Версия за печат

00530-2017-0072

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РЦУ-85 от дата 16.08.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Д. Джумалийски, България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.djumalijski@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Национална агенция за приходите

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Национална агенция за приходите. Профилактичните медицински прегледи и изследвания се извършват за всички служители на НАП по списъчен състав, който към момента на оповестяване на поръчката възлиза ориентировъчно на 8215 човека, от които 6099 жени и 2116 мъже. Провеждането на профилактични прегледи и изследвания на работниците и служителите ще се извърши в 27 областни града, като за служителите с място на работа на териториите на области „Софийска област“ и „Област София“ прегледите и изследванията ще се извършат в град София.Видовете профилактични прегледи, които следва да бъдат извършени са: 1. Преглед от интернист със снемане на общ здравен статус, извършване на електрокардиограма за регистриране на болести на кръвообръщението; 2. Преглед от невролог със снемане на общ неврологичен статус за регистриране на болести на мускулно-скелетната и нервната система; 3. Преглед от офталмолог с изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му (изследване с рефрактометър). При необходимост издаване на рецепта за корекция на зрението; 4. Клинично-лабораторни изследвания: пълна кръвна картина, СУЕ, общ холестерол и двете фракции, триглицериди, глюкоза, пълно изследване на урина; 5. Ехомамография на млечни жлези за жени; 6. Ехография на простата за мъже; 7. Акушеро-гинекологичен преглед с цитонамазка за жени; 8. PSA – туморен маркер за рак на простата за мъже.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Провеждането на профилактични прегледи и изследвания на работниците и служителите е необходимо за извършване на оценка на риска във връзка осъществяване на задълженията на работодателя за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. За тази цел резултатите от всеки вид профилактичен преглед или изследване се отразяват в карта за профилактичен преглед, екземпляр от която се предоставя на службата по трудова медицина за извършването на оценката на риска. Нецелесъобразно е разделянето на обособени позиции според видовете профилактични прегледи, включени в предмета, тъй като е налице риск от неточно отразяване на резултатите в картите от различни изпълнители, загуба и невъзможност за представянето им в службата по трудова медицина за съставяне на обобщено заключение с препоръки за терапевтично поведение. Нецелесъобразно е разделянето на обособени позиции по териториален принцип в 27 областни града, тъй като ще настъпи затруднение при изпращане на резултатите от профилактичните прегледи и изследвания от различни изпълнители за обработването им от службата по трудова медицина, с оглед извършване на анализа на оценката на професионалните рискове в НАП.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 300000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Услугите, включени в предмета на поръчката, в попадат в Приложение № 2 към чл. 11 от ЗОП. Предвид факта, че прогнозната стойност на поръчката е в границите на прага по чл. 20, ал. 2, т. 2, б. "г" от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание по чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.08.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

Директор на дирекция "Правна", оправомощена да изпълнява функциите на възложител със Заповед № ЗЦУ-1002/10.08.2017 г. на изп. директор на НАП.