Деловодна информация
00530Национална агенци яза приходите, Териториална дирекция Варна
513-17 20/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Д. Христова +359 52360491
d.tuncheva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3262


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонам.серв.обслужване и ремонт при необх.(вкл.доставка на рез.части,материали и консумативи)на асансьори,находящи се в адм.сгради на ТД на НАПВарна и офиси за обслужванеДобрич,Русе,Търговище и Шумен
50750000      
Услуги

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт при необх.(вкл.доставка на рез.части,материали и консумативи)на асансьори,находящи се в адм.сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужванеДобрич,Русе,Търговище и Шумен. Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в:Поддържане в изправност и осигуряване на пълна безопасност при ползване на асансьорите в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен, при спазване изискванията на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, чрез: 1.Месечно абонаментно сервизно обслужване за период от 36/тридесет и шест/месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС №75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014г.), включващо поддържането на асансьорите в техническа и функционална изправност; 2.Ремонт на асансьорите при необходимост; 3.Доставка на резервни части, материали и консумативи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
62500.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, гр. Добрич, гр. Русе, гр. Търговище и гр. Шумен

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт при необх.(вкл.доставка на рез.части,материали и консумативи)на асансьори,находящи се в адм.сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужванеДобрич,Русе,Търговище и Шумен. Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в:Поддържане в изправност и осигуряване на пълна безопасност при ползване на асансьорите в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен, при спазване изискванията на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, чрез: 1.Месечно абонаментно сервизно обслужване за период от 36/тридесет и шест/месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС №75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014г.), включващо поддържането на асансьорите в техническа и функционална изправност; 2.Ремонт на асансьорите при необходимост; 3.Доставка на резервни части, материали и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на договора е 62500.000 лв. без ДДС.
Срок за изпълнение на поръчката: 36/тридесет и шест/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 62500.00 лв./шестдесет две хиляди и петстотин лева/ без ДДС, с начало на изпълнение 26.12.2017г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  785957 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
36       Абонам.серв.обслужване и ремонт при необх.(вкл.доставка на рез.части,материали и консумативи)на асансьори,находящи се в адм.сгради на ТД на НАПВарна и офиси за обслужванеДобрич,Русе,Търговище и Шумен
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лифтком Сервиз ЕООД 201189890
ж.к. Лозенец, ул. Кръстю Сарафов № 45, офис 1
София BG411 1421 България
varna@liftkom.com +359 52740497
www.liftkom-serviz.com +359 52740497
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
62500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Максимално допустимата стойност на договора е 62500.000 лв. без ДДС. В макс. допустимата стойност се включва стойността на абонам. серв. обслужване, стойността на вложения труд при извършване на ремонт, както и стойността на резервните части, материали и консумативи, необх. за извършване на ремонт. Часова ставка за извършване на ремонт при необходимост е 8.00 лв./час. Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след получаване в ТД на НАПВарна или съответния офис за обслужване на следните документи:-за извършено месечно техническо обслужване–фактура и протоколи за извършено месечно техническо поддържане, подписани от определените отговорници по договора;-за извършени ремонтни работи на асансьорите–фактура, и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи на асансьорите, подписани от определените отговорници по изпълнението на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва