Деловодна информация
00325
3341 13/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/10/2017 (дд/мм/гггг)
00325-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД 115576405
бул. „Пещерско шосе” № 66
Пловдив BG421 4002 България
проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. г-н Тенчо Василев +359 32602974
op@unihosp.com +359 32644058

Интернет адрес/и

http://www.unihosp.prozop.com

http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170215rJdI4500231


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив“
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1469910.40      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Тестени изделия 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Месо и месни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Бакалия 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодове и зеленчуци 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Захар и захарни продукти 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консерви 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Хранителен блок на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе“ №66.

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“ по 8 /осем/ самостоятелно обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 12 месеца. В този случай стойността на договора се увеличава с 1/2, за да обезпечи оставащото време от действието на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 059-109310 (напр. 2015/S 123-123456)   и  777585 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-94-17    2   Мляко и млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Салдо“ ЕООД 115265240
ул. Хан Аспарух №113
Пловдив BG421 4000 България
saldo@abv.bg +359 0898697738
https://www.informator.bg/bg/br/%D0%A1%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D0%BE-%D0%95%D0%9E%D0%9E%D0%94 +359 0898697738
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

392543.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-95-17    5   Бакалия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Фантастика 2002“ ЕООД 115761916
ул. „Васил Левски“ №174
Пловдив BG421 4003 България
fantastika2002@gmail.com +359 032395149
https://www.jobs.bg/company/214331 +359 032944344
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

143913.07      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-96-17    №3,№4,№6,№7,№8   №3 - Тестени изделия, №4 - Месо и месни продукти, №6 - Плодове и зеленчуци, №7 - Захар и захарни продукти, №8 - Консерви
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Фууд Деливърси Експрес“ ЕООД 115755582
ул. „Васил Левски“ №174
Пловдив BG421 4003 България
fdx@abv.bg +359 032969795
http://www.food-delivery-express.com/bg/index.html +359 032944344
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

561454.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-97-17    1   Хляб и хлебни изделия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Надежда-2000“ ЕООД 115524180
ул. „Заводска“ №4
Пловдив BG421 4000 България
nadejda_2000@abv.bg +359 0888204244
https://www.business.bg/f-47085/nadezhda-2000.html +359 032676525
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

372000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Информацията, описана в "подновяване" и "опции" в раздел II.2. за всяка обособена позиция се отнася за една и съща хипотеза, съдържаща елементи и на двете понятие - при липса на нов договор със същия предмет, сключен до изтичането на 24-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на такъв договор, но не повече от (нови) 12 месеца. Прогнозната стойност на договора за 24 месеца е 2060798,90лв. без ДДС, а за 36 месеца е 3091198,35лв. без ДДС. Прогнозните количества за първите 24-месеца от действието на договора са описани в техническа спецификация, публикувана в профила на купувача, а при евентуално удължаване на договора с 12 месеца, прогнозните количества за новите 12 месеца представляват същия обем, завишен с 1/2.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029884070
http://www.cpc.bg +359 029807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва