Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Силистра
1026-18-16 03/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00145-2017-0120 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт - Териториално поделение - Силистра 1210825210162
ул. Цар Шишман № 5
Силистра BG325 7500 България
Галина Овчарова +359 86815090
Galina.Ovcharova@Silistra.nssi.bg +359 86815040

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/sil


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряв

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ – Силистра по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали, необходими за административната 18-2017-1015-18-95
30192000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие. Количествата в техническите спецификации са прогнозни и Възложителят не се ангажира с тяхното усвояване. Възложителят може да заяви артикули извън номенклатурата по официален каталог/ценова листа актуален към момента на подаване на заявката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2960      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, съгласно Приложение № 1 18-2017-1015-18-95
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30199710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

ТП на НОИ - Силистра, ул. "Цар Шишман" № 5

Предметът на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие и съгласно Приложение № 1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, представена под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, съгласно Приложение № 2 18-2017-1015-18-95
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197220      
22813000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

ТП на НОИ - Силистра, гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" № 5

Предметът на обществената поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие съгласно Приложение № 2.
На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, тъй като поръчката съдържа части, които могат да се възложат на повече от един изпълнител и някои от тях са включени в списъка по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. Възложителят отделя тези части в обособена позиция № 2, която запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл. 12, ал. 7 от ЗОП в процедурата за възлагане на запазената поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допеснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС или съответно 2% от стойността на договора без ДДС ако поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, представена под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  793780 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-18-9    1   Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, съгласно Приложение № 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис в ООД 124510429
ул. Независимост № 12
Добрич BG332 9300 България
velev@ofisv.com +359 58603399
+359 58601028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2420      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1225      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-18-10    2   Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Силистра, съгласно Приложение № 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис В ООД 124510429
ул. Независимост № 12
Добрич BG332 9300 България
velev@ofisv.com +359 58603399
+359 58601028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1735      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Национален осигурителен институт - Териториално поделение - Силистра
ул. Цар Шишман № 5
Силистра 7500 България
Silistra@nssi.bg +359 86815086
https://tenders-public.nssi.bg/tp/sil +359 815040

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва