Версия за печат

00210-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. Св.Св. Кирил и Методий №17-19, За: Светлана Димитрова, главен експерт, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: op@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mrrb.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/10-17-023/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: регионално развитие и благоустройство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект: „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“, Обособена позиция №1 Доставка на канцеларски материали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект: „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“, Обособена позиция №1 Доставка на на канцеларски материали , съгласно Рамково споразумение № СПОР - 416/02.10.2015г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали“, Обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларски материали”,

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30199000, 30197000, 30200000

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване
Компютърно оборудване и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на преписката в МРРБ 10-17-023; Номер на преписката в АОП 00210-2015-0004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 099 - 178981 от 23.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-02-29-131 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект: „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“, Обособена позиция №1 Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.05.2017 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98“ ООД, ЕИК 121798467, бул.Христо Смирненски № 53, РБългария 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1300 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1300 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"РОЕЛ-98" ООД, „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН“ ООД, „ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС“ ЕАД, „РОНОС“ ООД, КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“