Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП24(12) 08/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/08/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 8 обособени позиции.
30100000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на стоките по обособените позиции, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения - неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката е с 8 обособени позиции, както следва: ОП 1 Доставки на хартия и хартиени продукти, класьори; ОП 2 Доставки на канцеларски материали и офис консумативи - поставки, перфоратори, телбоди, лепила, ножици, коректори, тикса, средства за писане, разделители, носители на информация, флашпамети и др; ОП 3 Доставки на средства за презентация, рисуване и моделиране; ОП 4 Доставки на счетоводни книги и формуляри; ОП 5 Доставки на тефтери; ОП 6 Доставки на ролки за калкулатори и касови апарати; ОП 7 Доставки на папки; ОП 8 Доставки на кламери.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
206654.83      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставки на хартия и хартиени продукти, класьори 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22800000      
22900000      
32581210      
37823000      
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на хартия, хартиени продукти и класьори, в съответствие с техническата спецификация за ОП 1. Приблизителните количества не са посочени в настоящото обявление поради ограниченията за дължината на текста, наложени от изисквания на Службата за публикации на Европейския съюз (ЕС).
Посочените в обявлението за поръчка количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 1, за 1 година, е 78 995,84 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (157 991,68 лв.) е с включено предвиденото подновяване.

II.2) Описание 1

Доставки на канцеларски материали и офис консумативи - поставки, перфоратори, телбоди, лепила, ножици, коректори, тикса, средства за писане, разделители, носители на информазия, флашпамети и др. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
24910000      
39241000      
39292500      
37822100      
03116000      
42994220      
30141200      
35123400      
30230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи - поставки, перфоратори, телбоди, лепила, ножици, коректори, тикса, средства за писане, разделители, носители на информазия, флашпамети и др., в съответствие с техническата спецификация за ОП 2. Приблизителните количества не са посочени в настоящото обявление поради ограниченията за дължината на текста, наложени от изисквания на Службата за публикации на Европейския съюз (ЕС).
Посочените в обявлението за поръчка количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 2, за 1 година, е 26 173,33 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (52 346,66 лв) е с включено предвиденото подновяване.

II.2) Описание 1

Доставки на средства за презентация, рисуване и моделиране 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
44812000      
37820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на средства за презентация, рисуване и моделиране, в съответствие с техническата спецификация за ОП 3. Приблизителни количества за 1 г, са както следва (стока/м. ед./к-во за 1 г):
1 Коркова дъска/брой/63
2 Коркова дъска/брой/32
3 Бяла дъска за стена/брой/10
4 Бяла дъска магнитна/брой/2
5 Флипчарт/брой/5
6 Акварелни бои/опаковка/83
7 Темперни бои/опаковка/33
8 Глина за моделиране/пакет/38
9 Пластилин/кутия/63
10 Моделин/кутия/28
11 Четки за рисуване/комплект/135
12 Тебешир бял/кутия/35
13 Тебешир цветен/кутия/45
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 3, за 1 година, е 1 158,33 лева без ДДС. На основание чл. 21, ал. 1 ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (2 316,66 лв) е с включено предвиденото подновяване.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 070-132148 (напр. 2015/S 123-123456)   и  781914 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17ДГ726    1   Доставки на хартия и хартиени продукти, класьори
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Консумативи ООД 201417931
ул. „Професор Иван Шишманов“ № 4, ап. 1, р-н „Източен“
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640177
+359 32640149
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

155485.75      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17ДГ727    2   Доставки на канцеларски материали и офис консумативи - поставки, перфоратори, телбоди, лепила, ножици, коректори, тикса, средства за писане, разделители, носители на информазия, флашпамети и др.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Консумативи ООД 201417931
ул. „Професор Иван Шишманов“ № 4, ап. 1, р-н „Източен“
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640177
+359 32640149
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

49109.45      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17ДГ725    3   Доставки на средства за презентация, рисуване и моделиране
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Консумативи ООД 201417931
ул. „Професор Иван Шишманов“ № 4, ап. 1, р-н „Източен“
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640177
+359 32640149
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2059.63      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Общата стойност на обществената поръчка, за 8-те обособени позиции, е в размер на 300 000 лева без ДДС, с включено предвиденото подновяване. Посочената в поле ІІ.1.7) стойност 206 654,83 лева без ДДС представлява общата стойност на ОП № 1, ОП 2 и ОП 3, за които се отнася настоящото обявление. Процедурата е прекратена в частта ОП 4, 5, 6, 7 и 8 на основание чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Обявление за възложена поръчка за обособени позиции № 4-8 , е изпратено за публикуване в РОП в срока по чл. 26, ал. 1, т. 2 ЗОП. Обявлението е публикувано в РОП на 05.07.2017 г., номер на документа: 794102.
Посочената в поле V.2.4.) Обща стойност на обособената позиция, е с включено предвиденото подновяване. Стойността на обособените позиции (договорите) за 1 г., е както следва:
за ОП 1 - 77 742.87 лева без ДДС; за ОП 2 - 24 554,73 лева без ДДС; за ОП 3 - 1 029,82 лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 ЗОП - до 26.06.2017 г. включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва