Деловодна информация
5397
ДАЕУ-4377 19/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
05397-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Мартина Митрева, младши експерт в дирекция Обществени поръчки +359 29492080
mmitreva@e-gov.bg +359 29498787

Интернет адрес/и

http://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/167


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Организация на дейностите по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“, обособена в 4 позиции 05397-2017-0003
79952000      
Доставки

В рамките на поръчката ще бъдат реализирани дейности по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
27370      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
79820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

В частта за обособена позиция № 1 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 985 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя. Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДАЕУ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“, № BG05SFOP001-1.002-0015

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Реализиране на ЦАИС "Гражданска регистрация" и ЦАИС "Адресен регистър“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
79820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

В частта за обособена позиция № 2 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 3 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДАЕУ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реализиране на ЦАИС "Гражданска регистрация" и ЦАИС "Адресен регистър“ №BG05SFOP001-1.002-0009

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
79820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

В частта за обособена позиция № 3 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 430 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя.
Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДАЕУ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“ №BG05SFOP001-1.002-0010

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
79820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на гр. София.

В частта за обособена позиция № 4 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 2 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДАЕУ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ №BG05SFOP001-1.001-0001

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  791492 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
54    1   Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИВЕНТЪР ЕООД 200677933
ж.к. Люлин, бл. 13, вх. Б, ет. 3, ап. 24
София BG411 1343 България
eventer_bg@abv.bg +359 885784240
https://public.brra.bg/CheckUps/Default.ra? +359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12445      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6350      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
55    2   Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Реализиране на ЦАИС "Гражданска регистрация" и ЦАИС "Адресен регистър“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД 123689363
ЖЕЛЕЗНИ ВРАТА No 18, ап. 9
Стара Загора BG344 6000 България
reklama.konsult@gmail.com +359 42991634
https://public.brra.bg/CheckUps/Verifications/ActiveCondition.ra?guid=10f9803e890f41679b9195c2ab3ec1c4 +359 42620622
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13325      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8920      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
51    3   Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД 130862812
Бул. Генерал Столетов 49
София BG411 1233 България
lambadjiev.stanard@gmail.com +359 24484100
http://www.lambadjiev-design.com/bg +359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4860      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
52    4   Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД 130862812
ж.к. БАНИШОРА, бул. ГЕН. СТОЛЕТОВ No 49 - П.К. 25
София BG411 1233 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
http://www.lambadjiev-design.com/bg +359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12755.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7240      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
mmitreva@e-gov.bg +359 29492080
https://e-gov.bg/ +359 29818787

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва