Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ЦУ на „ЮЦДП” - Смолян и ТП „ДГС Смолян” по обособени позиции” |
|
30192000 |
|
|
Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮЦДП – Смолян и ТП ДГС „Смолян” по обособени позиции”: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”, ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки", ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 - „Доставка на консумативи за офис техника”. Артикулите са описани в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
124800.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
"Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197630 39263000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG424
Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А, Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83 | Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” включва доставка на канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро; компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, химикали и други. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А при заявка, отправена от ЦУ на ЮЦДП – Смолян или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83 при заявка, отправена от ТП ДГС „Смолян”. Възложителят не се ангажира с конкретен вид и количества артикули, посочени в Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Заявените по вид и количество артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя.Продължава в II 2.14) от настоящия. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 120 640 (сто двадесет хиляди шестстотин и четиридесет) лева без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Възложителят може да поръчва материали/консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната обособена позиция, по представения официален и актуален каталог/списък за продуктите (приложение към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент отстъпка, предложен от кандидата, съгласно условията за участие и ценовото му предложение.
|
|
II.2) Описание 1
"Канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197220 22852000 22851000 22852100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG424
Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България"№83 | При възлагане на обществената поръчка по обособената позиция, която е запазена по чл. 80, ал.1 от ППЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Продължава в II2.14) от настоящото. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 13 000 (тринадесет хиляди) лева без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
В процедура за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица.Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.
|
|
II.2) Описание 1
"Доставка на консумативи за офис техника" |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG424
Административната сграда на ЦУ на ЮЦДП – Смолян, гр. Смолян, ул. „Полк. Дичо Петров” № 1А или в Административната сграда на ТП ДГС „Смолян”, гр. Смолян, бул. „България” № 83 | „Доставка на консумативи за офис техника” включва доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати. Възложителят не се ангажира с конкретен вид и количества артикули, посочени в Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Заявените по вид и количество артикули ще са в зависимост от потребностите на Възложителя. Възложителят може да поръчва материали/консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната обособена позиция, по представения официален и актуален каталог/списък за продуктите (приложение към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент отстъпка, предложен от кандидата, съгласно условията за участие и ценовото му предложение. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване на прогнозната стойност в размер до +30% (плюс тридесет процента) или до 28 600 (двадесет и осем хиляди и шестстотин) лева без ДДС.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|