Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-284622 13/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/10/2017 (дд/мм/гггг)
00334-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мая Ангелова +359 0298594051
Maya.Angelova@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

http://www.customs.bg

http://www.customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ”
30192000      
Доставки

Предмет:„Доставка на канцеларски материали”.Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали в структурата на Агенция „Митници”.Видовете канцеларски материали са разпределени в две обособени позиции (ОП),както следва:ОП №1 „Доставка на папки,кламери счетоводни книги и кочани с квитанции”, която включва - папки,кламери,счетоводни книги и кочани с квитанции,посочени по конкретен вид,параметри и прогнозни количества в Таблица № 1 от Раздел ІI.„Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка.Тази ОП е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания,в съответствие с разпоредбата на чл.80,ал.1 от ППЗОП.ОП №2 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”, която включва - канцеларски материали и офис принадлежности,посочени по конкретен вид,параметри и прогнозни количества в Таблица № 2 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
0.1      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197643      
30197210      
30197300      
30199600      
22850000      
22851000      
22830000      
22130000      
30199110      
30199230      
30192100      
30192132      
30192131      
30192130      
30192160      
30192350      
30192152      
30192133      
30192113      
30192121      
30192123      
30192122      
30192111      
30234300      
30234400      
30197321      
30140000      
30191130      
24910000      
39292500      
39241100      
39241200      
30193000      
30197330      
30199760      
30197320      
30197100      
30199410      
30234600      
22810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG413
BG421
BG341
BG331
BG323
BG31
BG32

гр. София, гр, Благоевград, гр. Пловдив, гр,. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, гр. Лом, гр. Свищов

За нуждите на Агенция „Митници” е необх. да бъдат доставени канцеларски материали и офис принадлежности,посочени по конкретен вид,параметри и прогнозни количества в Таблица №2 от Раздел ІI.„Технически спецификации” от документацията.Прогнозни количества- Класьори 8см. с метален механизъм,смяна на етикет-20000бр;Класьор,5см,с метален механизъм и сменяем етикет-4000бр;Копирна хартия А4,80 гр./м?,500 л. в пакет-85000пакета;Телчета за телбод машинка(ТТМ) 23/10-10бр. кут. в опак.(1000бр. в кутия)-3000опак;ТТМ 24/6-10бр. кут. в опак.(1000бр. в кутия)-20000опак;ТТМ 24/8-10бр. кут. в опак.(1000бр. в кутия)-1000опак;ТТМ №10-10бр. кут. в опак.(1000бр. в кутия)-100опак;Самозалепваща лента 50 мм/66 м прозрачно (тиксо)-4000бр;Класьор,3 см,4 ринга,метална лайсна и сменяем етикет-4000бр;Карирана хартия,500 л. в пакет-300пакета;Копирна хартия А3,80 гр./м?,500 л в пакет-200пакета;Принтерна хартия 240/11 двупластова, бяла,1000 л. в кашон-50кашона;Хартия цветна А4,100 л. в опаковка-30опак;Прод в II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Корици за подвързване картон по 100бр.-50опак;Картонен разделител,цветен,10 теми (100 броя в опаковка)-200опак;Кадастрон за опаковане 70/110см (10 броя в опаковка)-10опак;Факс хартия,210 мм/15м,ролка-100бр;Факс хартия,216мм/25м.,ролка-200бр;Факс хартия,210мм/26м,ролка-1000бр;Плотерна хартия А1+,80 гр.,ролка от 50м-60ролки;Тетрадка А4 200 л.,твърди корици-200бр;Тетрадка А4 100 л.Прод в поле VI.3)
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 079-152042 (напр. 2015/S 123-123456)   и  783491 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-267329    2   „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53
гр. София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 946-1920
www.roel-98.com +359 946-1920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
946500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.1      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от II.2.14.твърди корици-600бр;Тетрадка 25х 35см. 100л.,твърди корици, офсет-50бр;Тетрадка 25х25 см.200 л. твърди корици,офсет-50бр;Тетрадка протоколна В4 200 л. твърди корици-400бр;Тетрадка протоколна А5 100 л.твърди корици-300бр;Азбучник А4-50бр;Индиго, 100бр. опаковка-300опак;Канап книжен-3000метра;Плик за CD,бял, опаковка 25бр.-150опак;Плик А4 самозалепваща лента (сзл)бял, -40000бр;Плик В4 250/353,сзл,кафяв с дъно 4см-7000бр;Плик С3,сзл-12000бр;Плик С5 162/229,сзл,бял,с дъно-8000бр;Плик С5 162/229, сзл,бял-200000бр;Плик С6 114/162 A43, сзл, бял-60000бр;Плик С4 229/324 мм, сзл,бял-80000бр;Плик С4 229/324 х 40х40 мм, сзл,кафяв-10000бр;Плик E4 280/400, сзл,кафяв,с дъно-2000бр;Плик 220/110мм, сзл с десен прозорец-20000бр;Плик С3Л, Е300/400 мм, сзл,кафяв-15000бр;Плик AIRBAG AB 370/480mm-4000бр;Самозалепващи(сз) жълти листчета 75х75 мм,12бр. кочани в пакет, 100 л. в кочан-3000пакета;Кубче 76/76/100 листа,бял цвят,сз-500бр;Гуми-200бр;Графити за пиромолив 0,7мм-НВ.Прод. в поле VI.4.3

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не е сред актовете, посочени в чл. 196 от ЗОП, подлежащи на обжалване.
Продължава от поле VI.3. - черни-12бр.в кутия-200кутии;Автоматичен молив/пиромолив-0,7мм-100бр;Касова ролка 79 мм /ф55 37м.-10000бр;Коректор сух /лентов/8м.-2000бр;Коректор воден,20 мл-3000бр;Маркер за бяла дъска и флипчарт, комплект(к-т) 4 цвята-3000к-та;Маркер перманентен к-т 4 цвята-2000 к-та;Мастило тампонно червено,синьо,черно 25мл-500бр;Мастило тампонно червено,синьо,черно 30 мл-500бр;Моливи НВ с гума-3000бр;Номератор–6 числа-10бр;Острилка метална-150бр;Острилка метална двойна-300бр;Пълнители за писалки тип „shneider”-син-100бр;Пълнители за писалки–shneider черен-100бр;Текст маркери,комплект 4 цвята-2000компл;Флумастери-1000бр;Химикали-син цвят-10000бр;Химикали-червен цвят-2000бр;Автоматичен гел ролер-400бр;Тънкописци-150бр;Перманентни тънкописци черен-100бр;Тампони за печат-200бр;СD-R 700МВ 80 min/по 10 бр.на шпиндел-400шпиндела;СD-презаписваеми-400бр;DVD дискове-800бр;Антителбод-800бр;Джоб кристален A4,50 микрона дебелина,100 бр. в опаковка-5000опак;Дискети форматирани 1.44 мв 10бр. в кутия-100кут.;Калкулатор-50бр;Калкулатор 12 разряден,с мин.размери 140/130/30-50бр; Клипборд от PVC с метален клип-50бр;Клипборд с капак-60бр;Ластик широк 500гр. в опаковка-50опак.;Лепило сухо 40гр.-2158бр;Лепило течно 65гр.-2000бр;Линия 30см-300бр;Макетен нож голям-200бр;Ножица 22см с гумирана дръжка-350бр;Органайзер за бюро с мин.Височина 15см-50бр; Перфоратор 65л-300бр;Перфоратор 20л-200бр;Перфоратор 30л мин.размери 116/83-100бр;Перфоратор с 1 дупка-100бр;Поставка за материали хоризонтална-60бр;СЗ ценови етикети,21/51мм 200бр. в пакет-1000пак;СЗ ценови етикети 99.1/57мм - 200 бр-50опак.;Спирали 16мм,син цвят,25бр. в опак.-100опак,Спирали 22мм,син цвят,25бр. в опак-100опак;Телбод машинка 24/6 30л.-1000бр;Телбод машинка 60л,—200бр;Термо ролка(ТР) за принтер 79 мм./Ф61/дълж.45м.-2500бр;ТР касова 79мм/Ф80/дълж.80м-2600бр;ТР за принтер 104 мм/Ф120/-200бр;ТР за принтер 79мм,Ф165,350м-24бр;СЗ листове формат А4-2000бр;Индекс лепящ 5 цвята PVC,2000 бр в опак,76/51мм-3000опак;Индекс лепящ нео 45х12,5 цвята микс,25бр. в опак-3000опак;СЗ лента 19 мм/33 м (тиксо),4бр. в опак-1000опак;Фолио за ламиниране А4,100 микрона,100 бр. в опак-10опак;Фолио,сз,бяло,А4, 100л. в опак.-30опак;Флаш памет–8GB-100бр;Флаш памет–16GB-60бр;Гъба за бяла дъска-20бр;Корици за подвързване фолио по 100бр.-10опак;Плик с цип 8х10 45мм-250бр;Регистър, прил. № 2 към чл.68,ал.1 от Правилника за прилагане на ЗЗКИ (ППЗЗКИ),твърди корици,200 л.,А4,пейзажна ориентация (ПО)-50бр;Регистър прил. към чл.71,т.2 от ППЗЗКИ,твърди корици,200 л.,А4,ПО-10бр;Регистър прил. към чл.132,ал.1 от ППЗЗКИ,твърди корици,200 л.,А4,ПО-5 бр; Регистър прил. №20 към чл.159,ал.6 от ППЗЗКИ,твърди корици,200 л.,А4,ПО-8бр;Регистър прил.№1 към чл.62,ал.1,т.3 от ППЗЗКИ,твърди корици,200 л.,А4,ПО-8бр;Регистър прил. №15 към чл.152 от ППЗЗКИ,твърди корици,200л.,А4,ПО-8бр;Картон-заместител,прил.№6 към чл.70,т.6 от ППЗЗКИ,картон,лице и гръб 1л.,А5,ПО-1000бр;Опис на кореспонденцията,прил. №7 към чл.70,т.7 от ППЗЗКИ,химизирана хартия,100 л.,А5,ПО-30кочана; Марки-лепенки за залепване на пликове и пакети,прил. №9 към чл.85,ал.2,т.1.3 от ППЗЗКИ,4х4см.-2000бр;Пликове,секретни, от 1л.,18х12 см-700бр;Пликове,секретни,от 1л.,23х16см-400бр;Пликове,секретни,от 1л.,36х26см-400бр;Лепяща лента,секретна за пликове,синя,820 BLUE 3533 3M SCOTCH ®,35ммх33м-4бр.
Сключеният договор не съдържа обща стойност, а само единични цени, поради което с цел валидиране на обявлението, в т. II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) е посоченa стойност 0,1 лв. без ДДС и в т.V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС), Обща стойност на поръчката/обособената позиция е посочена стойност 0.1 лв. без ДДС за обособена позиция № 2.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва