Деловодна информация
02718Южноцентрално държавно предприятие, ТП Държавно горско стопанство Смолян
2573 13/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/09/2017 (дд/мм/гггг)
02718-2017-0133 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие, ТП Държавно горско стопанство Смолян 2016195800328
бул. България № 83
Смолян BG424 4700 България
Керанка Бобева +359 878582079
dgssmolyan@ucdp-smolian.com +359 30163537

Интернет адрес/и

www.ucdp-smolian.com;www.dgssmolyan.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=331


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ЦУ на „ЮЦДП” - Смолян и ТП „ДГС Смолян” по обособени позиции”
30192000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮЦДП – Смолян и ТП ДГС „Смолян” по обособени позиции”: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”, ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки", ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 - „Доставка на консумативи за офис техника”. Артикулите са описани в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
124800.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197630      
39263000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А, Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83

Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” включва доставка на канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро; компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, химикали и други. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А при заявка, отправена от ЦУ на ЮЦДП – Смолян или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83 при заявка, отправена от ТП ДГС „Смолян”. Възложителят не се ангажира с конкретен вид и количества артикули, посочени в Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Заявените по вид и количество артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя.Продължава в II 2.14) от настоящия.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 120 640 (сто двадесет хиляди шестстотин и четиридесет) лева без ДДС.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят може да поръчва материали/консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната обособена позиция, по представения официален и актуален каталог/списък за продуктите (приложение към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент отстъпка, предложен от кандидата, съгласно условията за участие и ценовото му предложение.

II.2) Описание 1

"Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
22852000      
22851000      
22852100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България"№83

При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Продължава в II2.14) от настоящото.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 13 000 (тринадесет хиляди) лева без ДДС.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В процедура за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица.Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.

II.2) Описание 1

"Доставка на консумативи за офис техника" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83

„Доставка на консумативи за офис техника” включва доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати. Възложителят не се ангажира с конкретен вид и количества артикули, посочени в Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Заявените по вид и количество артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя. Възложителят може да поръчва материали/консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната обособена позиция, по представения официален и актуален каталог/списък за продуктите (приложение към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент отстъпка, предложен от кандидата, съгласно условията за участие и ценовото му предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 28 600 (двадесет и осем хиляди и шестстотин) лева без ДДС.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 074-141488 (напр. 2015/S 123-123456)   и  782819 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
39    1   „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” за нуждите на ЦУ на „ЮЦДП” - Смолян и ТП „ДГС Смолян”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Книжовност 96” ООД 120013472
бул. „България” № 28
Смолян BG424 4700 България
knijovnost96@abv.bg +359 878244000
+359 30168147
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
92800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

92800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
51    2   „Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки"за нуждите на ЦУ на „ЮЦДП” - Смолян и ТП „ДГС Смолян”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда” 000885099
Район р-н Младост, бул. „Цариградско шосе”” № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
40    3   „Доставка на консумативи за офис техника” за нуждите на ЦУ на „ЮЦДП” - Смолян и ТП „ДГС Смолян”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Книжовност 96” ООД 120013472
бул. „България” № 28
Смолян BG424 4700 България
knijovnost96@abv.bg +359 878244000
+359 30168147
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е 10- дневен от обстоятелствата по чл. 197, ал. 1 от Закона за обществени поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва