Деловодна информация
00797
93-ОП-10 17/07/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
17/07/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Людмила Цонева +359 56907453
l.tsoneva@burgas.bg +359 56907254

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg/

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/30095


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, учебни и игрови пособия, учебни помагала и материали за школа по изобразително изкуство по обособени позиции:
39162110      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на канцеларски материали, учебни и игрови пособия, учебни помагала и материали за школа по изобразително изкуство по обособени позиции:
Обособена позиция 1. Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство.
Обособена позиция 2. Доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24832.69      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162110      
30192000      
30192123      
30192130      
30197630      
22830000      
44812220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ОУ „Хр. Ботев“- кв. Победа, Бургас, ул. „Велека“ № 2

Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство, а именно: Телчета за телбод 24/6- 1000 бр. кутия- 10 бр.; Перфоратор- 10 бр.; Цв. хартия А4- 5-6 цвята 50 л. Наситен -пакет- 10 бр.; Листи за флипчарт-рулон- 5 бр.; Ванички пластмасови- 10 бр.; Тиксо - 19 мм/33м- 10 бр.; Кубчета самозалепващи, 100-120 листа пастел- 20 бр.; Кубче бяло- 250-270 листа- 20 бр.; СД дискове 25 броя в шпиндел- 10 бр.; DVD+R дискове 10 броя в шпиндел- 10 бр.; Тонер касети за Brother dcp 7030- 10 бр.; Принтерна хартия А4 , 80 гр., 500 листа - пакет- 100 бр.; Телбод малък- 10 бр.; Перм. маркери 4-6 цвята- 20 бр.; Химикал - прозрачен, син- 20 бр.; Ножица ергономична, висококач. стомана 21 см- 10 бр.; Джоб кристал за документи, А4, дебелина 10 микр.- 500 бр.; Копирна хартия, бяла, А4, 80 г., 500 л.-пакет- 100 бр.; Химикали -микро сини сменяеми пълнители- 300 бр.; Моливи цветни комплект 10- 12 цвята/НВ/- 150 бр.;Флумастери тънки комплект 10- 12 цвята- 150 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22111000      
22112000      
37523000      
37524100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ОУ „Хр. Ботев“- кв. Победа, Бургас, ул. „Велека“ № 2

Предметът на настоящата обособена позиция предвижда доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала, а именно: образователни игри /дървени пъзели/- 11 вида х 150 бр.; магнитни фигури- 2 вида х 150 бр.; книжки за оцветяване- 2 вида х 150 бр.; книжка с приказки- 1 вид х 150 бр.; игрови комплекти- 14 вида; контейнери за прибиране на играчки и дидактични материали- 12 бр.; дидактични материали- училищни книги и учебници- 40 вида х 75 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 045-082226 (напр. 2015/S 123-123456)   и  774659 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-ОП-107/5    1   Доставка на канцеларски материали и материали за школа по изобразително изкуство.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Офис Експрес Сървис“ АД 201380867
бул. „История Славянобългарска“ № 21, ет. 1
София BG411 1220 България
d.ignatova@officeexpress-bg.com +359 878684536
+359 29732610
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6266.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5215.72      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-ОП-107/4    2   Доставка на учебни и игрови пособия и учебни помагала.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда” 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19752.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19616.97      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Интегриран проект за социално включване на ромите и други уязвими групи в общините Бургас, Средец и Малко Търново“, финансиран по Българо-швейцарската програма за сътрудничество, Програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи, Споразумение за безвъзмездна финансова помощ № 04-00-46(4)/24.06.2015г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва