Деловодна информация
00212
92-00-2713 21/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00212-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Петрич 000024916
ул. Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
Илко Стоянов +359 74569112
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

https://petrich.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=EHo25Hagtg4%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на община Петрич“ по три обособени позиции
30192000      
Доставки

Ще се изпълняват доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонери за копирни и печатащи устройства, обособени в сл. поз.: ОП 1 – „Доставка на канц. материали и офис консумативи“;ОП2„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“; ОП3 - „Доставка на канц. материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ – об. пози. включва стоки от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и е запазена за участие на специал. предприятия или кооперации на хора с увреждания. Канц. материали, офис консумативите и тонерите за копирни и печатащи устройства се доставят на адреса на възложителя. Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора по всяка об. поз. конкретни потребности от канц. материали, офис консумативи или тонери за коп. и печатащи устройства. Срокът за доставка е до 24 ч. от получаване на заявката, като при необходимост от спешни заявки, същите се изпълняват в срок до 5 ч.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
260000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич

Ще бъдат доставяни хартия копирна , бял картон, факс хартия на ролки, амбалажна хартия, кадастрон бял, индекси, щипки за документи, клипборд, лепило, макетен нож, ножица за хартия, органайзер за бюро, калкулатор, канап за опаковане, карфици, линии, поставки за тиксо , перфоратор, поставки, нож за отваряне на писма, ластици, лента самозалепваща, тиксо, лента двойно лепяща, телбод машинка, телчета за телбод, антителбод, батерии алкални, фолио за ламиниране, дискове, калъф за CD, джоб за CD, блок за флипчарт, куб със самозалепващи листчета, индиго за машинно писане, визитник, баджове, джобове за визитник, табло, коректор, кърпи почистващи, спрей за почистване, разделител за класьори, азбучник формат, тетрадка протоколна, тънкописец, флумастери, химикалки, маркер, моливи, тампони за печат, графити за автоматични моливи, гумички,пликове, книга за инструктаж по безопасност, книга за отчитане, пътна книжка. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности .

II.2) Описание 1

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич

Ще бъдат доставяни тонер касети за принтери, тонер касети за копирна машина, глави за принтере, лента за принтери, Тонер касета за мултифункционално устройство. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията.Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22814000      
22852000      
22852100      
30197130      
30197220      
30199500      
44617100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, общинска администрация Петрич

Обособената позиция включва стоки от списъка по чл.12?ал.1,т.1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Ще бъдат доставяни кабари, папки, кашони картонени, кламери, авансов отчет, заповеди за командировка, касова книга, приходен касов ордер, разходен касов ордер, складова разписка - канцеларски материали и офис консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Изиск. са подробно описани в техн. спецификация към документацията.Количеството и обемът на доставките е по заявка на възложителя и ще се определя в зависимост от възникналите за срока на договора конкретни потребности
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  783697 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
102    1   ,,Доставка на канцеларски материали и офис консумативи’’
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

,,ВАСИЛЕВИ И СИЕ - Г’’ ООД 101793726
ул. ,,Гоце Делчев’’ №2
Петрич BG413 2850 България
kiril_metodii@mail.bg +359 74561966
+359 74561966
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
103    2   ,,Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства’’
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

,,ВАСИЛЕВИ И СИЕ - Г’’ ООД 101793726
ул. ,,Гоце Делчев’’ №2
Петрич BG413 2850 България
kiril_metodii@mail.bg +359 74561966
+359 74561966
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
135000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

135000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
104    3   ,,Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП’’
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

,,ВАСИЛЕВИ И СИЕ - Г’’ ООД 101793726
ул. ,,Гоце Делчев’’ №2
Петрич BG413 2850 България
kiril_metodii@mail.bg +359 74561966
+359 74561966
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 2850 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.7 от ЗОП- в десетдневен срок от датата на получаване на решението за определяне на изпълнител
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва