Изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, в осем обособени позиции |
|
22000000 |
|
|
Във връзка с изпълнение на дейностите за информация и публичност, Министерството на регионалното развитие и благоустройството организира процедура за обществена поръчка за избор на изпълнители за изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ и проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”. Настоящата поръчка предвижда реализиране на мерки за информация и публичност относно изпълнението на проектните дейности, съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ (ОПОС 2014 – 2020). Предвижда се отпечатване и разпространение на набор от информационни и рекламни материали, които да популяризират резултатите от проектните дейности и приноса на ОПОС 2014 – 2020 и ЕС в тяхното осъществяване. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
114065.50 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ел. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Информационни печатни материали по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 1.Покани за офиц. събития, ф-т A5, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 500 бр.; 2.Подвижна табела (трансперант) (размери 0,8м /1.20м), на стойка, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 3 бр.;3.Информац. табели 100х140 см, дизайн, разработка на текст и пълноцв. печат - до 2 бр.;4. Дизайн на плакат - до 1 бр.; 5.Книжка с меки корици мин. 250 гр., дизайн и пълноцв. печат (с надпис и логота), до 100 листа, подлепена, 2 вида по 200 бр. - общо до 400 бр.;6.Книжка с меки корици мин. 250 гр., дизайн и пълноцв. печат (с надпис и логота), до 80 листа, подлепена - 2 вида по 200 бр. - общо 400 бр.; 7.Книжка с меки корици мин. 250 гр. - дизайн и печат (с надпис и логота), до 50 листа ,подлепена - 2 вида по 200 бр.-общо до 400 бр.;8.Информац. стикери 30/60 мм (с надпис и лога)- до 200 бр.;9.Информационни стикери 60/60 мм (с надпис и лога) -.до 200 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални
|
|
II.2) Описание 1
„Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 30192121 30196100 39221120 39295200 39254100 30192200 31440000 18221300 30237000 30199731 30141000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Химикалки - метал с надп. в кутия -до300;2.Екохимикал с надп.-до600;3.Тефтери от кожа, ф-т А5-до600;4.Конферентни папки с блок листа А4 до 10 л.-до500;5.Конферентни папки с блок листа А4 до 30 л.-до500;6.Папки за повече от 30 л. с ласт. -до500;7.USB32 GB -до400;8.Ключодърж. - фенерче -до400;9.Калъфи за визитки -до400;10.Калъфи за визитки -до400;11.CD и DVD – по 500 бр.-до1000;12.Чаша керамична -до400;13.Настолен календар – метален-до200;14.Комплект химик. и автомат. молив-до400;15.USB – хъб-до400;16.Подложка за мишка с калк-р-до400;17.Чадъри сгъваеми автомат.-до400;18.Наст. часовник – термом. с моливник-до400;19.Наст. щипка за бележки-до400;20.Еко тефтер с химик.-до400;21.Рулетка 2 м със стопер, нивелир, листчета и химикал-до400;22.Линия с калкулатор-до400;23.Лупа с линийка от пластм.-до400;24.Дъждобран в кутия -до400;25.Водоуст. чантичка с връзка за врат от РVС-до400;26.Сгъваема бутилка за вода-до200;27.Мобилна зарядна батерия с кап. 5000 - 6000 mAh-до 250 |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените количества в т. ІІ.2.4. са максимални.
|
|
II.2) Описание 1
„Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 22458000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Подвижна табела (трансперант) (размери 0,8м /1.20м), на стойка, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - до 2бр.;2.Информационни табели 100х140 см, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат-до 2бр.;3.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и пълноцветен печат (с надпис и логота), до 100 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420бр. ;4.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и пълноцветен печат (с надпис и логота), до 80 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420 бр.;5.Книжка с меки корици минимум 250 гр. - дизайн и печат (с надпис и логота), до 50 листа - подлепена - 2 вида по 210 бр.-общо до 420бр.;6.Информационни стикери 60/60 мм (с надпис и лога)-до 200бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални
|
|
II.2) Описание 1
„Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 30192121 30196100 30199731 39221120 39295200 39254100 31527210 18221300 30237000 39225710 39241130 18920000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Химикалки-до200бр.;2.Екохимикал-до500бр.;3.Многофункц.чанта-до200бр.;4.Тефтери, ф-т А5-до500бр.;5.Конфер.папки с блок листа -10 л.-до200бр.;6.Лукс. бизнес папка с цип - до200бр.;7.Лампичка за четене с щипка-до200бр.;8USB – 32 GB-до400бр.;9.Ключодърж. -до100бр.;10.Визитник троен от еко кожа-до100бр.11.CD и DVD -до200бр.;12.Термос-до150бр.;13.Мултифункц. нож-до100бр.;14.К-т химик. и автомат. молив-до300бр.;15.Еко тефтер-до400бр.;16.Еко LED фенерче-до200бр.;17.USB к-т за зарежд. -до300бр.18.USB - хъб - -до100бр.;19.Рекламен чадър – до200бр.;20.Сгъваем дъждобр.-до200бр.21.Бутилка за вода -до150бр.;22.Сгъв. чаша от неръжд. стомана-до200бр.23.Самозарежд. фенерче-до150бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални
|
|
II.2) Описание 1
„Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 22150000 22140000 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Брошура, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат, формат А5, 8 стр., шиене 2 телчета - 5 вида по 300 броя -до 1500 бр.;2.Дипляни - сгъване тип хармоника, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида по 500 броя-до 1000 бр.;3.Плакати, формат А2, пълноцветен печат-до 50 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18936000 30199792 22816000 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Текстилни торбички сгъваеми (с лога и надпис)-до600бр.;2.Блокнот, подлепени листа формат А4, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до500бр.;3.Блокнот, подлепени листа формат А5, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до500бр.;4.Тефтери от кожа, формат А5 (с надпис, лога и дизайн на корица)-до600бр.;5.Чанта за документи с цип - текстил (с надпис и лога) 390/290/80-до500бр.;6.Календари – пирамида-до600бр.;7.Настолни календари (с надпис и лога)-до600бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в |
7 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22150000 22140000 22320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Брошура, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат, формат А5, 8 стр., шиене 2 телчета - 4 вида по 300 броя-до1200бр.; 2.Дипляни - сгъване тип хармоника, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида по 500 броя-до1000бр.; 3.Поздравителни картички, формат A6, дизайн, разработка на текст и пълноцветен печат - 2 вида 500 бр. (400 на български и 100 английски език)-до500бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.
|
|
II.2) Описание 1
„Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18936000 22816000 22462000 30199792
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19 | 1.Памучни чанти с цип и дълги дръжки-до200бр.;2.Текстилни торбички сгъваеми (с лога и надпис)-до500бр.;3.Блокнот, подлепени листа формат А4, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до200бр.;4.Блокнот, подлепени листа формат А5, 30 листа с редове (с надпис и лога)-до200бр.;5.Тефтери, формат А5 (с надпис, лога и дизайн на корица) – подвързани с метална спирала-до500бр.;6.Календари – пирамида-до600бр.;7.Настолни календари (с надпис и лога)-до600бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект “Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“
|
Посочените в т. ІІ.2.4. количества са максимални.Обособената позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Съгласно чл. 81, ал.1 от ППЗОП за обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП.
|
|