Версия за печат

00339-2017-0010

BG-Ямбол:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД/02-00578 от дата 13.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул. Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова, Мария Паспалджиева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681410, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/192.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: местно самоуправление


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол. В изпълнение на Договора за строителство се предвижда:довършване на нова ГПСОВ (градска пречиствателна станция за отпадъчни води);довършване на довеждаща инфраструктура до ГПСОВ;довършване на реконструкцията на Колектор ІХ и съпътстващ водопровод по трасето му. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС);2. Обследване и документиране на актуалното състояние на строителството, изпълнено от предишния изпълнител и при необходимост предприемане на мерки за саниране на компроментирани елементи и части на строежите;3.Законосъобразно, качествено и срочно продължаване, изпълнение и завършване на строежи „Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води - гр.Ямбол”, разположена в УПИ I - 981, кв. 35 по действащия план на гр.Ямбол, местност "Манаф Чаир", „Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води /ПСОВ/”, разположена в град Ямбол, местност „Манаф Чаир”, УПИ I - 981, кв. 35 по действащия план на гр. Ямбол и Реконструкция на главен колектор IX и попадащия в трасето водопровод, разположен в гр. Ямбол – улици с индентификатори 87374.532.71, 87374.535.5, 87374.535.64, 87374.536.6, 87374.535.159, представляващи етапи на „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр.Ямбол – втора фаза“, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договора за изпълнението обществената поръчка и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2014 – 2020 г.”; 4.Получаване на всички необходими становища и разрешения,необходими за извършване на неговата работа,съгл. бълг. законодателство;5.Доставка, монтаж и пуск на електро-механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване; 6.Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл.163, ал.2, т.3 от ЗУТ;7. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа,заповедните книги на строежите по чл.170, ал.3 от ЗУТ,актовете и протоколите,съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежите;8. Изготвяне на екзекутивна документация съгл. чл. 175 от ЗУТ и кадастрални заснемания на строежите в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;9.Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на ПСОВ;10.Обучение на персонала,който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на ПСОВ; 11. Доставка на експлоатационна механизация;12.Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо; 13.Съдействие при организирането и провеждането на необходимите 72-часовите проби при експлоатационни условия на монтираното оборудване, вкл. осигуряване на необходимите суровини за пробите; 14.Извършване на необходимите пусково–наладъчни работи и отстраняване на дефекти в периода на пробна експлоатация след получаване на Разрешение за ползване,до постигане на номинални параметри на оборудването при характеристики на експлоатационния товар,близки до номиналните;15.Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;16.Гаранционно обслужване.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, Приоритетна ос 1 „Води”, Договор № BG16М1OP002-1.005-0001-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол, процедура за директно предоставяне BG16М1OP002 „Втора фаза на проекти за изграждане на В и К инфраструктура, чието изпълнение е стартирало по ОПОС 2007–2013 г.”.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като счита за целесъобразно, в съответствие със сложността и неразривната свързаност на строежите в обхвата на поръчката и в защита интересите на общината изпълнението на поръчката да се изпълнява от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 24224099.43 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява да се определят техническите спецификации, не са налице условия за провеждане на друг вид процедура съгласно Закона за обществени поръчки /ЗОП/. Строителството е на стойност, която отговаря на условията и реда за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно праговете от ЗОП. Откритата процедура гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на Община Ямбол.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, в случай че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка.Когато определеният изпълнител на настоящата обществена поръчка е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Василева Бицова

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на община Ямбол, упълномощен със заповед № РД/02-00985/22.12.2015 г. на кмета на общината