Версия за печат

00339-2017-0009

BG-Ямбол:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД/02-00561 от дата 06.11.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул. Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова, Мария Паспалджиева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681410, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/191.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: местно самоуправление


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол при извършване на строително-монтажни работи за Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

-Упражняване на строителен надзор по време на строителството на строежи:„Пречиствателна станция за отпадъчни води“, „Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води“ и „Реконструкция на Главен Колектор IX и попадащия в трасето водопровод“,представляващи етапи на „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол–изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр.Ямбол – втора фаза“ в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;Осъществяване на инвеститорски контрол по време на строителството при доизграждането и въвеждането в експлоатация и за целия период на пробна експлоатация на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол, в съответствие с изискванията на Възложителя. Всяко действие и/или решение, и/или нареждане, и/или съгласие, и/или сертифициране, и/или одобряване на Изпълнителя в качеството му на инвеститорски контрол, което може да доведе до промяна в цената и/или в срока за изпълнение на Договора за строителство, и/или до допълнителни разходи за Възложителя, следва да получи предварително одобрение от страна на последния;Извършване на оценка на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на инв. проекти, изготвени при необходимост от изменения в одобрените инвестиционни проекти в обхвата на съществените изменения по чл. 154, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството, за всеки от строежите, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, вкл.оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл.142 ал.10 от ЗУТ на изработените инвестиционни проекти, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие;Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционни проекти, изготвени при необходимост от изменения в одобрените инвестиционни проекти в обхвата на съществените изменения по чл. 154, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството, и допълване на издадените Разрешения за строеж;Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгл. Наредба № 2 от 2004 г., вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя;Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа от Изпълнителя по Договора за строителство, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверението по чл. 54а от ЗКИР;Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за напредъка на работите за всеки месец от изпълнението на Договора, Доклади за проверено Искане за плащане на Изпълнителя по Договора за строителство, Доклади при необходимост от действия на Изпълнителя, свързани с промяна в цена или срок на Договора за строителство,Доклади при поява на обстоятелства, които могат да доведат до промяна в цена или срок на Договора за СМР,Доклади за проби,Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама,Протоколи от проведени срещи за напредъка,Доклади и становища при поискване от Възложителя;-Инспектиране в периода на пробна експлоатация след постигане на проектните параметри на ПСОВ, изготвяне на необх. документация за въвеждане в експлоатация и заличаване на условията в Разрешението за ползване на ПСОВ след постигане на номинални параметри на оборудването при характеристики на експлоатационния товар,близки до номиналнитепредставяне на Доклад за приключване на периода на пробна експлоатация и постигане на проектните параметри на ПСОВ при експлоатационни условия-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа;Наблюдение в процеса на пробна експлоатация от издаването на Разрешение за ползване, управление на процесите по отстраняване на дефекти,съдействие на Възложителя за документално и фин. приключване на Договора за СМР;Изготвяне и представяне на Окончателен отчет за изпълнение

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, Приоритетна ос 1 „Води”, Договор № BG16М1OP002-1.005-0001-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол, процедура за директно предоставяне BG16М1OP002 „Втора фаза на проекти за изграждане на В и К инфраструктура, чието изпълнение е стартирало по ОПОС 2007–2013 г.”.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като счита за целесъобразно, в съответствие със сложността и неразривната свързаност на строежите в обхвата на поръчката и в защита интересите на общината изпълнението на поръчката да се изпълнява от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1050000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява да се определят техническите спецификации, не са налице условия за провеждане на друг вид процедура съгласно Закона за обществени поръчки /ЗОП/. Услугата е със стойност, която отговаря на условията и реда за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно праговете от ЗОП. Откритата процедура гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на Община Ямбол.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, в случай че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка.Когато определеният изпълнител на настоящата обществена поръчка е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.11.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Василева Бицова

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на община Ямбол, упълномощен със заповед № РД/02-00985/22.12.2015 г. на кмета на общината