Версия за печат

00164-2017-0027

BG-София: Услуги по поддръжка и ремонт

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, Дякон Игнатий №3, За: Димитър Стойчев; Олга Гондова, Република България 1092, София, Тел.: 00359 2920664; 00359 2920663, Факс: 00359 29515169

Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-042.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 00359 029220675

Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извънгаранционна поддръжка на изделия и системи за криптографска защита на Министерство на отбраната“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (Услуги по поддръжка и ремонт)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Военно формирование 46 390-гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извънгаранционната техническа поддръжка на изделията и системите включва: Поддържане на основна точка за контакт и консултации. Проверка на работоспособността на изделията и системите. Диагностика на изделия и системи за криптографска защита. Ремонт на изделия и системи за криптографска защита . Обучение за работа с изделия и системи за криптографска защита.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35700000

Описание:

Военни електронни системи

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извънгаранционната техническа поддръжка на изделията и системите се извършва след получаване на заявка, в която се уточняват количествата.

Стойност, без да се включва ДДС
958333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При подписване на договор, участникът, избран за Изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС и срок на валидност не по-малък от 60 календарни дни след крайния срок за изпълнение на задълженията по договора. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която може да бъда както следва: 1. Паричен превод по банков път по сметка на: Министерство на отбраната, дирекция "Финанси" в Българска Народна Банка, гр. София, пл. „Александър І” № 1 IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01; или 2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение - оригинал. или 3. Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - оригинал. Когато гаранцията за изпълнение е под форма на застраховка, същата следва да отговаря на изискванията, посочени в РАЗДЕЛ IV на документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

След изпълнение, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в дирекция „Отбранителна аквизиция”-МО на фактура – оригинал подписана от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и на дирекция КИС, и Протокол за приемане на извършените услуги (ППИУ) - подписан от представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и утвърден от директора на дирекция КИС.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Заявлението за участие следва да съдържа: 1. Списък на представените документи, подписан от кандидата – съгласно Приложение № 1, от документацията. 2. Данни за ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – съгласно Приложение № 2, от документацията. 3. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – съгласно Приложение № 3, от документацията. 4. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП – съгласно Приложение № 4 от документацията. 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – съгласно Приложение № 5 от документацията. 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличие на изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС– съгласно Приложение № 6, от документацията. 7. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – съгласно Приложение № 7 от документацията. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – съгласно Приложение № 8 от документацията. Декларацията се представя за лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП; 9. Доказателства по чл. 158, ал. 7 от ЗОП: 9.1. Заверено копие на валидно удостоверение за сигурност (УС) на кандидата (с право за създаване, обработване, съхранение или предоставяне на класифицирана информация) с валидност не по-малко от 6 месеца; 9.2. Заверено копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „поверително“; 9.3. Заверени копия на валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), с валидност не по-малко от 6 месеца, на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, както и на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на кандидата; 9.4. Списък на всички лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, в това число на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на кандидата - съгласно Приложение № 11 от документацията; 9.5. Списък на техническите лица по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП, включително тези, които отговарят за контрола на качеството. 9.6. Заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата - сертификат по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентно/и, или сертификат по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват, включващ дейностите по поддръжка на изделия и системи за криптографска защита на класифицираната информация. 9.7. Декларация за използване на капацитета на трети лица по чл. 65 от ЗОП (когато е приложимо), съгласно Приложение № 10б от документацията. 10. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по точки 2., 3. и 9. се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по точка 4. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнител, последният следва да попълни Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - съгласно Приложение № 10 от документацията. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Когато е приложимо вида и дела на работите, които ще бъдат възложени на подизпълнители, и/или предложените подизпълнители и документи, с които се доказва спазването на изискванията за подбор за всеки от тях се представят в офертата на участника. Подизпълнителят следва да представи: 1. Декларация за обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – съгласно Приложение № 3 от документацията. 2. Декларация за обстоятелствата по чл. 157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП – съгласно Приложение № 4 от документация. 3. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличие на изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – съгласно Приложение № 6 от документацията. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – съгласно Приложение № 8 от документацията. При подизпълнители обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява подизпълнителите в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорността между членовете в обединението и техните права и задължения. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника съгласно чл.106, ал.2, т.2, буква "б" от ППЗОП.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Критерият се доказва със списъка по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП. 2. Кандидатът да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Критерият се доказва с представянето на заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата. 3. Съгласно чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП кандидатът следва: 3.1. - да разполага с валидно удостоверение за сигурност (УС) (с право за създаване, обработване, съхранение или предоставяне на класифицирана информация) с валидност не по-малко от 6 месеца; 3.2. - да разполага със сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „поверително“; 3.3.- да разполага с лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, които да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), с валидност не по-малко от 6 месеца; Критерият се доказва като кандидатът представи на възложителя: - Заверено копие на валидно удостоверение за сигурност (УС) на кандидата (с право за създаване, обработване, съхранение или предоставяне на класифицирана информация) с валидност не по-малко от 6 месеца; - Заверено копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „поверително“; - Списък на всички лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, в това число на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на кандидата образец – Приложение №11; - Заверени копия на валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), с валидност не по-малко от 6 месеца, на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, както и на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на кандидата; Заверени копия от документите по т.3. да се представят от кандидатите в дирекция „Сигурност на информацията” – МО в срок до 14 дни от публикуване на обявлението за поръчката в РОП за отправяне на запитване към ДАНС за потвърждение по чл. 170, ал. 2 от ППЗЗКИ. Телефони за контакти в дирекция „Сигурност на информацията”: 02/92 20 453 и 02/92 20 454. Не се допускат до участие кандидати, за които няма потвърждение от компетентния орган за валидността и актуалността на документите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимално изискване: Кандидатът да представи списък с минимум 3 лица – съгласно образец – Приложение №11а от документацията. 2. Минимално изискване: Да се представи заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата - сертификат по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентно/и, или сертификат по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват, включващ дейностите по поддръжка на изделия и системи за криптографска защита на класифицираната информация; 3.Няма минимално изискване.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато е приложимо вида и дела на работите, които ще бъдат възложени на подизпълнители, и/или предложените подизпълнители и документи, с които се доказва спазването на изискванията за подбор за всеки от тях съобразно вида и дела на тяхното участие се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал.2, т. 2, б. "б" от ППЗОП. 1. Подизпълнителя да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Критерият се доказва със списъка по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП. 2. Подизпълнителят да прилага системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Критерият се доказва с представянето на заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на подизпълнителя. 3. Подизпълнителят следва: 3.1.- да разполага с валидно удостоверение за сигурност (УС) (с право за създаване, обработване, съхранение или предоставяне на класифицирана информация) с валидност не по-малко от 6 месеца; 3.2. - да разполага със сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „поверително“; 3.3.- да разполага с лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, които да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), с валидност не по-малко от 6 месеца; Критерият се доказва като подизпълнителят представи на възложителя: - Заверено копие на валидно удостоверение за сигурност (УС) на подизпълнителя (с право за създаване, обработване, съхранение или предоставяне на класифицирана информация) с валидност не по-малко от 6 месеца; - Заверено копие на сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „поверително“; - Списък на всички лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, в това число на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на подизпълнителя- образец – Приложение №11; - Заверени копия на валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), с валидност не по-малко от 6 месеца, на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, както и на ръководството и административното звено по сигурност на информацията на подизпълнителя; Копия от документите по т. 3. да се представят от подизпълнителя в дирекция „Сигурност на информацията” – МО в срок до 14 дни от публикуване на обявлението за поръчката в РОП за отправяне на запитване към ДАНС за потвърждение по чл. 170, ал. 2 от ППЗЗКИ. Телефони за контакти в дирекция „Сигурност на информацията”: 02/92 20 453 и 02/92 20 454. Не се допускат подизпълнители, за които няма потвърждение от компетентния орган за валидността и актуалността на документите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимално изискване: Подизпълнителят да представи списък с минимум 3 лица – съгласно образец – Приложение №11а от документацията. 2. Минимално изискване: Да се представи заверено копие на актуален и валиден сертификат за изградена и функционираща Система за управление на качеството на кандидата - сертификат по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентно/и, или сертификат по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват, включващ дейностите по поддръжка на изделия и системи за криптографска защита; 3.Няма минимално изискване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
03.10.2017 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Кандидат или участник се отстранява от участие в процедурата при следните условия: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-6 от ЗОП. При прилагане на основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП не могат да се прилагат мерките за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП; 2. При липса на декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ). 3. При наличие на обстоятелствата по чл. 327б, ал.1 и ал.2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ). 4. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) след изтичане на срока по §14 от ПЗР на този закон, ако не са привели дейността си в съответствие с изискванията му подлежат на отстраняване, а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за него са съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона. 5. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и настоящата документация. 6. При наличие на основание по чл. 107 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2017 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ