Деловодна информация
00118
1200 - 323 10/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
10/11/2017 (дд/мм/гггг)
00118-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Милко Харалампиев +359 44611360
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2016-008


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг - проектиране, извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради
45200000      
Строителство

„Изпълнение на инженеринг - проектиране, извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Сливен” по 12 обособени позиции, подробно описани в разделите за всяка обособена позиция. Основни дейности: 1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. 2. Упражняване на авторски надзор; 3. Извършване на строително-ремонтни работи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3420437.91      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, бул. „Г. С. Раковски“ № 80“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Община Сливен,бул. „Г. С. Раковски“ № 80“

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата    10
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата”    15
По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране    5
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Българка“ блок 24“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, кв. „Българка“ блок 24

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата    10
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата”    15
По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Клуцохор“ блок 4“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Основни дейности:
град Сливен, кв. „Клуцохор“ блок 4

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата    10
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата”    15
По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“ блок 30“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, кв. „Сини камъни“ блок 30

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата    10
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата”    15
По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
55
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 242-440800 (напр. 2015/S 123-123456)   и  762260 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, бул. „Г. С. Раковски“ № 80“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Трейс Ямбол“ АД 128005374
ул. „Д-р Петър Брънеков“ № 2, ет. 3
Ямбол BG343 8600 България
pto_psf@tracebg.com +359 46663264
+359 46663262
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1363524.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1357464.19      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
5 %

1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването; 2.Упражняване на авторски надзор; 3. Следи спазването на изискванията на действащата нормативна уредба в техническия проект.
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Българка“ блок 24“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Билдинг – ТД» ЕООД 119509973
ул. «Граф Игнатиев» № 8
Сливен BG342 8800 България
building_td@mail.bg +359 662490
+359 625150
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
847412.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

846706.22      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    5   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Клуцохор“ блок 4“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Градив“ ООД 130834663
ж. к. „Слатина“, ул. „Владово“ № 5
София BG411 1574 България
gradiv@abv.bg +359 24715847
+359 24715847
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
743418.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

730567.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    7   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“ блок 30“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Интерхолд“ ЕООД 202357469
бул. „България“ № 73, вх. Б, ет. 2, ап. Б6-208
София BG411 1404 България
interhold@interhold.bg +359 897779776
+359 24778134
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

485699.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 1450 от 18.07.2017 г., за определяне на изпълнители на дванадесетте обособени позиции на обществената поръчка е получено от четиридесет и четири участника на 20.07.2017 г., а от пет на 21.07.2017 г. Крайният срок за обжалване е 31.07.2017 г., включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител № 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва