Версия за печат

00753-2017-0033

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 1332-РД-01-03 от дата 03.10.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=164.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов за 2018 година” със следните обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти”; Обособена позиция №2: „Доставка на нехранителни стоки”; Обособена позиция №3: „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Прогнозни количества за период от 12 месеца за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Мляко прясно 2% - 7800 л.; Мляко кисело 2% - 14500 кг.; Мляко прясно по БДС 2% - 250 л.; Мляко кисело по БДС 2% - 200 кг.; Сирене – 3200 кг.; Сирене по БДС – 50 кг.; Кашкавал – 550 кг.; Кашкавал по БДС – 100 кг.; Извара – 20 кг.; Крема сирене – 100 бр.; Плодово мляко 2% - 3200 кг.; Плодово мляко по БДС 2% - 80 кг.; Краве масло по БДС 82% - 50 кг.; Майонеза по БДС – 5 кг.; Месо свинско трупно – 100 кг.; Месо свинско без кост – 3820 кг.; Месо телешко трупно – 20 кг.; Карантия свинска – 1000 кг.; Карантия телешка – 800 кг.; Свинско кебапче 50 гр. – 2800 оп.; Свинско кърначе – 1150 кг.; Кайма смес-свинско и телешко месо – 4000 кг.; Кайма смес по БДС – 100 кг.; Сурова наденица – 2200 кг.; Колбаси малотрайни – 2000 кг.; Колбаси малотрайни БДС – 20 кг.; Колбаси трайни БДС – 50 кг.; Пилета БДС – 1800 кг.; Пилешки дреболии – 1950 кг.; Риба скумрия – 1600 кг.; Бяла риба - филе хек – 750 кг.; Наденица варена – 1550 кг.; Пилешка пържола от бутче – 2460 кг.; Пилешка пържола /филе/ - 550 кг.; Пилешки бутчета – 2300 кг.; Пилешки кренвирши – 500 кг.; Агнешко месо – 100 кг.; Агнешки дреболии – 1100 кг.; Свинско кюфте - 60 гр. – 3600 оп. и др. 2. Прогнозни количества за период от 12 месеца за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Гъби дунапрен с канал – 2870 бр.; Тел кухненска – 2350 бр.; Четка за метене – 152 бр.; Метла обикновена – 52 бр.; Дръжка метална за метли и бърсалки – 312 бр.; Бърсалка за под /конци/ - 440 бр.; Тоалетна хартия – 550 оп.; Лопатка за смет – 35 бр.; Четка за пране твърд косъм – 7 бр.; Четка за тоалетна с поставка – 50 бр.; Кухненски ролки /салфетки/ - 2590 оп.; Пластмасови чаши – 222 оп.; Попиватателни кърпи – 176 оп.; Бърсалка тип моп – 57 бр.; Поставка за хартиена ролка за стена – 10 бр.; Машинка за течен сапун – 8 бр.; Фолио опаковъчно – 15 бр.; Ръкавици домакински – 1600 чифта и др. 3. Прогнозни количества за период от 12 месеца за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: Салфетки – 70 оп.; Кофа пластмаса - 32 бр.; Кофа с цедка – 52 бр.; Кофа пластмаса – 5 бр.; Дезинф. препарат течен гел – 360 бр.; Веро – 5156 бр.; Дезодорант за тоалетна чиния – 185 бр.; Прах за пране 2 кг. – 150 бр.; Прах за пране 0,500 кг. – 50 бр.; Прах за пране 1 кг. – 200 бр.; Препарат за почистване на фаянс – 1006 бр.; Препарат за почистване на печка – 230 бр.; Препарат за поч. на мебел - 26 бр.; Препарат за поч. на прозорци – 362 бр.; Препарат за поч. на килими – 100 бр.; Препарат за поч. на терракот – 312 бр.; Препарат за почистване – 20 бр.; Сапун тоалетен – 100 бр.; Сапун течен – 30 бр. и др.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект „Предоставяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 и проект „Правото на труд - право на достоен живот“ – Договор № BG05M9OP001-2.005-0005-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 475647 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.10.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Анелия Ангелова Димитрова

VIII.2) Длъжност

Зам.-Кмет „УЕПОУТ” на Община Свищов, упълномощена със Заповед №1273-РД-01-03/21.09.2017 год. на Кмета на Община Свищов