„Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на община Петрич“ по три обособени позиции |
|
30192000 |
|
|
Ще се изпълняват доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонери за копирни и печатащи устройства, обособени в сл. поз.: ОП 1 – „Доставка на канц. материали и офис консумативи“;ОП2„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; ОП3 - „Доставка на канц. материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – об. пози. включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специал. предприятия или кооперации на хора с увреждания. Канц. материали, офис консумативите и тонерите за копирни и печатащи устройства се доставят на адреса на възложителя. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора по всяка об. поз. конкретни потребности от канц. материали, офис консумативи или тонери за коп. и печатащи устройства. Срокът за доставка е до 24 ч. от получаване на заявката, като при необходимост от спешни заявки, същите се изпълняват в срок до 5 ч. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
260000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197000 30199000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич | Ще бъдат доставяни хартия копирна , бял картон, факс хартия на ролки, амбалажна хартия, кадастрон бял, индекси, щипки за документи, клипборд, лепило, макетен нож, ножица за хартия, органайзер за бюро, калкулатор, канап за опаковане, карфици, линии, поставки за тиксо , перфоратор, поставки, нож за отваряне на писма, ластици, лента самозалепваща, тиксо, лента двойно лепяща, телбод машинка, телчета за телбод, антителбод, батерии алкални, фолио за ламиниране, дискове, калъф за CD, джоб за CD, блок за флипчарт, куб със самозалепващи листчета, индиго за машинно писане, визитник, баджове, джобове за визитник, табло, коректор, кърпи почистващи, спрей за почистване, разделител за класьори, азбучник формат, тетрадка протоколна, тънкописец, флумастери, химикалки, маркер, моливи, тампони за печат, графити за автоматични моливи, гумички,пликове, книга за инструктаж по безопасност, книга за отчитане, пътна книжка. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности .
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич | Ще бъдат доставяни тонер касети за принтери, тонер касети за копирна машина, глави за принтере, лента за принтери, Тонер касета за мултифункционално устройство. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията.Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22814000 22852000 22852100 30197130 30197220 30199500 44617100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич | Обособената позиция включва стоки от списъка по чл.12?ал.1,т.1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Ще бъдат доставяни кабари, папки, кашони картонени, кламери, авансов отчет, заповеди за командировка, касова книга, приходен касов ордер, разходен касов ордер, складова разписка - канцеларски материали и офис консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията.Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|