Деловодна информация
02718Южноцентрално държавно предприятие- Териториално поделение Държавно горско стопанство Доспат
2943 23/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
23/08/2017 (дд/мм/гггг)
02718-2017-0131 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие- Териториално поделение Държавно горско стопанство Доспат 2016195800435
ул. Орфей № 6
Доспат BG424 4831 България
Нина Джамбазова- юрисконсулт +359 866370109
dgsdospat@ucdp-smolian.som +359 3452272

Интернет адрес/и

http://http://www.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public%20contracts%20fileslist.php?showmaster=view1&fk%20id=324


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Дейности по чл. 165, ал. 1 и ал. 2 от Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Доспат”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции:
39263000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Доспат”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции:
Обособена позиция №1 – „Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Доспат”. Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Доспат”. Прогнозните количества канцеларски материали, оборудване и принадлежности по вид, единична мярка са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
27000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности , включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ТП " ДГС Доспат" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Административната сграда на ТП " ДГС Доспат" - гр. Доспат, ул. " Орфей" № 6, п. к.4831, общ. Доспат, обл. Смолян.

Настоящата поръчка в частта на Обособена позиция № 1 представлява запазена поръчка по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чийто предмет е включен в Списъка на стоките и услугите, съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализиране предприятия и кооперации на хора с увреждания. Описанието на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за срок от 36 месеца, са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от договора за обществена поръчка. Срокът за доставка на заявените от Възложителя артикули е 2 /два/ работни дни, съгласно Техническото предложение на Изпълнителя. Доставените канцеларски материали, оборудване и принадлежности, ще са качествени и фабрично нови съгласно Техническото предложение на Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда опции- възможност за увеличаване количествата на посочените в Техническата спецификация артикули в размер до + 20 % в рамките на договора със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до + 20 % за всяка обособена позиция не е изчерпана, срокът на договора може да бъде продължен до сключване на нов договор , но не от 6 мес
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата Обособена позиция беше запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но в срока за подаване на оферти, не беше подадена нито една оферта от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Поради което обособена позиция № 1 се възложи на участник, който не е специализирано предприятия или кооперации на хора с увреждания.

II.2) Описание 1

" Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП " ДГС Доспат" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Административна сграда на ТП " ДГС Доспат" - гр. Доспат, ул. " Орфей" № 6, п. к. 4831, общ. Доспат, обл. Смолян.

Настоящата поръчка в частта на Обособена позиция № 2 " Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП " ДГС Доспат". Описанието на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за срок от 36 месеца, са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от договора за обществена поръчка. Срокът за доставка на заявените от Възложителя артикули е 2 /два/, но неповече от 3 /три/ работни дни, съгласно Техническото предложение на Изпълнителя. Доставените канцеларски материали, оборудване и принадлежности, ще са качествени и фабрично нови, съгласно Техническото предложение на Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда опции- възможност за увеличаване количествата на посочените в Техническата спецификация артикули в размер до + 20 % в рамките на договора със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до + 20 % за всяка обособена позиция не е изчерпана, срокът на договора може да бъде продължен до сключване на нов договор , но не от 6 мес
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 073-139083 (напр. 2015/S 123-123456)   и  782637 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
149    1   " Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП,за нуждите на ТП " ДГС Доспат".
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Линия ЕООД 120562859
БУЛ. България № 49
Смолян BG424 4831 България
office.vasil@gmail.com +359 030168687
+359 030168688
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
150    2   " Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП "ДГС доспат"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Линия ЕООД 120562859
бул. България № 49
Смолян BG424 4831 България
office.vasil@gmail.com +359 030168687
+359 030168688
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
гр. София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Обжалвания свързани с процедури по Закона за обществени поръчки се извършва по реда на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП. Сроковете за подаване на жалби са конкретизирни в чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва