„Периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград, ...Продължава в раздел II.1.4 |
02724-2017-0010 |
30192000 |
|
|
Продължава от раздел II.1.1 ... по две обособени позиции, както следва: Позиция №1: „Периодична доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград” Позиция №2: „Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград” |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
375711.79 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Периодична доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG41 BG315
административната сграда на ЦУ, гр. Благоевград, ул. „Зора” №18, за офиси в гр. София на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №14 или ул. „Искърско шосе” №5 и на административните адреси на ТП „ДЛС/ДГС“. | Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за административната дейност на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград по обособена позиция № 1, съгласно техническата спецификация на Възложителя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка след получена заявка-K2 30 Срок за замяна на материалите/консумативите, при констатиране на дефект, считано от датата на уведомяване от Възложителя – К3 20
|
|
50
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора при необходимост Възложителят предвижда опции – възможност за увеличаване количествата на горепосочените стоките в размер до + 30 % . При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че прогозните количества стоки и/или общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до +30% не са изчерпани, продължава в раздел II.2.14
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължение от раздел II.2.11 ... договорът продължава своето действие до сключване на нов договор, но не повече от 6 месеца.Възложителят може да поръчва консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната позиция, по представения официален и актуален каталог за продуктите (приложен към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент (%) отстъпка.
|
|
II.2) Описание 1
„Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG41 BG315
административната сграда на ЦУ, гр. Благоевград, ул. „Зора” №18, за офиси в гр. София на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №14 или ул. „Искърско шосе” №5 и на административните адреси на ТП „ДЛС/ДГС“. | Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за административната дейност на ЦУ и ТП „ДГС/ДЛС“ към „Югозападно държавно предприятие” ДП, гр. Благоевград по обособена позиция № 2, съгласно техническата спецификация на Възложителя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Срок за доставка след получена заявка – К2 30 Срок за замяна на материалите/консумативите, при констатиране на дефект, считано от датата на уведомяване от Възложителя – К3 20
|
|
50
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора при необходимост Възложителят предвижда опции – възможност за увеличаване количествата на горепосочените стоките в размер до + 30 % . При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че прогозните количества стоки и/или общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до +30% не са изчерпани, продължава в раздел II.2.14
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължение от раздел II.2.11 ... договорът продължава своето действие до сключване на нов договор, но не повече от 6 месеца.Възложителят може да поръчва консумативи извън посочените в Техническата спецификация, за съответната позиция, по представения официален и актуален каталог за продуктите (приложен към Ценовото предложение за съответната позиция) по единични цени и процент (%) отстъпка.
|
|