Версия за печат

00164-2017-0023

BG-София: Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, № 3, За: Главен експерт Ц. Белниколов, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220648, E-mail: ts.belnikolov@mod.bg, Факс: 00359 29515169

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2017-036.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 029220675

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 29220675

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Мястото за получаване на авиационната техника от избрания Изпълнител за извършване на ремонтните дейности по предмета на обществената поръчка е района на военно формирование 32040-Крумово. 2. Доставката/предаването на авиационната техника от избрания Изпълнител след извършване на ремонтните дейности по предмета на обществената поръчка, е при условие DDP (ИНКОТЕРМС 2010) района на военно формирование 32040-Крумово. 3. Всички разходи свързани с транспортирането на авиационната техника от мястото на получаването й до мястото за извършване на ремонтните дейности по предмета на обществената поръчка и обратно, са за сметка на избрания Изпълнителя. 4. Мястото за доставка на посоченото в т.2.4. (от раздел І на документацията за участие) оборудване е военно формирование 32040 – Крумово/или друго (ще бъде предмет на договаряне между комисията на Възложителя и участниците в процедурата).
Код NUTS: BG421
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва: Извършване на основен/капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 със заводски номер 103М15 и регистрационен знак 418, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50210000

Описание:

Услуги по ремонт, поддържане и възстановяване на въздухоплавателни и средства и техните двигатели

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на основен/капитално възстановителен ремонт на вертолет Ми-17 със заводски номер 103М15 и регистрационен знак 418, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия, което включва комплексно изпълнение на следните доставки и услуги: 1. Извършване на основен (капитално-възстановителен) ремонт на планера на вертолета, двигателите, редукторите и комплектуващите ги изделия съгласно Приложение №1 към проекта на договор; 2. Извършване на основен (капитално-възстановителен) ремонт на агрегати и изделия от снемаемото авиационно въоръжение на Вертолета съгласно Приложение №2 към проекта на договор; 3. Увеличение на срока на служба на планера на вертолета, блоковете, възлите, детайлите и агрегатите от комплектацията на Вертолета съгласно „Каталог запасных частей вертолета Ми-17”, пономерната документация на Вертолета и актуалната документация на Конструктора/Производителя; 4. Доставка и монтаж (по време на изпълнението на КВР на вертолета) на оборудване съгласно Приложение №3 към проекта на договор, необходимо за изпълнение на КВР на Вертолета; 5. Извършване на ремонт на наземното имущество числящо се на вертолета (подпорни столчета, експлоатационни заглушки и въжета на лопати носещ винт). Изработване на покривки за пилотската кабина, лопати носещ винт, лопати опашен винт и втулката на носещия винт.

Стойност, без да се включва ДДС
4083333.33 BGN
Обхват: между1 и 4083333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

9

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранции за изпълнение на договора към обществената поръчка: 1. При подписване на договор за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, участникът избран за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранциите за изпълнение на договора служи за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. 3. Гаранцията за изпълнение на договора да бъде със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнение на договора (само за гаранция под формата на банкова гаранция/застрахователна полица). 4. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 5. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 5.1. Паричен превод - По сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка, гр. София, IBAN – ВG 96 ВNВG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. 5.2. Банкова гаранция за изпълнение 5.3. 3астраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя II. Гаранция за авансово плащане по договора към обществената поръчка (в случай, че бъде договорен такъв начин на плащане): 1. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. 2. Гаранцията за авансово плащане се предоставя в една от следните форми: 2.1. Неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане; 2.2. Гаранция за авансово плащане под формата на застраховка. 2.3. Паричен превод - по сметка на дирекция „Финанси“– МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. Изискванията към гаранциите за изпълнение на договора и за авансово плащане са съгласно изискванията на документацията към процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане по договора за изпълнение на обществената поръчка може да бъде: 1. Авансово плащане по банков път – процент (до 30 %) от стойността на договора , в срок до 60 (шестдесет) дни след предоставяне на оригинална фактура и гаранция за стойността на аванса. 2. Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейностите съгласно предмета на поръчката и представяне в Дирекция „Отбранителна аквизиция“-МО на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя; - оригинал на „Протокол за извършена услуга“, удостоверяващ изпълнението на услугите, подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя. 3. Останалите проценти до пълната стойност на договора се заплаща по банков път след изпълнение на услугите, в срок до 30 дни след представяне на документите по т.2. Начинът на плащане подлежи на договаряне с поканените участници по процедурата и се посочва в договора. При сключване на договора, цените ще бъдат съобразени с българското законодателство по ДДС. Плащанията ще се извършват в лева за български фирми и в евро за чуждестранни фирми.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Заявлението трябва задължително да съдържа: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в заявлението за участие – (Приложение № 7); 2. Данни за кандидата – ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - (Приложение № 1 от документацията за участие). 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2 от документацията за участие); 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 от ЗОП – (Приложение № 3 от документацията за участие); 5. Декларация от Кандидата (в свободна форма) дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Кандидатите с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на пълен валиден лиценз за износ и/или внос или пълен валиден сертификат за трансфер на оръжие, съгласно Раздел III, т. 6 от документацията за участие „Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност“ 6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – (Приложение №5 от документацията за участие); 7. При кандидати обединения – Копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява кандидатите в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорностите на/между членовете в обединението и техните права и задължения; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1 от документацията за участие). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 10. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – (Приложение № 4 от документацията за участие). 11. Доказателства по чл.158, ал.7 от ЗОП-документите, с които се доказва спазването на изискванията за подбор по т.5 и по т.III.2.3 "Технически и/или професионални възможности" от настоящето обявление. Забележки: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1. Документите по т.2 и т.3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 1.2. Документите по т.4 се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.3. Документите по т.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.3. Документите по т.3 и т.8 се представят за лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП. 2. Когато кандидатът е юридическо лице, декларациите по т.4 и т.10 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2 от документацията); 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 от ЗОП – (Приложение № 3 от документацията); 3. Декларация от подизпълнителя (в свободна форма) дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Подизпълнители с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на пълен валиден лиценз за износ и/или внос или пълен валиден сертификат за трансфер на оръжие, съгласно Раздел III, т. 6 от документацията за участие „Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност“ 4. При подизпълнители обединения – Копие на договора за обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява подизпълнителите в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. От представените документи следва да е видно разпределението на отговорностите на/между членовете в обединението и техните права и задължения; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – (Приложение № 7 от документацията). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 6. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и документацията за участие). 8. Доказателства по чл.158, ал.7 от ЗОП-документите, с които се доказва спазването на изискванията за подбор по т.3 и по т.III.2.3 "Технически и/или професионални възможности" от настоящето обявление (съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват). 9. Заверено копие на документ с официален превод на български език (споразумение/договор/документ за упълномощаване или др.) удостоверяващ, че дейностите по т.2.1, 2.2 и 2.3 от Раздел I от документацията ще се извършват от Конструктора/Производителя или от оторизиран от тях за вида дейност изпълнител. Документът се представя съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълнява съответния подизпълнител. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал. 2, т. 2, б. "б" от ППЗОП.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът следва да представи доказателства, че за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10 от документацията за участие), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства. 3. Под "сходен предмет" се разбира капитално-възстановителен ремонт на летателни апарати и/или авиационни двигатели и оборудване от тяхната комплектация. Забележка: Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване – през последните 5 (пет) години кандидатът трябва да има изпълнен не по-малко от един капитално възстановителен ремонт на самолет и/или вертолет и/или авиационен двигател и/или вертолетен редуктор.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Подизпълнителят следва да представи доказателства, че за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата е изпълнил дейности с предмет идентични или сходни с предмета на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителя представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, както и други доказателства - (Приложение № 10 от документацията за участие). 3. Под "сходен предмет" се разбира капитално-възстановителен ремонт на летателни апарати и/или авиационни двигатели и оборудване от тяхната комплектация. 4. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълнява.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване – през последните 5 (пет) години подизпълнителят трябва да има изпълнен не по-малко от един капитално възстановителен ремонт съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълнява.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател „цена” ; тежест: 80
Показател: Показател „срок за изпълнение”; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
31.08.2017 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

От участие в настоящата процедура се отстраняват кандидати/участници: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-5 от ЗОП; 2. При наличие на обстоятелствата по чл. 327б, ал.1 и ал.2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) и липса на декларация по чл. 327, ал.1 от ЗОВСРБ. 3. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за Изпълнителя по договора са съгл. чл.5, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 4. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 5. При наличие на основание по чл.107 от ЗОП и чл. 101, ал.11 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 00359 29807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1, т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2017 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ