Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Бургас
1026-02-22 15/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
19/09/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2017-0074 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на НОИ 1210825210036
бул. Стефан Стамболов № 126, ет. 5
Бургас BG341 8001 България
Златка Иванова - Главен експерт, отдел Административен; Весела Томова - Главен ескперт, отдел Административен +359 56803780/ +359 56803783
burgas@nssi.bg +359 56803740

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/bur


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на ТП на НОИ – Бургас 02-2017-1015-02-95
50000000      
Услуги

Абонаментно и сервизно обслужване на 39 броя лазерни принтери, 22 броя мултифункционални устройства, 5 броя копирни машини, 2 броя факс апарати и 10 броя друга техника, вкючително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас.В обхвата на предмета на поръчката са включени следните дейности: профилактика на техниката при подадена заявка от Възложителя, но не по-често от веднъж на три месеца; сервиз, поддържане в техническа изправност и годност за експлоатация на офис техниката; извършване на диагностика и ремонт (по целесъобразност) на офис техниката; даване на указания за правилното ползване на техниката съгласно предписанията на производителите; демонтаж на дефектирали части и монтаж на нови; доставка на нови резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания за съответната техника.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5431      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Адм. сграда на ТП на НОИ - Бургас, бул. “Стефан Стамболов” №126; филиалите в гр. Поморие, ул. “Княз Борис I” №78; гр. Айтос, ул. “Богориди” №2; гр. Карнобат, бул. “България” №13 и офис на Изпълнителя.

Абонаментно и сервизно обслужване на 39 броя лазерни принтери, 22 броя мултифункционални устройства, 5 броя копирни машини, 2 броя факс апарати и 10 броя друга техника, вкючително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Бургас.В обхвата на предмета на поръчката са включени следните дейности: профилактика на техниката при подадена заявка от Възложителя, но не по-често от веднъж на три месеца; сервиз, поддържане в техническа изправност и годност за експлоатация на офис техниката; извършване на диагностика и ремонт (по целесъобразност) на офис техниката; даване на указания за правилното ползване на техниката съгласно предписанията на производителите; демонтаж на дефектирали части и монтаж на нови; доставка на нови резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания за съответната техника.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 099-196054 (напр. 2015/S 123-123456)   и  788243 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-02-22       Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника за нуждите на ТП на НОИ – Бургас
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДМС ООД 147050566
ул. Дебелт № 16, вх. 1, ет. 6, ап. 11
Бургас BG341 8001 България
office@dmsysbg.com +359 878885669
www.dmsysbg.com +359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5815      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5431      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029884070
http://www.cpc.bg +359 029807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва