Деловодна информация
01035
И-1274 26/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
01035-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НА ОБЩИНИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 121399226
ул. Голаш 23
София BG411 1111 България
Десислава Стойкова +359 2943-4467
namrb@namrb.org +359 2943-4431

Интернет адрес/и

www.namrb.org

http://www.namrb.org/profil-na-kupuvatcha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“
22000000      
Доставки

Общ. поръчка е за изпълнението на дейности по осигуряване на информация и публичност по проект: „Подобряване капацитета на общинските служители за предоставяне на качествени публични услуги”, финансиран по ОП „Добро управление“ и общо включва: осигуряване, художествено оформление, предпечатна подготовка, отпечатване, опаковане и доставка на адреса на възложителя на целеви рекламни материали (брошури, банери, чанти, папки, химикалки, флаш-памети). Общ. поръчка включва 2 обос. позиции: ОП №1 с предмет: „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на брошури, чанти за документи и папки“, която включва следния брой артикули: брошури – 7 000 броя; чанти за документи - 5400 броя; папки – 5 400 броя; ОП №2 с предмет: „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на банери, химикали и USB флаш – памети“, която включва следния брой артикули: банери – 6 броя; химикалки - 5400 броя; USB флаш – памети - 5400 броя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
69243      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на брошури, чанти за документи и папки“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Обособена позиция №1 с предмет: „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на брошури, чанти за документи и папки“, която включва следния брой артикули: брошури – 7 000 броя; чанти за документи - 5400 броя; папки – 5 400 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Подобряване капацитета на общинските служители за предоставяне на качествени публични услуги“, финансиран от ОП“Добро управление“, съгласно Договор №BG05SFOP001-2.004-0002-C01/22.12.2016 г.

II.2) Описание 1

„Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на банери, химикали и USB флаш – памети" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Обособена позиция №2 с предмет: „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на банери, химикали и USB флаш – памети“, която включва следния брой артикули: банери – 6 броя; химикалки - 5400 броя; USB флаш – памети - 5400 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект: „Подобряване капацитета на общинските служители за предоставяне на качествени публични услуги“, финансиран от ОП“Добро управление“, съгласно Договор №BG05SFOP001-2.004-0002-C01/22.12.2016 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  788837 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    1   „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на брошури, чанти за документи и папки“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КА ЕЛ ОФИС” ООД 200799937
район Младост, бул. “Андрей Ляпчев“ №4, етаж 6, офис 3
София BG411 1797 България
flair_agency@abv.bg +359 2-4219314
www.kloffice.net +359 2-4219314
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
40720      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33651      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    2   „Осигуряване, художествено оформление, брандиране и доставка на адреса на възложителя на банери, химикали и USB флаш – памети“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РЕКЛАМА КОНСУЛТ” ЕООД 123689363
ул. Железни врата 18, ап. 9
Стара Загора BG344 6000 България
reklama.konsult@gmail.com +359 42-991634
http://kota.business.bg/ +359 42-991634
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50445      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35592      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2988-4070
www.cpc.bg +359 2980-7315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва