Деловодна информация
00360
2445 18/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
18/09/2017 (дд/мм/гггг)
00360-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Александровска ЕАД 831605795
ул. Св. Георги Софийски №1
София BG411 1431 България
Гергана Дерменджиева +359 29230628
umbal.alexandrovska@gmail.com +359 29230646

Интернет адрес/и

www.alexandrovska.com

http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Сервизно обслужване, ремонт и доставка на резервни части, консумативи, модули и компоненти при необходимост на медицинска апаратура” в УМБАЛ "Александровска" ЕАД
50400000      
Услуги

Настоящата открита процедура включва поддръжка, профилактика, доставка и подмяна на резервни части, консумативи, модули и компоненти при необходимост от извършване на ремонт на медицинската апаратура, разделена в 3 /три/ обособени позиции. Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация” – Приложение № 1 към документацията, медицинска апаратура, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън предложените часови ставки за труд.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
0.19      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на медицинска апаратура 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
50410000      
50420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация” – Приложение № 1 към документацията, медицинска апаратура, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън посочените такси. Възложителят е предвидил възможност за представяне на оферти за една или повече от номенклатурите в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на медицинска апаратура 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
50410000      
50420000      
50421200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ Александровска ЕАД

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация” – Приложение № 1 към документацията, медицинска апаратура, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън посочените такси. Възложителят е предвидил възможност за представяне на оферти за една или повече от номенклатурите в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на медицинска апаратура 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
50410000      
50420000      
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд за описаната в „Техническата спецификация” – Приложение № 1 към документацията, медицинска апаратура, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Цената на вложените резервни части, консумативи, модули и компоненти се заплаща извън посочените такси. Възложителят е предвидил възможност за представяне на оферти за една или повече от номенклатурите в обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 103-205612 (напр. 2015/S 123-123456)   и  788957 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
103    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНТЕР БИЗНЕС 91” ЕООД 010652246
ул. “Кешан” № 6
София BG411 1527 България
office@interbusiness-bg.com +359 029446363
+359 029443849
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
104    1, 2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕДИЦИНСКА ТЕХНИКА ИНЖЕНЕРИНГ” ООД 831641528
ул. „Димитър Моллов”, ж.к. „Младост” 1, бл. 28Б
София BG411 1750 България
info@mte-bg.com +359 024627124
+359 024627128
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
105    2   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ОМНИМЕД” ООД 121438533
ул. „Царица Елеонора” № 9, офис 2
София BG411 1618 България
omnimed@techno-link.com +359 029555404
+359 029555404
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
106    2   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХРОНО” ООД 130998890
жк. София парк, Търговска зона. сграда 16Б, ет.2, офис 8
София BG411 1166 България
office@chrono-bg.com +359 029505151
+359 028159820
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
107    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
2
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АНТИСЕЛ БЪЛГАРИЯ” ООД 121152973
ул. „Индустриална”, № 11
София BG411 1202 България
antisel@einet.bg +359 029531224
+359 029524183
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
108    3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕВРОМЕД-7” ООД 175234413
ж. к. „Христо Смирненски”, бл. 32А, ет. 12, ап. 58 № 2
София BG411 1574 България
evromed7@abv.bg +359 028322154
+359 028322154
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
109    3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ” ЕООД 814181757
ул. Никола Габровски № 81А
Велико Търново BG321 5000 България
head_office@hmi-company.com +359 062622429
+359 062634609
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
110    1, 2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДЪЧМЕД ИНТЕРНЕШАНЪЛ” ЕООД 130928543
кв. „Лозенец”, ул. „Бигла” № 48, ет. 5
София BG411 1164 България
info@dutchmed.bg +359 029200123
+359 029200384
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
111    2.3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВЕГА МЕДИКАЛ” ЕООД 201090465
бул. „България” №109, Бизнес център Вертиго, ет.2, офиси 2.6-2.7
София BG411 1404 България
vodenicharova@vegamedical.bg +359 029714008
+359 029712085
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
112    1   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИМЕНС ХЕЛТКЕЪР” ЕООД 203474500
ул. „Кукуш” № 2
София BG411 1309 България
iveta.ivanova@siemens.com +359 028115300
+359 028115610
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
113    1, 2   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„C&T БЪЛГАРИЯ” ЕООД 831131023
бул. „Искърско шосе” № 7, Търговски център „Европа”, сграда 6, ет.3
София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 029651710
+359 029751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
114    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕМИКРОН” ЕООД 201110957
ж.к. „Фондови жилища”, бл. 208, вх. Г, ет. 7, ап. 89
София BG411 1233 България
emikron@abv.bg +359 888506627
+359 888506627
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
115    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНФОМЕД” ЕООД 121155656
бул. „Академик Иван Гешов” № 2Е, бизнес център „Сердика”, сгр.1, ет.3, офис 307
София BG411 1330 България
office@infomed.bg +359 024891700
+359 024918818
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
116    1, 2   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДРЕГЕР МЕДИКАЛ БЪЛГАРИЯ” ЕООД 040463419
бул. „Джеймс Баучер” № 2
София BG411 1164 България
silvia.boinovska@draeger.com +359 029634403
+359 029630664
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
117    1   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АКВАМЕДИКА” ЕООД , ЕИК 201539700
бул. „Княз Александър Дондуков – Корсаков”, № 44
София BG411 1000 България
bkombakov@aquamedica.eu +359 0888702420
+359 029585450
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
118    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КАНБЕРА ПАКАРД БЪЛГАРИЯ” ЕООД, ЕИК тел. № 02/, факс № 040206912
ул. „Тодор Каблешков” 61, вх. Б, ап. 19
София BG411 1680 България
office@cpbg.net +359 029589480
+359 029589477
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
119    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛПАК ЛИЗИНГ ЕООД 103506445
ул. Иван Богоров №12
Варна BG331 9002 България
elpak@elpak.bg +359 52602360
+359 52699060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
120    1, 2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД 103267194
р-н „Изгрев”, ул. „Лъчезар Станчев” № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12
София BG411 1756 България
office@sopharmatrading.bg +359 028133660
+359 028133666
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
10 %

Делът на участие на подизпълнителя при изпълнение на поръчката ще бъде 10% от стойността на поръчката за обособена позиция №1 и №2. Дейностите, които ще се изпълняват от подизпълнителя са: - труд по сервизната поддръжка - профилактика и ремонст; - демонтаж на повредени части и монтаж на резервни части, консумативи и модули; - гаранционно обслужване на подменените резервни части.
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
121    2, 3   Сервизно обслужване на медицинска апаратура
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
20
17 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕЛ ДОРА” ЕООД 121126327
ул. ”Проф. д-р. Димитър Атанасов” №16
София BG411 1680 България
l.andonov@el-dora.com +359 028504300
+359 028504301
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

0.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата открита процедура включва поддръжка, профилактика, доставка и подмяна на резервни части, консумативи, модули и компоненти при необходимост от извършване на ремонт на медицинската апаратура. Услугата ще се извършва при условие на повикване на изпълнителя с почасово заплащане на труд. Стойността на договорите към момента на сключването им е неизвестна и не може да бъде определена. Информацията за стойността на договора ще бъде подадена с обявление за приключване на договор за обществена поръчката. В раздлел V.2.4. Информация за стойността на поръчката редакторът на форми не позволява да бъде посочена стойност "0,00". Посочената стойност 0.01 са съответния договор и 0.17 за обща стойност на обществената поръчка е с цел валидиране на настоящата форма.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва