00210-2017-0015
Технически редакции | ||
06.10.2017 17:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.10.2017 16:58 ч. : | 06/10/2017 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.10.2017 16:58 ч. : | 06/10/2017 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG, Централен орган за покупки, ул. Георги С. Раковски № 102, За: Кирил Ананиев - заместник министър на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 298592773
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.minfin.bg/bg/procurement.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за сключване на рамково споразумение
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“
С настоящата процедура Централният орган за покупки (ЦОП) има за цел да възложи изпълнението на обществена поръчка чрез сключване на рамково споразумение с 3 изпълнители, на които ще възложи да извършва доставки на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации. Поръчката е в три обособени позиции: 1. "Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации" за период от 01.01.2018 г. - 31.12.2019г.; 2. "Доставка на пощенски пликове и бланки за органи на изпълнителната власт и техните администрации" за период от 01.01.2018г. -31.12.2019г.-; 3."Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др" за период от 01.01.2018 г. 31-12.2019г. Видовете артикули по трите обособени позиции са подробно описани в образците на Техническо предложение в СЕВОП.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
На основание чл.18, ал.1 и 2, чл.20, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с чл.22, ал.1 т.1, чл.24, глава десета, раздел I и раздел V, глава единадесета от ЗОП и във връзка с чл.3, т. 1, буква „б” от ПМС № 385/2015г. за дейността на Централен орган за покупки.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Откритата процедура ще се проведе електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки /СЕВОП/ на адрес https://sevop.minfin.bg/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Крайният срок за подаване на жалби е съгласно, чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП. Жалба се падава до КЗК с копие до възложителя.
06.10.2017 г.
VIII: Възложител
Владислав Иванов Горанов
Министър на финансите