Деловодна информация
00193ТУ-София
04--00-210 07/08/2017 (дд/мм/гггг)
не
00193-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет — София 831917834
бул. „Климент Охридски“ № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 — Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова- юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/115


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за доставка и изпълнение на обзавеждане на учебни зали по проект „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за ..... продължава в VI.3) Допълнителна информация
39100000      
Доставки

В предмета на поръчката са включени изработката, доставката и монтажа на специализирано мебелно обзавеждане и щори за учебни аули и зали в ТУ-София. С доставката и изпълнението на обзавеждането по предмета на настоящата поръчка се цели да се създадат условия за здравословна и ефективна учебна среда допринасяща за по-високо качество на учебния процес в ТУ-София със своята съвременна естетика, представителност и функционалност.Изработката, доставката и монтажът на новото обзавеждане следва да се извършат съгласно изискванията на техническите спецификации по съответните обособени позиции от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
131730.9      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на вътрешни щори ....Продължава в II.2.14) "Допълнителна информация" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39515410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Технически университет - София, учебни блокове № 1 и № 3 с адрес: гр. София, общ. Столична, р-н „Студентски”, „Студентски град”, бул. „Климент Охридски”№ 8.

Предмет на обществената поръчка са изработката, доставката и монтажът на два вида вертикални вътрешни щори в зависимост от начина на прибиране и опъване пред вертикални остъклени ограждащи елементи на учебните зали:
Вътрешни щори вид 1: Вертикални интериорни щори с текстилни ламели 127 мм, бяла алуминиева релса, бяла тежест и бял ПВЦ синджир за водене. Този вид щори се събират в единия си край.
Вътрешни щори вид 2: Вертикални интериорни щори с текстилни ламели 127 мм, бяла алуминиева релса, бяла тежест и бял ПВЦ синджир за водене. Този вид щори се събират в двата си края.
Поръчката включва индивидуално изработване и окомплектоване с необходимите принадлежности за инсталация и монтаж на вътрешни вертикални щори с текстилни ламели.
Доставката и монтажа на щорите ще се извърши съгласно изискванията на Техническата спецификация от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Критериите описани по-долу    не
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в Република България”, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР), съфинансирана от Европейския съюз

Продължава от II.2.1) "Наименование": "....по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1"

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на специализирано интериорно обзавеждане с маси, столове и закачалки за учебни зали, и фиксирани аудиторни плотове и седалки за учебни аули ...продължава в II.2.14)"Доп. информация" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Поръчката ще се изпълни в учебен блок № 1 и в учебен блок № 3 на ТУ-София на адрес гр. София, общ. Столична, р-н „Студентски”, „Студентски град”, бул. „Климент Охридски” № 8.

Доставката се възлага за подвижно и неподвижно интериорно обзавеждане с необходимите предварителни дейности по употребата му в т.ч. неговото изработване, сглобяване , транспортиране и монтаж на съответните непреместваеми модули и индивидуално изработени елементи, които ще бъдат трайно закрепени към съществуващи конструкции.
Дейности по доставка и монтаж включват:
а. Индивидуално изработване и доставка на нови елементи за сглобяване на непреместваеми модули на работни плотове.
б. Индивидуално изработване и доставка на нови седалки за студентски банки.
в. Доставка на два типоразмера нови маси за учебни цели.
г. Доставка на подвижни столове.
Обзавеждането трябва да е: ново и неупотребявано, ергономично, безопасно, лесно за обслужване, удобно за работа, функционално за използване, да не променя цвета си от пряка слънчева светлина, да е с възможност за лесно обслужване и почистване, повърхностите да бъдат гладки, чисти,без драскотини и вдлъбнатини, да отговаря на т.спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Критериите описани по-долу    не
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-3.003 ”Подкрепа за висшите училища в Република България”, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР), съфинансирана от Европейския съюз

Продължение от II.2.1)"Наименование": "...по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1".
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  774305 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-68    1   Доставка и монтаж на специализирано интериорно обзавеждане с маси, столове и закачалки за учебни зали, и фиксирани аудиторни плотове и седалки за учебни аули по проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АМО ЕООД 831589871
гр. София, район Красно село, ж.к. ХИПОДРУМА
гр. София BG411 1000 България
office@amo-bg.com +359 9761000
www.amo-bg.com +359 9761000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
131543.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

124929.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-69    2   Доставка и монтаж на вътрешни щорипо проект BG16RFOP001-3.003-0012-C01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
гр. София , район Младост, бул. Цариградско шосе, No 139
гр. София BG411 1784 България
order@office1.bg +359 70010700
http://office1.bg +359 70010700
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10040      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6801      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от II.1.1) "...водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 Ватикана
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва