Деловодна информация
00028
1 24/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/07/2017 (дд/мм/гггг)
00028-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на регионалното развитие и благоустройството 831661388
ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19
София BG411 1202 България
Пенка Врачева +359 029405413
op@mrrb.government.bg +359 029405413

Интернет адрес/и

www.mrrb.government.bg

http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/22-17-027/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

регионално развитие и благоустройство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ в шест обособени позиции
30000000      
Доставки

Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани от Оперативна програма "Околна среда 2014-2020" чрез доставка на архивно обзавеждане и консумативи, доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, периферни устройства и електронна техника
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
28528.40      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
1.Компютърна конфигурация (вкл. монитор, мишка, клавиатура, операционна система) и операционна система – 5 броя
2.Лаптоп и операционна система – 1 брой
3.Чанта за лаптоп – 1 брой
4.Лазерно, монохромно МФУ (скенер, принтер, факс и копир) А 4 – 1 брой
5.Мултимедиен проектор – 1 брой
6.Външен хард диск, 2TB - 1 брой
7.Лиценз за MS Office и антивирусна програма – 6 броя
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка и гаранционно обслужване на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“:
1.Документен скенер – 1 брой
2.Мултифункционално устройство - цветен принтер, скенер, копир - формат А3 – 1 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

II.2) Описание 1

„Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка и гаранционен сервиз на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“:
1.Цифров диктофон – 2 броя
2. Цифров фотоапарат – 1 брой
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

II.2) Описание 1

„Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка и монтаж на архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“:
1.Архивен метален шкаф с надстройка и заключващ механизъм – 3 броя
2.Платформена товарна количка – 2 броя
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК” - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

II.2) Описание 1

„Консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка на консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“:
1.Магнити - 50 бр.
2.Тънкописци, комплект от 4 цвята - 50 бр.
3.Химикалки комплект четири цвята с течно мастило - 50 бр.
4. Пликове за DVD и CD дискове - 1000 бр.
5. Ламинатор - 2 бр.
6. Шредер - 2 бр.
7.Машина за подвързване със спирали - 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.001-0001-C01 за проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

II.2) Описание 1

„Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административния адрес на възложителя - гр. София, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19

Доставка на консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“:
1.Папки - джоб А4 с цип - 60 бр.
2.Пликове за DVD и CD дискове - 500 бр.
3.Папка с ринг с твърди корици - 2 см - 50 бр.
4.Визитници РVС - тройни - 60 бр.
5.Комплект ролери 4 цвята - 50 бр.
6.Перфоратор с четири дупки - 4 бр.
7.Разделители 12 теми - 50 бр.
8. Гума автоматична - 60 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № BG16M1OP002-1.003-0001-C01 за проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ - Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 065-122090 (напр. 2015/S 123-123456)   и  779867 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-208    1   „Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САТОРИ КО ООД 121523880
ул. Белмекен № 21, бл. 43, ап. 5
София BG411 1618 България
satorico@mail.orbitel.bg +359 029549429
+359 028510818
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13186.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-207    2   „Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„САТОРИ КО“ ООД 121523880
ул. „Белмекен“ № 21, бл. 43, ап. 5
София BG411 1618 България
satorico@mail.orbitel.bg +359 029549429
+359 028510818
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7557.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-211    3   „Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХОРЕКА ЛОГИСТИК“ ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69
София BG411 1680 България
info.horeka@mail.bg +359 0878383064
www.horeka-logistik.alle.bg +359 0878383064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1290.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-209    4   „Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХОРЕКА ЛОГИСТИК“ ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69
София BG411 1680 България
info.horeka@mail.bg +359 0878383064
www.horeka-logistik.alle.bg +359 0878383064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1785.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-29-212    5   „Консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХОРЕКА ЛОГИСТИК“ ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69
София BG411 1680 България
info.horeka@mail.bg +359 0878383064
www.horeka-logistik.alle.bg +359 0878383064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2275.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-02-14-210    6   „Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХОРЕКА ЛОГИСТИК“ ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69
София BG411 1680 България
info.horeka@mail.bg +359 0878383064
www.horeka-logistik.alle.bg +359 0878383064
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2470.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2435.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва