“ ЕООД 131279951
ж.к. Манастирски ливади-запад, ул.“Бяло поле“№16,
София BG411 1618 България
gergana.milanova@roche.com +359 28184444
+359 28591199
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

399460.32      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0       Процедурата е прекратена по отношение на номенклатури 5 и 13, поради следния мотив: не е подадена нито една оферта, на основание чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП, тъй като не е подадена нито една оферта .
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
130       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фармнет АД 202513217
ж.к.“Младост“, бул.“Република“-сграда на МК „Младост“
Варна BG331 9000 България
tivanov@pharmnet.bg +359 52726890
+359 52726821
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

415556.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
128       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Софарма Трейдинг АД 103267194
ул.“Лъчезар Станчев“№5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12
София BG411 1756 България
office@sopharmatraiding.bg +359 28133660
+359 28133666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2253040.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
133       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Софарма Трейдинг АД 103267194
ул.“Лъчезар Станчев“№5Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12
София BG411 1756 България
office@sopharmatraiding.bg +359 28133660
+359 28133666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

152929.28      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
129       "Доставка на 35 /тридесет и пет/ изчерпани медикамента, заплащани от НЗОК извън цената на клиничните пътеки и процедури, за нуждите на "СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна" ЕООД"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фьоникс Фарма ЕООД 203283623
ул.''Околовръстен път'' №199а
София BG411 1700 България
kr.nikolaev@phoenixpharma.bg +359 29658109
+359 29658828
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

296492.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

С Решение № 28/12.10.2017г. на възложителя за определяне на изпълнител по открита ускорена процедура, на основание чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП, процедурата е прекратена по отношение на номенклатури 5 и 13, тъй като не е подадена нито една оферта за номенклатура 5, L01BC02, FLUOROURACIL, 500 mg и номенклатура 13, L01AA02, CYCLOPHOSPHAMIDE, Flac, 200 mg.
С Решение № 31/31.10.2017г., на основание чл. 22, ал. 1, т. 6, чл. 112, ал. 2, т. 1 и ал. 3 от ЗОП, и във връзка с постъпило писмо с вх. №1320/26.10.2017г. от „Фармнет“ АД, в срока на обжалване на Решение №28/12.10.2017г. за определяне на изпълнител по откритата ускорена процедура, деклариращо невъзможност за сключване на договор за доставка на номенклатура 36, L01XX46, OLAPANIB, caps, 50mg, Lynparza (Astra Zeneca), поради технически причини, е определен за изпълнител вторият класиран участник - "Софарма Трейдинг" АД.
Срокът на сключените договори за доставка е от датата на подписването им до 28.02.2018г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване решенията на Възложителя са посочени в чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
СБАЛОЗ д-р М. Марков - Варна ЕООД
бул. Цар Освободител 100
Варна 9000 България
sbalozvarna_zop@abv.bg +359 52975859
http://varnaoncology.org/ +359 52614141

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва