Деловодна информация
00028
0 01/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00028-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на регионалното развитие и благоустройството 831661388
ул. Св.Св. Кирил и Методий № 17-19
София BG411 1202 България
Лилия Белчева +359 29405452
op@mrrb.government.bg +359 29405413

Интернет адрес/и

www.mrrb.government.bg

http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/23-17-012/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

регионално развитие и благоустройство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, в осем обособени позиции
22000000      
Доставки

Във връзка с изпълнение на дейностите за информация и публичност, Министерството на регионалното развитие и благоустройството организира процедура за обществена поръчка за избор на изпълнители за изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ и проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”.
Настоящата поръчка предвижда реализиране на мерки за информация и публичност относно изпълнението на проектните дейности, съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ (ОПОС 2014 – 2020). Предвижда се отпечатване и разпространение на набор от информационни и рекламни материали, които да популяризират резултатите от проектните дейности и приноса на ОПОС 2014 – 2020 и ЕС в тяхното осъществяване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
114065.50      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ел. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Информационни печатни материали по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
1.Покани за офиц. събития, ф-т A5, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 500 бр.; 2.Подвижна табела (трансперант) (размери 0,8м /1.20м), на стойка, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 3 бр.;3.Информац. табели 100х140 см, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 2 бр.;4. Дизайн на плакат - до 1 бр.; 5.Книжка с меки корици мин. 250 гр., дизайн и пълноцв. печат (с надпис и логота), до 100 листа, подлепена, 2 вида по 200 бр. - общо до 400 бр.;6.Книжка с меки корици мин. 250 гр., дизайн и пълноцв. печат (с надпис и логота), до 80 листа, подлепена - 2 вида по 200 бр. - общо 400 бр.; 7.Книжка с меки корици мин. 250 гр. - дизайн и печат (с надпис и логота), до 50 листа ,подлепена - 2 вида по 200 бр.-общо до 400 бр.;8.Информац. стикери 30/60 мм (с надпис и лога)- до 200 бр.;9.Информационни стикери 60/60 мм (с надпис и лога) -.до 200 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални

II.2) Описание 1

„Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
30192121      
30196100      
39221120      
39295200      
39254100      
30192200      
31440000      
18221300      
30237000      
30199731      
30141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Химикалки - метал с надп. в кутия -до300;2.Екохимикал с надп.-до600;3.Тефтери от кожа, ф-т А5-до600;4.Конферентни папки с блок листа А4 до 10 л.-до500;5.Конферентни папки с блок листа А4 до 30 л.-до500;6.Папки за повече от 30 л. с ласт. -до500;7.USB32 GB -до400;8.Ключодърж. - фенерче -до400;9.Калъфи за визитки -до400;10.Калъфи за визитки -до400;11.CD и DVD – по 500 бр.-до1000;12.Чаша керамична -до400;13.Настолен календар – метален-до200;14.Комплект химик. и автомат. молив-до400;15.USB – хъб-до400;16.Подложка за мишка с калк-р-до400;17.Чадъри сгъваеми автомат.-до400;18.Наст. часовник – термом. с моливник-до400;19.Наст. щипка за бележки-до400;20.Еко тефтер с химик.-до400;21.Рулетка 2 м със стопер, нивелир, листчета и химикал-до400;22.Линия с калкулатор-до400;23.Лупа с линийка от пластм.-до400;24.Дъждобран в кутия -до400;25.Водоуст. чантичка с връзка за врат от РVС-до400;26.Сгъваема бутилка за вода-до200;27.Мобилна зарядна батерия с кап. 5000 - 6000 mAh-до 250
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените количества в т. ІІ.2.4. са максимални.

II.2) Описание 1

„Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Подвижна табела (трансперант) (размери 0,8м /1.20м), на стойка, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - до 2бр.;2.Информационни табели 100х140 см, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат-до 2бр.;3.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и пълноцветен печат (с надпис и логота), до 100 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420бр. ;4.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и пълноцветен печат (с надпис и логота), до 80 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420 бр.;5.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и печат (с надпис и логота), до 50 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420бр.;6.Информационни стикери 60/60 мм (с надпис и лога)-до 200бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални

II.2) Описание 1

„Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
30192121      
30196100      
30199731      
39221120      
39295200      
39254100      
31527210      
18221300      
30237000      
39225710      
39241130      
18920000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Химикалки-до200бр.;2.Екохимикал-до500бр.;3.Многофункц.чанта-до200бр.;4.Тефтери, ф-т А5-до500бр.;5.Конфер.папки с блок листа -10 л.-до200бр.;6.Лукс. бизнес папка с цип - до200бр.;7.Лампичка за четене с щипка-до200бр.;8USB – 32 GB-до400бр.;9.Ключодърж. -до100бр.;10.Визитник троен от еко кожа-до100бр.11.CD и DVD -до200бр.;12.Термос-до150бр.;13.Мултифункц. нож-до100бр.;14.К-т химик. и автомат. молив-до300бр.;15.Еко тефтер-до400бр.;16.Еко LED фенерче-до200бр.;17.USB к-т за зарежд. -до300бр.18.USB - хъб - -до100бр.;19.Рекламен чадър – до200бр.;20.Сгъваем дъждобр.-до200бр.21.Бутилка за вода -до150бр.;22.Сгъв. чаша от неръжд. стомана-до200бр.23.Самозарежд. фенерче-до150бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални

II.2) Описание 1

„Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22150000      
22140000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Брошура, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат, формат А5, 8 стр., шиене 2 телчета - 5 вида по 300 броя -до 1500 бр.;2.Дипляни - сгъване тип хармоника, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида по 500 броя-до 1000 бр.;3.Плакати, формат А2, пълноцветен печат-до 50 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18936000      
30199792      
22816000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Текстилни торбички сгъваеми (с лога и надпис)-до600бр.;2.Блокнот, подлепени листа формат А4, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до500бр.;3.Блокнот, подлепени листа формат А5, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до500бр.;4.Тефтери от кожа, формат А5 (с надпис, лога и дизайн на корица)-до600бр.;5.Чанта за документи с цип - текстил (с надпис и лога) 390/290/80-до500бр.;6.Календари – пирамида-до600бр.;7.Настолни календари (с надпис и лога)-до600бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
22140000      
22320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Брошура, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат, формат А5, 8 стр., шиене 2 телчета - 4 вида по 300 броя-до1200бр.;
2.Дипляни - сгъване тип хармоника, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида по 500 броя-до1000бр.;
3.Поздравителни картички, формат A6, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида 500 бр. (400 на български и 100 английски език)-до500бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18936000      
22816000      
22462000      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19

1.Памучни чанти с цип и дълги дръжки-до200бр.;2.Текстилни торбички сгъваеми (с лога и надпис)-до500бр.;3.Блокнот, подлепени листа формат А4, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до200бр.;4.Блокнот, подлепени листа формат А5, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до200бр.;5.Тефтери, формат А5 (с надпис, лога и дизайн на корица) – подвързани с метална спирала-до500бр.;6.Календари – пирамида-до600бр.;7.Настолни календари (с надпис и лога)-до600бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“

Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  776200 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-278    1   „Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ж.к. Люлин, бл. 414, вх. А, ап. 10
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7890.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-279    2   „Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
62000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

42885.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-318    3   „Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7800.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-281    4   „Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
44167.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36902.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-283    5   „Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.=dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1975.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-284    6   „Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8974.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-280    7   „Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1790.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-282    8   „Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1303 България
office@dmi.bg +359 24234859
www.dmi.bg +359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5849.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва