Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ в шест обособени позиции |
|
30000000 |
|
|
Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани от Оперативна програма "Околна среда 2014-2020" чрез доставка на архивно обзавеждане и консумативи, доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, периферни устройства и електронна техника |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
28528.40 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 1.Компютърна конфигурация (вкл. монитор, мишка, клавиатура, операционна система) и операционна система – 5 броя 2.Лаптоп и операционна система – 1 брой 3.Чанта за лаптоп – 1 брой 4.Лазерно, монохромно МФУ (скенер, принтер, факс и копир) А 4 – 1 брой 5.Мултимедиен проектор – 1 брой 6.Външен хард диск, 2TB - 1 брой 7.Лиценз за MS Office и антивирусна програма – 6 броя |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка и гаранционно обслужване на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“: 1.Документен скенер – 1 брой 2.Мултифункционално устройство - цветен принтер, скенер, копир - формат А3 – 1 брой |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30190000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка и гаранционен сервиз на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“: 1.Цифров диктофон – 2 броя 2. Цифров фотоапарат – 1 брой |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка и монтаж на архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“: 1.Архивен метален шкаф с надстройка и заключващ механизъм – 3 броя 2.Платформена товарна количка – 2 броя |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30100000 30197000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка на консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“: 1.Магнити - 50 бр. 2.Тънкописци, комплект от 4 цвята - 50 бр. 3.Химикалки комплект четири цвята с течно мастило - 50 бр. 4. Пликове за DVD и CD дискове - 1000 бр. 5. Ламинатор - 2 бр. 6. Шредер - 2 бр. 7.Машина за подвързване със спирали - 1 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|
II.2) Описание 1
„Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19 | Доставка на консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“: 1.Папки - джоб А4 с цип - 60 бр. 2.Пликове за DVD и CD дискове - 500 бр. 3.Папка с ринг с твърди корици - 2 см - 50 бр. 4.Визитници РVС - тройни - 60 бр. 5.Комплект ролери 4 цвята - 50 бр. 6.Перфоратор с четири дупки - 4 бр. 7.Разделители 12 теми - 50 бр. 8. Гума автоматична - 60 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“
|
|
|