Деловодна информация
00062
 
да
да
26/06/2017 (дд/мм/гггг)
00062-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет за национално и световно стопанство 000670602
Студентски град, ул. 8-ми декември
София BG411 1700 България
Росица Златинска- старши експерт Обществени поръчни и търгове +359 28195516
r.zlatinska@unwe.bg +359 28195516

Интернет адрес/и

www.unwe.bg

http://zop2.unwe.bg/Document?folderId=235


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на хранителни продукти за УНСС и поделения"
15000000      
Доставки

Предмет на поръчката от настоящата документация е доставка на хранителни продукти за УНСС и поделения, по 35 обособени позиции съгласно прогнозните им количества и стойностти за срок от 2 години.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
206771.80      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на П”ССО” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15511000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са - Кисело краве мляко 3,6% маел. - коф, 0,400 кг. - 14 000 кг.; Сухо мляко 1,5% маел. разфасовка по 1 кг. - 1 500 кг.; Прясно мляко 3% маел. разфасовка по 1 литър - 1500 л.; Готварска сметана 27% маел., разфасовка 1 литър - 500 л.; Сирене краве - бяло саламурено, PVC кутия до 8 кг. - 1000 кг.; Кашкавал “Витоша голяма пита” - 2200 кг.; Топено сирене - 300 кг. и други съгласно документацията за участие. Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч. Условия и начин на приемане на доставката - Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на месо и месни продукти за нуждите на П”ССО” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Свински бут с кост-замразено - 5 000 кг.; Свински котлет с кост- замразено - 6 000 кг.; Свински врат с кост-замразено - 2 000 кг.; Кайма - смес 60% свинско, 40% телешко- замразена - 6 000 кг.; Кебапчета - 0,070 кг. - замразени - 50 000 бр.; Кюфтета - 0,070 кг. - замразени - 50 000 бр.; Карначета - замразени - 1200 кг.; Свински черен дроб- замразен - 1 000 кг.; Кренвирши - 800 кг.; Телешки,хамбурски салам в естествено черво - 200 кг.; Врена наденица - 1200 кг.; Бекон - 400 кг.; Шунка - 400 кг.; Телешки шол- замразен - 500 кг.; Пиле цяло българско над 1,2 кг. - замразено - 1 000 кг.; Пилешки бутчета - замразени - 10 000 кг.; Пилешко филе без кост- замразен - 14 000 кг.; Пилешки дробчета - замръзени - 1 000 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.0
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни за нуждите на П”ССО” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03311000      
15250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Риба скумрия-изчистена без глава,замръзена - 3 500 кг.; Бяла риба филе-замръзено - 4 000 кг.; Пъстърва чистена-охладено - 500 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на яйца и яйчни продукти за нуждите на П”ССО” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Яйца размер L - 250 000 бр.; Яйчен прах-меланж разфасовка 5кг. - 100 кг. и други съгласно документацията за участие
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на масла и мазнини за нуждите на "ПССО" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Масло 82% маел. Разфасовка от 1кг. - 500 кг.; Олио - PVC бутилка по 1/10 литра - 7 000 л. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа за нуждите на П”ССО” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03211900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Хляб заводски тип Добруджа - 0,830 кг.- нарязан - 65 000 бр.; Макарони разфасовка 0,400 кг. - 900 кг.; Фиде разфасовка 0,400 кг. - 400 кг.; Кори за баница 0.500 кг. - 500 кг.;Домашна юфка 0.400 кг. - 500 кг.; Грис-разфасовкапо 1 кг. - 1 000 кг.; Спагети 400гр./бр - 600 кг.; Нишесте десертно разфасовка 0,100 кг. - 1 200 кг.; Брашно пшенично тип 500 разф. кг. - 2 800 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч. Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на картофи и кореноплодни за нуждите на П”ССО” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212100      
03221110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Картофи - 20 000 кг.; Бланширани картофи-замразени - 500 кг.; Картофено пюре - 300 кг.; Моркови - 4 800 кг.; Лук стар - 10 000 кг.; Лук праз - 2 000 кг.; Лук чесън - 250 кг.; Лук зелен - 400 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на варива за нуждите на П”ССО” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212211      
03221210      
03211300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Стар фасул бял разфасовка по 1 кг. -2 000 кг.; Леща разфасовка по 1 кг. - 1 000 кг.; Ориз разфасовка по 1 кг. - 9 000 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сосове за нуждите на П”ССО” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221000      
15331100      
15331400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Чушки зелени - 1 200 кг.; Чушки червени - 1 200 кг.; Домати пресни - 4 800 кг.; Краставици - 4 800 кг.; Тиквички - 3 200 кг.; Зеле прясно - 20 000 кг.; Зеленчуков микс - замразен - 500 кг.; Спанак - 1 200 кг.; Марули - 1 600 кг.; Пресни гъби / печурки / - 2 200 кг.; Люти чушки- 150 кг.; Лютеница буркан 0,700 кг. - 1 600 кг.; Консерва домати цели небелени буркан 0,700 кг. - 12 000 кг.; Консерва краставици буркан 0,700 кг. - 1 600 кг.; Консерва паприкаш буркан 0,700 кг. - 4 000 кг.; Консерва гювеч буркан 0,700 кг. - 1 200 кг.; Консерва грах буркан 0,700 кг. - 3 200 кг.; Консерва доматено пюре буркан 0,700 кг.до 22% - 100кг.; Консерва зелен боб буркан 0,700 кг. - 2 000 кг.; Маслини черни бидон до 5 кг. - 400 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на плодове-пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти за нуждите на П”ССО" 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03222000      
15332410      
15321000      
15332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Ябълки - 18 000 кг.; Дини - 3 200 кг.; Праскови - 2 400кг.; Грозде - 5 000кг.; Банани - 3 000кг.; Портокали - 12 000 кг.; Мандарини - 5 200 кг.; Лимони - 200 кг.; Конфитюр малина, ягода - 600кг.; Компот праскови, кайсии буркан 0,700 кг. - 1 500 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч. Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на захар, захарни и шоколадови изделия, мед за нуждите на П”ССО” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15833000      
15842100      
15831600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Захар кристална разфасовка по 1 кг. - 3 000 кг.; Пудра захар - 100 кг.; Течен шоколад - 200 кг.; Вафли шоколадови - 45 гр. Индивидуални опаковка - 10 000; Суха паста - Индивидуални опаковка 0.32гр. - 10 000 бр.; Меденка - 10 000 бр.; Бисквити обикновени пакет 0,115 кг. - 20 000 бр.; Кекс със пълнеж 60гр. - 10 000 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на подправки - пресни и изсушени за нуждите на П”ССО” 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Червен пипер - сладък разф.0,200 кг. - 150 кг.; Черен пипер млян пакетче 0,010 кг. - 100 кг.; Суха чубрица пакетче 0,010 кг. - 50 кг.; Кимион пакетче 0,010 кг. - 30 кг.; Дафинов лист пакетче 0,010 кг. - 20 кг.; Джоджен сух пакетче 0,010 кг. - 50 кг.; Вегета - 0.500 кг - универсиална подправка - 200 кг.; Магданоз-пресен - 400 кг.; Копър 0,100 кг.връзката-пресен - 200 кг. и и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на безалкохолни напитки и бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води за нуждите на П”ССО” 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15980000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.
гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.
гр. София, Студентски гр

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Кока-кола, 0,5 л. РЕТ (пластмасова бутилка)или еквивалент - 6 000 бр.; Фанта портокал, 0,5 л. РЕТ (пластмасова бутилка)или еквивалент - 6 000 бр.; Фанта лимон, 0,5 л., РЕТ (пластмасова бутилка)или еквивалент - 6 000 бр.; Спрайт, 0,5 л. РЕТ (пластмасова бутилка)или еквивалент - 6 000бр.; Сода, 0,5 л. РЕТ (пластмасова бутилка)или еквивалент - 6 000 бр.; Минерална вода “Банкя” Бутилка 0,500л.(пластмасова бутилка) или еквивалент. - 15 000 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на храни
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пиво, вина и високоалкохолни напитки за нуждите на П”ССО” 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15930000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Вино червено бутилка 0,700 кг. - 250 бр.; Вино бяло бутилка 0,700 кг. - 250 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на други храни — майонези и салатни сосове, детски храни, плодови и билкови чайове, трапезна сол за нуждите на П”ССО” 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15863000      
15871273      
15872400      
15871110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град, ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Сол йодирана разф. По 1 кг. - 3 000 кг.; Соев сос - разфасовка 0.250мл. - 200 л.; Майонеза 0.250гр. - 400 кг.; Оцет винен - бутилка 0,700 л. - 3 000 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на изделия изработени от PVC за нуждите на П”ССО” 16
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Студентски град ,ул. Атанас Манчев” № 1 за стол 33 и бл.53 вх.Б за стол 39.

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Пластмасови чаши - 0.200мл. - 60 000 бр.; Пластмасови кутии с капак -18/12/6 см - 20 000 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години. Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00ч. в следващият работен ден след деня на подаване на заявката. Заявките се подават всеки работен ден от 8.00ч. до 15.00ч.
Доставките се приемат от материално - отговорните лица на стол 33 и стол 39 със стокова разписка или търговки документи,съдържащ вида на хранителния продукт, количеството, номера на партида, регистрационния номер на предприятието, след оценяване на съответствието с изискванията на договора и нормативните актове, което се удостоверява от участника с представяне на съответния документ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на масла и мазнини за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС”“ 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Олио - 4 000 л.; Масло 82% масл.Разфасовка 1 кг. - 700 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на други храни за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” - трапезна сол, майонезни и салатни сосове, оцет“ 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15871273      
15871260      
15872400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Оцет - винен бутилка 0,700 л. - 3 000 л.; Сол - йодирана разф. По 1 кг. - 1 000 кг.; Майонеза - 50 кг.; Соев сос - разфасовка 0,250 кг. - 20 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на подправки - пресни й изсушени за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 19
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Черен пипер - пакетчета 10 гр. - 25 кг.; Червен пипер - лют - пакетчета 200 гр. - 10 кг.; Червен пипер - сладък -пакетчета 200 гр. - 30 кг.; Сухи подправки-магданоз - 120 кг.; Сухи подправки - копър - 80 кг.; Сухи подправки - чубрица - 24кг.; Сухи подправки - джоджен 20 кг.; Сухи подправки - керевиз - 80 кг.; Сухи подправки - дафинов лист - 5 кг.; Къри - 9 кг.; Вегета - 12 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на варива за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212210      
03212211      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Зрял боб - 400 кг.; Леща - 400 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 21
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15511000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС
Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС
Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Прясно мляко 3,6 % - 1000 л.; Кисело мляко 4,5% кофички 400 гр. БДС 12,83 - 1000 кг.; Сирене - краве - 1000 кг.; Синьо сирене - 50 кг.; Кашкавал “Балкан” БДС 14.88 - 500 кг.; Кашкавал“Витоша” БДС 3528.88 - 1000 кг.; Масло - 700 кг.; Крема сирене - 25 кг.; Маскарпоне - 10 кг.; Пушено сирене - 25 кг.; Топено сирене - 20 кг.; Моцарела - 10 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на прясно месо - охладено, месни изделия и полуфабрикати за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 22
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Свински бут без кост - 1 000 кг.; Свински котлет - 1 000 кг.; Свинска плешка - 1 000 кг.; Свинско бонфиле - 1 000 кг.; Свински шол - 1 000 кг.; Свинско контрафиле - 1 000 кг.; Свински джолан - 500 кг.; Свински врат - 1 000 кг.; Телешко месо - трупно - 1 000 кг.; Телешки шол - 1 000 кг.; Свински черен дроб - 300 кг.; Свински език - 300 кг.; Телешки черен дроб - 300 кг.; Телешки език - 200 кг.; Телешко шкембе - 300 кг.; Агнешки комплект - 200 кг.; Агнешко месо - 800 кг.; Кайма - смес /60% свинско, 40% телешко/ - 500 кг.; Кебапчета 80 гр.-охладени - 5 000 бр.; Кюфтета 80гр. - охладени - 5 000 бр.; Карначета- охладени - 1000 кг.; Сурова наденица - кълцана - 500 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след де
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на колбаси за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 23
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15131100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Пуешка шунка - 50 кг.; Сух шпек - 200 кг.; Шунка от бут - 150кг.; Луканка - 100кг.; Кренвирши, свински пушени - 100 кг.; Свинско филе - 200 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 24
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03211900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Питки 120 гр. - 12 000 бр.; Хляб - Типов- Стандарт 04/2011- пакет 0,830 кг. - 2 000 пакет; Хляб - Добруджа- Стандарт 03/2011- пакет 0,830 кг. - 2 000 пакет; Хляб - пълно зърнест- пакет 0,700 кг. - 1 500 пакет; Хляб - формован -надълго нарязан - пакет 1 кг. - 500 пакет; Багета — 0,120 кг. - 1 000 бр.; Кифлички - 0,300 кг. - 1 000 бр.; Чабата- 0,120 кг. - 1 000 бр.; Брашно бяло тип 500 - 1 000 кг.; Ориз - 500 кг.; Фиде 0.500гр. - 30 кг.; Галета - 5 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на захарни изделия, шоколади и други за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 25
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15833000      
15842100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Сметана за кафе 10%, 7,5 гр. - 24 пак./каш. - 200 каш.; Солети обикновени 60 гр. „ Хрус- хрус“ или еквивалент. - 600 бр.; Шоколадов дес. 35 гр. - 500 бр.; Шоколад 90 гр.- Лешник „Своге“ - 400 бр.; Тунквана вафла 830 гр, кутия - 60 бр.; Шоколад.вафла фъстък 3 0 гр. - 1000 бр.; Шоколадовавафла 30 гр. „Мура“ или еквивалент - 1 000 бр.; Солети с кашкавал, подправки 60 гр. - 600 бр.; „Бейкролс“ - 80 гр. или еквивалент-сухари с различни вкусове -600 бр.; Суха паста инд.опаковка „Балкан“ или еквивалент- шоколадов десерт - 480 бр.; „Кит Кат“ -50 гр. или еквивалент- шоколадови бонбони с пълнеж - 800 бр.; „Сникерс“- 55 гр. или еквивалент - шоколадов десерт - 400 бр.; „Баунти“ - 57 гр. или еквивалент- шоколадов десерт с карамел и кокос - 400 бр.; „Кубети“ 50 гр. или еквивалент - сухарчета с различен вкус - 400 бр.; Кроасани различен пълнеж “7 Дейс Мах“ или еквивалент - 1200 бр.; Млечен ш-д с шупли 40 гр. “Милка“ или еквивалент-
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на плодове-пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на, конфитюри за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 26
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15332000      
15332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Банани - 120 кг.; Ябълки - 50 кг.; Портокали - 100 кг.; Лимони - 50 кг.; Ядки “Орехи” - 50 кг.; Конфитюр - 50 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове за нуждите на СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 27
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15331100      
15331400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Лук - кромид - 1 500 кг.; Лук - чесън - 50кг.; Лук - праз - 50кг.; Домати - 2500 кг.; Краставици - 2500 кг.; Люти чушки - 200 кг.; Пиперки - сладки - 1 500 кг.; Зеле - 1 500 кг.; Зелен фасул - 1 000 кг.; Спанак - 500 кг.; Марули - 50 кг.; Пресен зелен лук - 50 кг.; Червено зеле - 100 кг.; Репички - 10 кг.; Салата„Айзберг“ - 20 кг.; Патладжани - 100 кг.; Тиквички - 500 кг.; Домати — консерва 0.700 кг - 490 кг.; Доматено пюре - консерва 0.700 гр. - 220 кг.; Лютеница - консерва 0,700 гр. - 20 кг.; Паприкаш - консерва 0.680 гр. - 200 кг.; Грах - консерва 0.680 гр.- 200 кг.; Зелен фасул - консерва 680 гр. - 100 кг.; Гъби - консерва 2,600 кг - 200 кг.; Лозов лист - консерва 0.630 гр. - 110 кг.; Гювеч - консерва 0.680 гр. - 150 кг.; Маслини черни бидон до 5 кг. - 200 кг.; Царевица - ронена - 20 кг.; Зел. Смес-грах, моркови - 200 кг.; Броколи - 50 кг.; Бланширани картофи - 3 000 кг.; Спанак рязан “Бегро” - 300 кг.; Карфиол “
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на картофи и кореноплодни за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 28
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212100      
03221110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Картофи - 3 000 кг.; Картофки пресни - 200 кг.; Моркови - 500 кг.; Ряпа - 10 кг.; Червено цвекло - 10 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на кафе и чай за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 29
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15861000      
15863000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Кафе - три в едно Нестле“ 17,5 г., кутия -28 бр. или еквивалент - с кафе, захар, и продукт кафе - 300 кутия; Чай - билков, черен, зелен, плодов - български - кутия 20 бр. - 300 кутия; Кафе на зърна 1 кг състав- 60 % Робуста и 40% Арабика, Лаваца“ или еквивалент - 400 кг.; Кафе мляно без кофейн - 0.250 кг. опаковка „Лаваца“ или еквивалент - кафе с максимем 3% кофеин - 100 кг.; Разтворимо кафе“Нестле“ - 0,500 кг. или еквивалент-разтворимо кафе - 100 кг.; Какао- 0.250 кг. - опаковка - 50 кг.; Сухо мляко 0,500 кг. - опаковка - 10 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителн
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на на пиво, вина за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС” 30
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15930000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Бира светла, разфасовки - 360 мл, бутилка - 1 000 бутилка; Бира светла, разфасовки -500 мл, бутилка - 500 бутилка; Бира светла кен -500 мл - 1 000 кен; Бира тъмна, разфасовки - 360 мл, бутилка - 800 бутилка; Бира тъмна, разфасовка - 500 мл, бутилка - 300 бутилка; Бира тъмна кен —500 мл - 300 кен; Вино -червено —бут. 0,700 кг. - 50 бутилка; Вино -бяло-бут. 0,700 кг. - 50 бутилка и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пилета и пилешко месо – ОХЛАДЕНО за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 31
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15112100      
15112130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Пилешка пържола - филе - 1000 кг.; Пилешки бутчета - 1000 кг.; Пилешки дробчета - 1000 кг.; Пиле цяло - 500 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на риба и морски деликатеси – пресни за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС 32
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Риба - “Скумрия” чистени без глави - 500 кг.; Риба - бяла, филе чистени без глави - 400 кг.; Риба - “Пъстърва” чистени без глави - 100 кг. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на яйца – пресни за нуждите на „СТОЛ РЕСТОРАНТ ПРИ УНСС“ 33
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Яйца L - 15 000 бр. и други съгласно документацията за участие.
Поръчката се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества продукти, за срок от две години.
Доставките да се извършват в периода от 8.00 до 15.00 ч. в следващият работен ден, след деня на подаване на писмена заявка. Заявки се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 15.00 ч.
Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 80 %.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на бонбониери и ядки за нуждите на УНСС гр.София 34
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15842310      
15332300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Бонбониера 153гр., бонбони фин млечен шоколад с цяла ядка - 50 кутии; Бонбониера 306 гр., бонбони фин млечен шоколад с цяла лешникова ядка -50 кутии; Бонбониера 179гр., шоколадова бонбониера асорти - 50 кутии; Бонбониера 355гр., шоколадова бонбониера асорти - 50 кутии;Бонбониера 250гр., 20 правоъгълни шоколадови блокчета пакетирани по отделно и с различен вкус - 50 кутии; Бонбониера 400гр., 32 правоъгълни шоколадови блокчета пакетирани по отделно и с различен вкус - 50 кутии; Ядки кашу 100гр. - 10 кг.; Сурови ядки кашу 100гр. - 10 кг.; Ядки кашу 200 гр. - 10 кг.; Ядки лешник 100гр. - 10 кг.; Сурови ядки лешник 100гр. - 10 кг.; Ядки лешник 200гр. - 10 кг.; Ядки бадем 100гр. - 10 кг.; Сурови ядки бадем 100гр. - 10 кг.; Ядки бадем 200гр. - 10 кг.; Ядки пържен фъстък 100гр. - 10 кг.; Ядки пържен фъстък 200гр. - 10 кг.; Ядки печен фъстък 100гр. - 10 кг.; Ядки печен фъстък 200гр. - 10 кг. и други съгласно документацията за
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на минерална вода за нуждите на УНСС гр.София 35
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15981000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, Студентски град, ул. 8-ми декември – УНСС

Естеството на доставяните продукти и техните прогнозни количества са: Изворна вода"Михалково" или еквивалент 0,5l. стек от 12 бр. - 20 стека; Изворна вода"Михалково" или еквивалент 1,5l. стек от 6 бр. - 20 стека; Естествено газирана минерална вода "Михалково" или еквивалент 0,3l. в стъклена бутилка каса от 24 бр. - 20 каси; Естествено газирана минерална вода "Михалково" или еквивалент 0,5l. стек от 12 бр. - 70 стека; Естествено газирана минерална вода "Михалково’' или еквивалент 1,5l. стек от 6 бр. - 20 стека; Минерална вода "Девин" или еквивалент 0,3l. стек от 12 бр. - 20 стека; Минерална вода "Девин" или еквивалент 0,5l. стек от 12 бр. 20 стека; Минерална вода "Девин" или еквивалент 1,5l. стек от 6 бр. - 20 стека; Минерална вода "Девин" или еквивалент 19l. брой - 10 бр.; Изворна вода "Девин" или еквивалент 0,3l. стек от 12 бр. - 20 стека; Изворна вода "Девин" или еквивалент 0,5l. стек от 12 бр. - 20 стека; Изворна вода "Девин" или еквивалент 1,5l. стек от 6 бр. - 20 стека; Трапезна в
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 006-008206 (напр. 2015/S 123-123456)   и  765542 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-31/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-31/2017    4   Доставка на яйца и яйчни продукти за нуждите на П”ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев 120541733
ул. Борова гора 26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35730      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-32/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-32/2017    5   Доставка на масла и мазнини за нуждите на "ПССО"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13330      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-33/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-33/2017    7   Доставка на картофи и кореноплодни за нуждите на П”ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора №26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21214      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-34/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-34/2017    9   Доставка на зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сосове за нуждите на П”ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора 26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

78093      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-35/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-35/2017    10   Доставка на плодове-пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти за нуждите на П”ССО"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора 26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43480      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-36/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-36/2017    12   Доставка на подправки - пресни и изсушени за нуждите на П”ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даркчиев ООД 120541733
ул. Борова гора 26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6252.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.07.2019 14:15 ч. :  ЗОП-38/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-38/2017    16   Доставка на изделия изработени от PVC за нуждите на П”ССО”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора 26
гр. Смолян BG424 4700 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
16.08.2019 10:31 ч. :  ЗОП-37/2017 г. служебно вписване
затвори
 История ЗОП-37/2017    15   "Доставка на други храни - майонези и салатни сосове, детски храни, плодове и билкови чайове, трапезна сол за нуждите на П"ССО""
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Димитър Даракчиев ООД 120541733
ул. Борова гора №26
гр. Смолян BG424 1000 България
gavraildarakchiev@gmail.com +359 030162294
+359 030162271
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4072      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Белгия
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва