00233-2017-0072
Технически редакции | ||
03.11.2017 09:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.11.2017 09:12 ч. : | 02/11/2017 17:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.11.2017 09:12 ч. : | 02/11/2017 17:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул.Княгиня Мария Луиза №110, За: Йордан Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9322403, E-mail: j.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Подновяване и среден ремонт на железния път в междугарието Шивачево – Гавраилово от км. 270+920 до км. 280+880 по 3-та главна жп линия София – Бургас с дължина 9 960 м”
Работният проект трябва да съдържа следните части: -Част „Геодезия” -Част „Оптимизация на железния път по ос и ниво” -Част „Земни работи и горно строене” -Част „Отводняване” -Част „Строителни конструкции” -Част „Сигнализация и Телекомуникации“ -Част „Работен проект за организация и изпълнение на строителството” - Част „План за безопасност и здраве при работа” - Част „Опазване на околната среда” - Част „План за управление на отпадъците“ -Част „Количествена сметка" Необходимо е изпълнението на следните ремонтни дейности: 1. Механизиран демонтаж на съществуващ наставов релсов път 49 кг/м с гъстота 1680 бр./км и превоз от обекта до площадка (на 80 км), както следва: -на дървена траверсова скара – 3 366 м. -на стоманобетонова скара СТ 4 – 3 094 м. 2.Монтаж на нов железен път с релси тип S49, дървени траверси с усилени подложки и еластично скрепление SKL-12 с гъстота 1680 бр./км. на монтажна площадка или в пътя. 3.Монтаж на нов железен път с (нови дълги или предварително заварени на 125 м) или (инвентарни) релси (инвентарните релси са собственост на изпълнителя), траверси СТ-6 и безподложно еластично скрепление SKL-14 за релси тип UIC60 с гъстота 1680 бр./км. за криви с радиуси под 650 м. и 1680 бр./км. за криви с радиуси над 650 м. и прави участъци. 4.Подновяването на железния път в зоната на тунела ще се извърши при пълно прекъсване на влаковото движение, изгребване на баластовата призма и полагане на нов баласт. 5.Подновяване на стрелка № 2 в гара Гавраилово с нова СО тип UIC60, R300, 1:9 - дясна, на бетонови траверси със заварени настави с изграждане на пясъчна възглавница с дебелина на пласта 30 см. 6.Разтоварване на баласт с хопердозаторни композиции според съответните нивелации и до достигане на необходимите параметри на баластовата призма. 7.Нивелации механизирано с ТПМ на цялата отсечка. 8.Направа на безнаставов път в междугарието от км. 276+202 до км. 280+880 с дължина 4 678 м. чрез заваряването на положените дълги релсови нишки. 9.Изсичане и изкореняване на храсти и млади гори с дебелина на дърветата до 10 см ще се извърши на 5 м от крайната релса, с извозване на отпадъците на депо до 5 км. 10.Почистване на съществуващи канавки. 11.Надзиждането на гардбаластовите стени на водостоците ще стане със стоманобетон, като захващането ще се изпълни по проект. 12.Рехабилитация на двата прелеза на км. 277+885 и км. 279+450 и поставяне на еластична прелезна настилка. 13.Пътниците от отменените влакове ще бъдат трансбордирани с автобуси (минимум 40 местни). 14.Изграждане на перонно осветление на сп. Орешак и сп. Селиминово. 15.Извършване на ремонтни работи на перон на спирка Орешак-ще се скъси двустранно с по 30 м‘. 16.Доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение на железопътни прелези на км 277+837 и км 279+450. 17.Изграждане на осветление в Тунел № 14.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в количествената сметка са взаимосвързани и разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост се избягват тези рискове и се дава възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнението й в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpZS1yPrQXsjw%3d%3d В прогнозната стойност възложителят е включил непредвидени разходи. Възложителят предвижда непредвидени разходи до 10% от стойността на Етап ІІ-изпълнение на СМР с приспаднати стойности от позиции 73 (Авторски надзор) и 74 (Инвеститорски разходи в размер на 10 000 лв.), но не повече от 690 086,54 лв. без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
02.11.2017 г.
VIII: Възложител
инж. Красимир Христов Папукчийски
Генерален директор