Деловодна информация
00165
 
да
да
06/10/2017 (дд/мм/гггг)
00165-2017-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на образованието и науката 000695114
бул. Княз Александър Дондуков № 2А
София BG411 1000 България
Петър Пачев +359 29217664
ppachev@mon.bg +359 29217612

Интернет адрес/и

http://www.mon.bg

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?lsrpqNDHpcG6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които МОН е бенефициент“ по четири обособени позиции
30192000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали“; 2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“; 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; 4. Обособена позиция № 4 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – обособената позиция включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Количеството и обемът на доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковите споразумения по всяка обособена позиция конкретни потребности от канцеларски материали, копирна хартия или тонери за копирни и печатащи устройства.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1305936      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната.

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали. Отделните видове канцеларски материали /артикули/ са подробно описани в Приложение № 1 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от канцеларски материали.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.

II.2) Описание 1

„Доставка на копирна хартия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната.

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на копирна хартия. Отделните видове артикули са подробно описани в Приложение № 2 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от копирна хартия.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.

II.2) Описание 1

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната.

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на тонери за копирни и печатащи устройства. Отделните видове тонери са подробно описани в Приложение № 3 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от тонери за копирни и печатащи устройства.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22816100      
22817000      
22819000      
22852000      
22852100      
30197130      
30197220      
30199500      
44617100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото за изпълнение на доставките е на територията на Република България. Доставките се извършват на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и, посочени от възложителя, на територията на страната.

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Отделните видове канцеларски материали /артикули/ са подробно описани в Приложение № 4 от техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата ще се осигуряват от бюджетите на съответните проекти и програми, изпълнявани от МОН, в т.ч. ОП НОИР, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 084-162964 (напр. 2015/S 123-123456)   и  784745 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д01-298    1   "Доставка на канцеларски материали"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
http://roel-98.com/ +359 28433216
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Ал. Стамболийски № 84, Бизнес сграда Urban Model ет.7, офис 38-39
София BG411 1303 България
zop@officemarket.bg +359 24893145
http://www.officemarket.bg/ +359 28221900
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Престиж бизнес 93 ООД 811130355
ул. Тодор Александров № 37
Благоевград BG413 2700 България
pb93sales@abv.bg +359 73880988
+359 73880988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
370053      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

370053      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д01-299    2   „Доставка на копирна хартия“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
ул. Шандор Петьофи № 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 29718181
+359 29718181
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model ет.7, офис 38-39
София BG411 1303 България
zop@officemarket.bg +359 24893145
http://www.officemarket.bg/ +359 28221900
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766872
https://www.office1.bg/ +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
230935      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

230935      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д01-300    3   „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС-България ООД 130332479
ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов № 16
София BG411 1750 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752285
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Плесио Компютърс ЕАД 131262158
ул. Ангел Кънчев № 5
София BG411 1000 България
viliev@plesio.bg +359 29397147
http://plesio.bg +359 80018300
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
http://roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
641992      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

641992      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д01-301    4   „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Производителна кооперация на инвалидите Царевец 000111036
ул. Мармарлийска № 39
Велико Търново BG321 5000 България
pki_tzar@abv.bg +359 62621643
+359 62520695
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
ул. Шандор Петьофи № 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 9718181
+359 9718181
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
http://roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
62956      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62956      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва