Деловодна информация
01601
РД 15-782 06/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/10/2017 (дд/мм/гггг)
01601-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по публична администрация 130403691
ул. Аксаков 1
София BG411 1000 България
Бойка Стоилова +359 29402556
ipa@ipa.government.bg +359 29809747

Интернет адрес/и

www.ipa.government.bg

http://www.ipa.government.bg/bg/za-nas/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Логистично и техническо осигуряване на обучения и събития в България"
79952000      
Услуги

В изпълнение на предмета на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши следните дейности: Осигуряване на зала, в това число и оборудване за провеждане на събития и обучения; Осигуряване на кафе паузи за участниците в събитията и обученията; Осигуряване на кетъринг за участниците в събитията и обученията; Осигуряване на хотелско настаняване на участници в събитията и обученията; Осигуряване на транспорт при провеждане на събития и обучения в България; Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1439604.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Логистично и техническо осигуряване на обучения и събития в България по проекти на ИПА“. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Дейности, които трябва да бъдат извършени при изпълнение на ОП:
— Осигуряване на зала, в това число и оборудване за провеждане на събития и обучения;
— Осигуряване на кафе паузи за участниците в събитията и обученията;
— Осигуряване на кетъринг за участниците в събитията и обученията;
— Осигуряване на хотелско настаняване на участници в събитията и обученията;
— Осигуряване на транспорт при провеждане на събития и обучения в България;
— Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект с номер BG05SFOP001-2.004-0004 и проект с номер BG05SFOP001-2.001-0001, се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Добро управление", съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ.

Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обособената позиция без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

„Логистично и техническо осигуряване на различни събития (обучения и срещи) в България за обезпечаване на дейността на ИПА“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Дейности, които трябва да се извършат при изпълнение на поръчката:
- Осигуряване на зала, в това число и оборудване за провеждане на събитията;
- Осигуряване на кафе-паузи за участниците в събитията;
- Осигуряване на кетъринг за участниците в събитията;
- Организационна подкрепа при провеждане на събитията.
1. Организиране на събития на ИПА в София - Организиране на до 15 събития на ИПА – всяко едно с продължителност 0,5 дни (4 часа) в София за минимум 30 и максимум 80 участника на събитие, Организиране на до 10 събития на ИПА – всяко едно с продължителност 1 ден в София за минимум 30 и максимум 80 участника на събитие, Организиране на до 2 събития на ИПА – всяко едно с продължителност 1,5 дни в София за минимум 30 и максимум 50 участника на събитие.
2. Организиране на събития на ИПА в страната - извън София - До 3 събития за минимум 50 и максимум 100 участника на събитие,
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обособената позиция без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 067-126401 (напр. 2015/S 123-123456)   и  780812 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РХ-09    1   „Логистично и техническо осигуряване на обучения и събития в България по проекти на ИПА“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Консорциум ЛА ЕКСПРЕС 177201020
гр. София, п.к. 1124, р-н Средец, ул. Цар Иван Асен II № 1, вх.3
София BG411 1124 България
office@lafit.bg +359 29433628
+359 24231083
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1591145.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1418605.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФСД-10-010    2   „Логистично и техническо осигуряване на различни събития (обучения и срещи) в България за обезпечаване на дейността на ИПА“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра 11-13, ет. П, ап. 4
София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 29444340
http://www.sky-travel.info/ +359 29444340
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25116.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20999.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в срока по чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП от получаването му от участниците в процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва