Деловодна информация
00115
 
да
да
26/06/2017 (дд/мм/гггг)
00115-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода, 6
Русе BG323 7000 България
Ивайло Иванов - началник сектор УССВТ, тел.: 00359 82881658, Лидия Георгиева - ст. експерт, отдел ОП, тел.: 00359 82881725 +359 82881725
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/263/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позици
30192000      
Доставки

Обществената поръчка обхваща четири обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица - Приложение № 1.
Обособена позиция № 2 - Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания - Приложение № 2.
Обособена позиция № 3 - Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери - и ленти за матрични принтери - Приложение № 3.
Обособена позиция № 4 - Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект "Богатството на различията - приобщаващо образование за интелигентен растеж" по ОП НОИР 2014-2020 - Приложение №4.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
244992.62      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197330      
30192000      
30193000      
30194000      
30199000      
30124400      
30197320      
30237320      
30237380      
39241000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Община Русе

Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица - Приложение № 1 към документацията за участие, налична в Профила на купувача на Община Русе на адрес: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/263/index.html.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30
Срок за реакция    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни ЮЛ, вкл. в списъка по чл.30 от ЗИХУ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22851000      
22853000      
30193700      
30197200      
30197220      
22813000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Община Русе

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни ЮЛ, вкл.в списъка по чл.30 от ЗИХУ. Приложение № 2 към документацията за участие, налична в Профила на купувача на Община Русе.
В съответствие с разпоредбите на ЗОП, настоящата обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като обекта попада в обхвата на Стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, приет с Решение № 591/18.07.2016 г. на Министерски съвет, обн. в ДВ, бр.67, от дата 26.08.2016 г. Тези лицтрябва да отговарят на условията в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП. За Обособена позиция № 2 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30
Срок за реакция    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери - и ленти за матрични принтери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30192320      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Община Русе

Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери - и ленти за матрични принтери - Приложение № 3 към документацията за участие, налична в Профила на купувача на Община Русе на адрес: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/263/index.html.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30
Срок за реакция    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект "Богатството на различията - приобщаващо образование за интелигентен растеж" по ОП НОИР 2014-2020 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197320      
30199000      
30124400      
39241000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Община Русе

Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект "Богатството на различията - приобщаващо образование за интелигентен растеж" по ОП НОИР 2014-2020 - Приложение № 4 към документацията за участие, налична в Профила на купувача на Община Русе на адрес: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/263/index.html.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30
Срок за реакция    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Богатството на различията - приобщаващо образование за интелигентен растеж" по ОП НОИР 2014-2020

Количества: по 700 бр. ножица малка, химикали, маркери, моливи, сухо лепило; по 250 бр, острилки и гуми; по 180 бр. тиксо прозрачно и тиксо двойно залепващо; по 60 бр. ножици големи, машинки за телбод и кутии пълнител за телбод; копирна хартия А4 - 300 пак.; цветна хартия - 134 бр.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 025-043734 (напр. 2015/S 123-123456)   и  770491 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-62    1   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица - Приложение № 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис експрес сървис АД 201380867
ж.к. Западна промишлена зона, ул. Уста Кольо Фичето, 17
Варна BG331 9000 България
sales@offex.bg +359 29732424
http://www.offex.bg +359 29732424
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
66700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46359.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-63    2   доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис експрес сървис АД 201380867
ж.к. Западна промишлена зона, ул. Уста Кольо Фичето, 17
Варна BG331 9000 България
sales@offex.bg +359 29732424
www.offex.bg +359 29732424
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9734.61      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-65    3   Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и глави за мастилено-струйни принтери - и ленти за матрични принтери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Тех-Нет ЕООД 117678184
ул. Митрополит Григорий, 6
Русе BG323 7000 България
office@technet.bg +359 70020133
www.eshop.technet.bg +359 70020133
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
227000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

185478.41      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-64    4   Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG05M2OP001-3.001-0035 Богатството на различията – приобщаващо образование за интелигентен растеж, финансиран от ОП НОИР
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис експрес сървис АД 201380867
ж.к. Западна промишлена зона ул. Уста Кольо Фичето, 17
Варна BG331 9000 България
sales@offex.bg +359 29732424
www.offex.bg +359 29732424
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3420.22      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша, 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва