Версия за печат

00210-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19, За: Мария Митрева, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: op@mrrb.govenment.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/10-17-026/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: регионално развитие и благоустройство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ с три обособени позиции: - обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларски материали“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставката на канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ се извършва в чрез Централния орган за покупки (предишно название Централен орган за обществени поръчки - съгл. ДВ, бр. 13/2016 г. с настоящото название). Съгласно поканата до потенциалните изпълнители за представяне на оферта за участие в процедура за сключване на индивидуален договор по Рамково споразумение № СПОР-416/02.10.2015 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка са представени условията на индивидуалния възложител МРРБ за доставка на канцеларски материали.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30200000, 30199000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Компютърно оборудване и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1620 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

10-17-026

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 099 - 178981 от 23.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-02-29-151 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект „Подпомагане на регионалното инвестиционно планиране в отрасъл ВиК“, финансиран от ОПОС 2014-2020 г.”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.04.2017 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98“ ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1620 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1620 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН“ ООД, „ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС“ ЕАД, „РОНОС“ ООД, КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“