Деловодна информация
00110Община Тервел
106-111 04/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00110-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул. Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти” по шест обособени позиции.
44190000      
Доставки

В обхвата на поръчката са включени доставки на материали, предназначени за почистване, поддръжка, текущи и основни ремонти на сгради, в които се помещават общински звена.Материалите се осигуряват от доставчика след получаване на заявка от материалноотговорно лице, служител в съответното общинско звено.Място за извършване на доставката е общинското звено, подало заявката за доставка на материали.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
110000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Строителни материали от дървесина“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44191000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация Тервел и бюджетни звена в гр.Тервел и населени места в Община Тервел.

Ще се доставят строителни материали от дърво и дървесни плоскости по видове , описани в техническата спецификация към документацията на обществената поръчка и по количества, заявени от възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.

II.2) Описание 1

„Метални изделия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация Тервел и звена на бюджетна издръжка в гр.Тервел и селата от общината.

Ще бъдат доставяни по заявка на възложителя метални изделия за строителни работи по сгради и прилежащата им инфраструктура - по видове, описани в техническата спецификация към поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.

II.2) Описание 1

„Инструменти и готови строителни продукти “ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация в гр.Тервел и звената на бюджетна издръжка в селата на Община Тервел.

Ще бъдат доставени по заявка на възложителя всякакви видове сечива и инструменти, строителни материали и готови изделия - за поддръжка, почистване и ремонт на сгради и друга недвижима общинска собственост.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.

II.2) Описание 1

„Бои, лакове,облицовъчни материали” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация Тервел и звена на бюджетна издръжка в селата от Община Тервел.

Ще бъдат доставени по заявка на възложителя количества от бои,лакове, грундове,различни материали за подови настилки и стенни облицовки,разписани в техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.

II.2) Описание 1

"ЕЛ Материали" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация Тервел и звената на бюджетна издръжка в населените места на Община Тервел.

Ще бъдат доставяни материали за текущ ремонт на ел.инсталации на сгради, улично и парково осветление - по завка на възложителя и в съответствие с техническата спецификация, неразделна част от настоящата обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.

II.2) Описание 1

"ВиК материали" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Общинска администрация в гр.Тервел и звената на бюджетна издръжка в населените места в Община Тервел.

Ще бъдат доставяни в количества по заявка на възложителя материали за ремонт на ВиК инсталации на сгради и други общински обекти - по видове в техническа спецификация на възложителя, представляваща неразделна част от документацията на обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в астрономически часове    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора без ДДС ( обявената от възложителя прогнозна стойност за съответната обособена позиция). Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение се определя на минимум 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.Формата на г-ята се избира от изпълнителя - съгл.ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  792038 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
106    1   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 1 „Строителни материали от дървесина“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ТРИАДА“ ООД 124596517
ул. “Хан Аспарух“ №4
Тервел BG332 9450 България
triada_2002@abv.bg +359 899837001 / +359 57512139
+359 57512139
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
107    2   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 2 „Метални изделия“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДОНИДО М“ ООД 203656937
ул. “Гео Милев“ №9
Тервел BG332 9450 България
donidoo@abv.bg +359 888135471
+359 888135471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
108    3   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 3 „Инструменти и готови строителни продукти“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДОНИДО М“ ООД 203656937
ул. “Гео Милев“ №9
Тервел BG332 9450 България
donidoo@abv.bg +359 888135471
+359 888135471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

55000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
109    4   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 4 „Бои, лакове,облицовъчни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДОНИДО М“ ООД 203656937
ул. “Гео Милев“ №9
Тервел BG332 9450 България
donidoo@abv.bg +359 888135471
+359 888135471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
110    5   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 5 „ЕЛ Материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДОНИДО М“ ООД 203656937
ул. “Гео Милев“ №9
Тервел BG332 9450 България
donidoo@abv.bg +359 888135471
+359 888135471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
111    6   Периодична доставка на строителни материали,изделия и промишлени стоки,необходими за ремонт,поддръжка и почистване на общински сгради и обекти по ОП № 6 „ВиК материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДОНИДО М“ ООД 203656937
ул. “Гео Милев“ №9
Тервел BG332 9450 България
donidoo@abv.bg +359 888135471
+359 888135471
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва