Деловодна информация
00145Териториално поделение на НОИ - Видин
1026-05-8 18/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00145-2017-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на НОИ - Видин 1210825210089
ул. Пазарска №4
Видин BG311 3700 България
Цветанка Дичева +359 605390
vidin@nssi.bg +359 605340

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/vid


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява фондовете на Държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин по обособени позиции" 05-2017-1015-05-25
30192000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 и № 2 (“Списък на канцеларските материали по видове и прогнозни количества”) и представен от изпълнителя каталог на предлаганите от него канцеларски материали по обособена позиция №1, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Видин. На основание чл. 80, ал. 1 от Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП), тъй като поръчката съдържа части, които могат да се възложат на повече от един изпълнител и някои от тях са включени в списъка по чл. 12, ал. 1 от Закона за обществени поръчки (ЗОП), Възложителят отделя тези части в обособена позиция 2, която запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.В процедурата за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2804.07      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларси материали съгласно Приложение №1 ОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22851000      
30199000      
30199710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на ТП на нОИ - Видин с адрес: гр. Видин, ул. "Пазарска" №4

Предметът на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали и представен от изпълнителя каталог на предлаганите от него канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Видин по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски метериали съгласно Приложение № 1, към техническите спецификации.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение да договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, представена под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин по обособени позиции: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларси материали съгласно Приложение №2 ОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197220      
22813000      
22814000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на ТП на НОИ - Видин с адрес: гр. Видин, ул. "Пазарска" №4

Предметът на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, необходими за административната дейност на ТП на НОИ - Видин по обособена позиция №2 "Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Вдини по обособени позиции: Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение №2" към техническите спецификации. На основание чл. 80, ал. 1 от Правилника за прилагане на ЗОП, тъй като поръчката съдържа части, които могат да се възлагат на повече от един изпълнител и някои от тях са включени в списъка по чл. 12, ал.1 от ЗОП, Възложителят отделя тези части в обособена позиция 2, която запазва за участие на специализилани предприятие или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл. 12, ал. 7 от ЗОП в процедурата за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации нахора с увреждания.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, съответно 2% от стойността на договора без ДДС ако поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации нахора с увреждания, представена под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  795526 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-05-3    ОП 1   “Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение № 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мениджмънт Бизнес Машин ООД 000708921
бул. Витоша № 146, вх. Б, ет. 5
София BG411 1463 България
sofia@mbm-bg.com +359 028051715
www.mbm-bg.com +359 028051717
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1919.24      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-05-4    ОП 2   “Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Видин, по обособени позиции: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали съгласно Приложение № 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ПЕШО - 91 - ПЕТЪР КРЪСТЕВ 030053119
ж. к. Баба Тонка №3, вх. А, ет. 4, ап. 12
Видин BG311 3700 България
et_pesho.91@abv.bg +359 624507
+359 624507
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

884.83      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществени поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва