„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ОБОРУДВАНЕ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА ТП ДГС „КИРКОВО” ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ” |
|
30192000 |
|
|
Поръчката включва 2 обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” включва доставка на канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро, компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, химикали, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати и други. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки". Доставките ще се извършват франко на адрес на възложителя с. Чакаларово, 6870, ул. Девети септември №56, в срок не по-дълъг от 3 работни дни. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
18000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197630 39263000 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
Франко на адрес на възложителя с. Чакаларово, 6870, ул. Девети септември №56. | "Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали" - включва доставка на канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро, компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, химикали, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати и други. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. Възложителят не се ангажира с конкретен вид и количества артикули, посочени в Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Заявените по вид и количество артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя.Възложителят може да поръчва материали/консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната обособена позиция, по представения официален и актуален каталог/списък за продуктите по единични цени и процент отстъпка, предложен от кандидата,съгласно условията за участие и ценовото му предложение. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 17550.00(седемнадесет хиляди петстотин и петдесет) лв. без ДДС. продължава в поле II.2.14.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
продължение от поле II.2.11.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до +30% не са изчерпани, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197220 22852000 22851000 22852100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
Франко на адрес на възложителя с. Чакаларово, 6870, ул. Девети септември №56. | При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 5850.00 (пет хиляди осемстотин и петдесет) лева без ДДС. Продължва в поле II.2.14.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължва в поле II.2.11.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до +30% не са изчерпани, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
|