00575-2017-0009
Технически редакции | ||
03.10.2017 16:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2017 16:04 ч. : | 03/10/2017 15:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2017 16:04 ч. : | 03/10/2017 15:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раковски:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG421, Община Раковски, гр. Раковски, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2260; 03151 2369, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на Инженеринг във връзка с реализацията на НПЕЕМЖС на територията на община Раковски на обект - бл. 102“
Обект на настоящата поръчка е многофамилна жилищна сграда, одобрена за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради - Жилищен блок 102, находящ се на бул. „Г. С. Раковски“, бл. № 102 в Община Раковски, гр. Раковски. КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ В ОБХВАТА НА ПОРЪЧКАТА 1. Разработване на инвестиционен проект При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в «работен проект» следва да бъдат изготвени на AutoCAD или еквивалентен софтуер, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на «работен проект» са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. 2. Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване и добрите строителни практики в България и в Европа. 3. Авторски надзор Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
НЕ
НЕ
НЕ
Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите услуги, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл. 17, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на настоящото решение за откриване на процедурата и осигуреното финансиране в рамките на 12 месеца. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "а" от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП - "Открита процедура".
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка се осигуряват във връзка с изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради (НПЕЕМЖС). Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 - дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗОП.
03.10.2017 г.
VIII: Възложител
Павел Андреев Гуджеров
Кмет на Община Раковски