00164-2017-0023
Технически редакции | ||
31.07.2017 10:02 ч. : | 31/07/2017 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.07.2017 10:02 ч. : | 31/07/2017 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.07.2017 10:02 ч. : | Поделение: Министерство на отбраната | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита
Услуги
Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, № 3, За: Главен експерт Ц. Белниколов, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220648, E-mail: ts.belnikolov@mod.bg, Факс: 00359 29515169
Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизицияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.
Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-036.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 029220675
Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизицияАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 29220675
Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизицияМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Извършване на капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17
Предметът на обществената поръчка включва: Извършване на основен/капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 със заводски номер 103М15 и регистрационен знак 418, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия.
50210000
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
НЕ
НЕ
Извършване на основен/капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 със заводски номер 103М15 и регистрационен знак 418, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия, което включва комплексно изпълнение на следните доставки и услуги: 1. Извършване на основен (капитално-възстановителен) ремонт на планера на вертолета, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия съгласно Приложение №1 към проекта на договор; 2. Извършване на основен (капитално-възстановителен) ремонт на агрегати и изделия от снемаемото авиационно въоръжение на Вертолета съгласно Приложение №2 към проекта на договор; 3. Увеличение на срока на служба на планера на вертолета, блоковете, възлите, детайлите и агрегатите от комплектацията на Вертолета съгласно „Каталог запасных частей вертолета Ми-17”, пономерната документация на Вертолета и актуалната документация на Конструктора/Производителя; 4. Доставка и монтаж (по време на изпълнението на КВР на вертолета) на оборудване съгласно Приложение №3 към проекта на договор, необходимо за изпълнение на КВР на Вертолета; 5. Извършване на ремонт на наземното имущество числящо се на вертолета (подпорни столчета, експлоатационни заглушки и въжета на лопати носещ винт). Изработване на покривки за пилотската кабина, лопати носещ винт, лопати опашен винт и втулката на носещия винт.
НЕ
НЕ
9
I. Гаранции за изпълнение на договора към обществената поръчка: 1. При подписване на договор за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, участникът избран за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранциите за изпълнение на договора служи за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. 3. Гаранцията за изпълнение на договора да бъде със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнение на договора (само за гаранция под формата на банкова гаранция/застрахователна полица). 4. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 5. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 5.1. Паричен превод - По сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка, гр. София, IBAN – ВG 96 ВNВG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. 5.2. Банкова гаранция за изпълнение 5.3. 3астраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя II. Гаранция за авансово плащане по договора към обществената поръчка (в случай, че бъде договорен такъв начин на плащане): 1. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. 2. Гаранцията за авансово плащане се предоставя в една от следните форми: 2.1. Неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане; 2.2. Гаранция за авансово плащане под формата на застраховка. 2.3. Паричен превод - по сметка на дирекция „Финанси“– МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. Изискванията към гаранциите за изпълнение на договора и за авансово плащане са съгласно изискванията на документацията към процедурата.
Начинът на плащане по договора за изпълнение на обществената поръчка може да бъде: 1. Авансово плащане по банков път – процент (до 30 %) от стойността на договора , в срок до 60 (шестдесет) дни след предоставяне на оригинална фактура и гаранция за стойността на аванса. 2. Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейностите съгласно предмета на поръчката и представяне в Дирекция „Отбранителна аквизиция“-МО на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя; - оригинал на „Протокол за извършена услуга“, удостоверяващ изпълнението на услугите, подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя. 3. Останалите проценти до пълната стойност на договора се заплаща по банков път след изпълнение на услугите, в срок до 30 дни след представяне на документите по т.2. Начинът на плащане подлежи на договаряне с поканените участници по процедурата и се посочва в договора. При сключване на договора, цените ще бъдат съобразени с българското законодателство по ДДС. Плащанията ще се извършват в лева за български фирми и в евро за чуждестранни фирми.
Заявлението трябва задължително да съдържа: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в заявлението за участие – (Приложение № 7); 2. Данни за кандидата – ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - (Приложение № 1 от документацията за участие). 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2 от документацията за участие); 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 от ЗОП – (Приложение № 3 от документацията за участие); 5. Декларация от Кандидата (в свободна форма) дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Кандидатите с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на пълен валиден лиценз за износ и/или внос или пълен валиден сертификат за трансфер на оръжие, съгласно Раздел III, т. 6 от документацията за участие „Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност“ 6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – (Приложение №5 от документацията за участие); 7. При кандидати обединения – Копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява кандидатите в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорностите на/между членовете в обединението и техните права и задължения; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 10. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – (Приложение № 4 от документацията за участие). 11. Доказателства по чл.158, ал.7 от ЗОП-документите, с които се доказва спазването на изискванията за подбор по т.5 и по т.III.2.3 "Технически и/или професионални възможности" от настоящето обявление. Забележки: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1. Документите по т.2 и т.3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 1.2. Документите по т.4 се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.3. Документите по т.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.3. Документите по т.3 и т.8 се представят за лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП. 2. Когато кандидатът е юридическо лице, декларациите по т.4 и т.10 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата.
1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2 от документацията); 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 от ЗОП – (Приложение № 3 от документацията); 3. Декларация от подизпълнителя (в свободна форма) дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Подизпълнители с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на пълен валиден лиценз за износ и/или внос или пълен валиден сертификат за трансфер на оръжие, съгласно Раздел III, т. 6 от документацията за участие „Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност“ 4. При подизпълнители обединения – Копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява подизпълнителите в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорностите на/между членовете в обединението и техните права и задължения; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – (Приложение № 7 от документацията). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 6. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и документацията за участие). 8. Доказателства по чл.158, ал.7 от ЗОП-документите, с които се доказва спазването на изискванията за подбор по т.3 и по т.III.2.3 "Технически и/или професионални възможности" от настоящето обявление (съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват). 9. Заверено копие на документ с официален превод на български език (споразумение/договор/документ за упълномощаване или др.) удостоверяващ, че дейностите по т.2.1, 2.2 и 2.3 от Раздел I от документацията ще се извършват от Конструктора/Производителя или от оторизиран от тях за вида дейност изпълнител. Документът се представя съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълнява съответния подизпълнител. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал. 2, т. 2, б. "б" от ППЗОП.
Не се изисква
Не се изисква
1. Кандидатът следва да представи доказателства, че за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10 от документацията за участие), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства. 3. Под "сходен предмет" се разбира капитално-възстановителен ремонт на летателни апарати и/или авиационни двигатели и оборудване от тяхната комплектация. Забележка: Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимално изискване – през последните 5 (пет) години кандидатът трябва да има изпълнен не по-малко от един капитално възстановителен ремонт на самолет и/или вертолет и/или авиационен двигател и/или вертолетен редуктор.
1. Подизпълнителят следва да представи доказателства, че за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата е изпълнил дейности с предмет идентични или сходни с предмета на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителя представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства - (Приложение № 10 от документацията за участие). 3. Под "сходен предмет" се разбира капитално-възстановителен ремонт на летателни апарати и/или авиационни двигатели и оборудване от тяхната комплектация. 4. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълнява.
Минимално изискване – през последните 5 (пет) години подизпълнителят трябва да има изпълнен не по-малко от един капитално възстановителен ремонт съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълнява.
НЕ
НЕ
Договаряне
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
От участие в настоящата процедура се отстраняват кандидати/участници: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-5 от ЗОП; 2. При наличие на обстоятелствата по чл. 327б, ал.1 и ал.2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) и липса на декларация по чл. 327, ал.1 от ЗОВСРБ. 3. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за Изпълнителя по договора са съгл. чл.5, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 4. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 5. При наличие на основание по чл.107 от ЗОП и чл. 101, ал.11 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 00359 29807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
В 10 дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1, т.1 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.07.2017 г.