Версия за печат

00575-2017-0008

BG-РАКОВСКИ:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ОПЗ-16 от дата 29.09.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, ОБЩИНА РАКОВСКИ, ПЛ. БЪЛГАРИЯ № 1, За: Мирослав Милев - Ст. юрисконсулт при Община Раковски, България 4150, РАКОВСКИ, Тел.: 03151 2369, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://rakovski.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВЯНЕ НА ГОТОВА ХРАНА – ТОПЪЛ ОБЯД“ В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ“ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ОТ ФОНДА ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ-НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА В БЪЛГАРИЯ ПРОЦЕДУРА ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ Операция тип 3 - BG05FMOP001-03.002 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД 2016-2019 г.“, ДОГОВОР ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ №BG05FMOP001-03.002-0078 С01 ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ“ “ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВЯНЕ НА ГОТОВА ХРАНА – ТОПЪЛ ОБЯД“ В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ“ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ОТ ФОНДА ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ-НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА В БЪЛГАРИЯ ПРОЦЕДУРА ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ Операция тип 3 - BG05FMOP001-03.002 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД 2016-2019 г.“, ДОГОВОР ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ №BG05FMOP001-03.002-0078 С01 "ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за потребителите на услугата „Топъл обяд“ при Възложителя. Един „Топъл обяд“ включва 3-степенно меню – супа, основно ястие и десерт, и 2 (две) филии хляб. Изпълнението следва да се осъществява при спазване грамажа на хранодните, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на съответния вид храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за здравословно хранене. Доставките на храната следва да отговарят на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално хранене в съответствие с утвърдените рецептурници за обществено хранене (Сборник с рецепти за заведения за обществено хранене). 2. Храната се приготвя по утвърдено от Възложителя седмично меню, като поне едно от ястията за деня, включени в „Топъл обяд“ – супа или основно, следва да съдържа месо или риба. Към всеки топъл обяд задължително се включват 2 (две) филии хляб (нарязан бял или пълнозърнест). Изпълнителят изготвя и представя рецептите за приготвяне на ястията (супа, основно и десерт), съдържащи количество хранителни продукти за 10 порции. 3. Количеството обхваща приготвяне и доставка на храна за потребителите на услугата „Топъл обяд“ при Възложителя за всички работни дни на 2018 година и 2019 година (2 * 252 работни дни – общо 504 работни дни), при дневно количество – 130 хранодни Доставката на приготвената храна ще се извършва по следния начин: За потребителите от град Раковски, доставката ще се извършва в (един) пункт, находящ се в кв. Секирово, ул. „Никола Вапцаров“ № 1а; За потребителите от селата на територията на Община Раковски – село Белозем, село Стряма, село Чалъкови, с. Шишманци, с. Болярино, с. Момино село, доставката ще се извършва до точка (до адресите на потребителите). *** Възложителят уточнява, че не може да се установи постоянен точен брой на потребителите от град Раковски и селата. Към момента на обявяване на обществената поръчка, потребителите от град Раковски са около 50, а точките на доставка за потребителите от селата са около 80. Изпълнението на дейностите ще се осъществява при спазване на следните срокове: 1. Срок за изготвяне и подаване на седмично меню: Седмичното меню се изготвя от длъжностни лица на Изпълнителя, и се подава на Възложителя за утвърждаване най-късно в предпоследния работен ден на седмицата, предхождаща тази, за която е изготвено менюто. 2. Срокове за доставяне на храната - доставката на приготвената храна ще се извършва ежедневно, съгл. посоченото в т. 1 от настоящите изисквания при Възложителя (съответно – за град Раковски – до пункт, находящ се в кв. Секирово, а за 6-те села от Община Раковски (с. Белозем, с. Стряма, с. Шишманци, с. Момино село, с. Болярино, с. Чалъкови) – до точка/адрес на потребителя, по следния график: - обяд: от 11:00 ч. до 13:00 ч.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

ДОГОВОР ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ №BG05FMOP001-03.002-0078 С01 "ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАКОВСКИ“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Не е възможно разделяне на обособени позиции, тъй като услугата е едно цяло.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 136500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20 ал. 2 т. 2 от ЗОП, Възложителите прилагат процедурите по чл. 18 ал. 1 т. 12 или 13, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за услуги до 264033 лева, без вкл. ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в чл. 18 ал. 1 т. 12 от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал. 1 т. 4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.09.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Павел Андреев Гуджеров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Раковски