Доставка на оборудване за административни цели и канцеларски материали, необходими за изпълнение на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“ |
|
30213100 |
|
|
Обществената поръчка включва 2 /две/ обособени позиции: - Обособена позиция – ОП 1: „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса, необходими за изпълнение на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“; - Обособена позиция – ОП 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, необходими за изпълнение на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“. Обществената поръчка обхваща дейности по доставка на оборудване и материали за обезпечаване на административните нужди във връзка с администрирането, архивиране, мониторинг, докладване, отчитане и управлението на инвестиционен проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“, финансиран с финансовата подкрепа на ЕС, чрез приоритетна ос 1 „Води“ на ОП „Околна среда 2014-2020“, чрез Административен ДПБФП № BG16M1OP002-1.006-0003-C01 (№ Д-34-58/30.12.2016г.). |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
360 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на оборудване и принадлежности за офиса, необходими за изпълнение на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30213100 30232110 30216110 30121100 30125120 30124500 30125110 48820000 30197630 30234400
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
Община град Добрич, град Добрич, ул. България 12 | Предметът на обособена позиция 1 включва доставка на: Сървър - 1 брой; Преносим компютър - 9 броя; Преносим хард диск - 9 броя; Монохромен лазерен принтер - 5 броя; Документен скенер - 1 брой; Цифрова копирна машина - 1 брой; Тонери за Монохромен лазерен принтер - 10 броя; Тонери за Цифрова копирна машина - 10 броя; БАРАБАНЕН МОДУЛ - 5 броя; Хартия - 30 кашона (5 пакета в кашон, 500 листа в пакет); Дискове - 30 опаковки (шпиндел/опаковка 25 броя). |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, необходими за изпълнение на проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22851000 22852100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
Община град Добрич, град Добрич, ул. България 12 | Предметът на обособена позиция 2 включва доставка на: Папки (меки корици) - 200 опаковки (10 броя в опаковка); Класьори 8 см. - 50 броя; Класьори 5 см. - 50 броя. За ОП2 запазена на осн.чл.80,ал.1 ППЗОП,могат да участват лица,при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение, както и че са рег. като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на открив.на конкретната процедура за възлаг.на общ.поръчка.Спец. предприятия или кооп. на хора с увреждания могат да участват за ОП2,при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собств. машини,съоръжения и човешки ресурс.За изп.на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица(ТЛ),ако подизп.или ТЛ са спец.предприятия или кооп.на хора с увреждания. В процедура за възл. на запазена поръчка могат да участват и др. заинт. лица, но офертите им се разгл. са |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект: „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на гр. Добрич – етап 1“
|
В съответствие на чл.12, ал.1, т.1 ЗОП стоките по Обособена позиция №2 попада в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирано предприятие или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
|
|