Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и с-ми за видеонаблюдение, наход. се в адм. сгради на ТД на НАП П-в, в гр. Кърджали, Ст. Загора, Пазарджик и Пловдив" в четири об. позиции |
|
72253200 |
|
|
Предметът на обществената поръчка е извършване на услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Кърджали, Стара Загора, Пазарджик и Пловдив, разделена на четири обособени позиции. Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва: 1. Техническо поддържане. 2. Извършване на ремонт. 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.: 4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение; 4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
16000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали. |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72253200 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
Административна сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1. | Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва: 1. Техническо поддържане. 2. Извършване на ремонт. 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.: 4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение; 4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок на договора /изпълнение на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 2900 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на избрания за изпълнител.
|
|
II.2) Описание 1
Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора. |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72252000 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG344
Административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора на ул. "Кенали" № 1. | Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и на с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва: 1.Техническо поддържане. 2. Извършване на ремонт 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.: 4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение; 4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок на договора /изпълнение на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 2900 лв. без ДДС в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълнението са за сметка на избръния за изпълнител.
|
|
II.2) Описание 1
Услуги по ремонт и поддръжка на системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72253200 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик на ул. "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41. | Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и на с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва: 1.Техническо поддържане. 2. Извършване на ремонт 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.: 4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение; 4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок на договора /изпълнение на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 2220 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълнението са за сметка на избрания за изпълнител.
|
|
II.2) Описание 1
Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив. |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72253200 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
Град Пловдив: - паркинг, 10-етажна и 3-етажна сгради, находящи се в гр. Пловдив на ул. "Скопие" № 106 и 8-етажна административна сграда, находяща се в гр. Пловдив на ул. "Чернишевски" № 3. | Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и на с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва: 1.Техническо поддържане. 2. Извършване на ремонт 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.: 4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение; 4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок на договора /изпълнение на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 7980 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълнението на поръчката са за сметка на избръния за изпълнител.
|
|