Версия за печат

00833-2017-0010

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ВСС-9193 от дата 03.07.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

BG411, Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф 12, За: Мария Ламбрева - старши експерт-юрисконсулт в дирекция Правна, Петър Станков - началник отдел УКЦОП в дирекция Правна, България 1000, София, Тел.: 02 9304946, E-mail: m.lambreva@vss.justice.bg, Факс: 02 9304946

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vss.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на компютърна техника за нуждите на Висш съдебен съвет и съдилищата по следните обособени позиции: Обособена позиция №1 – Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция №2 – Доставка на скенери за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция №3 – Доставка на принтери за нуждите на ВСС и съдилищата; Обособена позиция №4 – Доставка на твърди дискове за нуждите на ВСС; Обособена позиция №5 – Доставка на копирни машини с функции за копиране, мрежово ч/бяло и/или цветно сканиране и принтиране; Обособена позиция №6 – Доставка на резервни части и оборудване за компютърната и комуникационна техника за нуждите на ВСС”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В предмета на обществената поръчка се включва доставка и гаранционно обслужване на: 1400 (хиляда и четиристотин) броя компютърни конфигурации по обособена позиция № 1, 300 (триста) броя скенери по обособена позиция № 2, 800 (осемстотин) броя принтери по обособена позиция № 3, 18 (осемнадесет) броя твърди дискове тип 1 и 14 (четиринадесет) броя твърди дискове тип 2 по обособена позиция № 4, 2 (два) броя копирни машини с функции за копиране, мрежово ч/бяло и/или цветно сканиране и принтиране по обособена позиция № 5, с подробно описани минимални технически изисквания в Техническите спецификации. В рамките на обособена позиция №6 възложителят предвижда доставка и гаранционно обслужване на резервни части и оборудване за компютърната и комуникационна техника за нуждите на ВСС със следните прогнозни количества: 1.Хард диск 2,5 инча, 1 TB, 32 MB, 7200 RPM – 6 броя; 2.Хард диск 3,5 инча, 1 TB, 64 MB – 10 броя; 3.RAM DDR2 2GB, 800MHz – 50 броя; 4.RAM DDR3 4GB, 1600MHz – 50 броя; 5.Захранване, 600 W – 30 броя; 6.Видеокарта за PCIe – 5 броя; 7.Видеокарта за лаптоп – 2 броя; 8.Мрежова карта, 10/100/1000 Mbps – 10 броя; 9.Безжична мрежова карта – 5 броя; 10.Дънна платка съвместима с Intel процесори – 10 броя; 11.Разни / кабели, SATA кабели, RJ-45, мрежови тестер, клещи за кримпване на кабели, SFP+ кабели и конектори, други мрежови компоненти и други/ съгласно текущата продуктова листа на участника. Всички посочени по-горе количества по видове резервни части и оборудване по обособена позиция №6 са прогнозни и не са обвързващи за Възложителя. По време на изпълнението на договора Възложителят има право да поръчва, както повече, така и по-малко от посочените прогнозни количества.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1871610 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 от ЗОП процедури. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, поради което приложима е някоя от процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 1-11 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог, състезателна процедура с договаряне или някоя от процедурите на договаряне, е налице възможност обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на открита процедура гарантира в най-голяма степен прилагането на принципите за публичност и прозрачност и свободна конкуренция при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност и постигане на най-добри условия за възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.07.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Костадинов Узунов

VIII.2) Длъжност

Представляващ ВСС (упълномощен с решение на ВСС по протокол №11/23.03.2017г.)