Версия за печат

02538-2017-0011

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ОПИ-758 от дата 21.06.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Мариан Вачевски, България 1000, София, Тел.: 02 8036024, E-mail: mvachevski@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.prb.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-s-predmet-redizajn-na-uis-2-v-pr/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„РЕДИЗАЙН НА УИС-2 В ПРБ С ЦЕЛ ПРЕМИНАВАНЕ КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ДОКУМЕНТИ В РАМКИТЕ НА ПРБ И МЕЖДУ ПРБ И ДР. ДЪРЖАВНИ ИНСТИТУЦИИ. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГРАЖДАНИ.“, СЪС СЛЕДНИТЕ ТРИ САМОСТОЯТЕЛНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН ДОКУМЕНТООБОРОТ В ПРОКУРАТУРАТА НА РБ“; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ ЗА ГРАЖДАНИ, ФИРМИ, ДЪРЖАВНИ ИНСТИТУЦИИ И ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА“; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „НАДГРАЖДАНЕ НА ХРАНИЛИЩЕТО НА ДАННИ И СПРАВОЧНАТА ПОДСИСТЕМА НА УИС-2 И ОСИГУРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОТВОРЕНИ ДАННИ“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на ОП1 включва надграждане на УИС-2 чрез създаване на нови функционалности, промяна на съществуващи и изпълнението на следните задачи: 1. Поддържане на регистър на входящи документи. Осигуряване на предварителна обработка на документ.2.Осигуряване на възможност за регистриране на изходящи/вътрешни документи от магистрат чрез опростен интерфейс.3.Реализиране на регистрация на документ по няколко преписки. Осигуряване на проследяване на преписките по които е регистриран документ/преписка. 4.Поддръжане на референция към неструктуриран документ на друг участник в ЕИСПП и осигуряване на достъп до прокурорски документи от друг участник в ЕИСПП. 5.Автоматизиране на процесите на обмен на електронни документи/преписки в рамките на Прокуратурата в изпълнение на процедури/услуги. 6.Привеждане на УИС-2 в съответствие с „НАРЕДБА за обмена на документи в администрацията“. 7. Надграждане на УИС-2 за въвеждане на електронен документооборот в следствените отдели. 8.Реализиране на функционалност за управление на изпълнението и настройване на процедури/услуги, етапи и свързани задачи. 9.Реализиране на интерфейс на УИС-2 към други системи.10.Повишаване на информационната сигурност на УИС-2. 11.Подобряване на функционалности на УИС-2. Предметът на ОП 2 включва изпълнението на следните дейности: 1.Анализ на правната рамка, текущо състояние във връзка с предоставяне електронни административни услуги на граждани и бизнеса и предоставяне/ получаване на вътрешни административни услуги на/от други държавни институции. 2.Интеграция с регистри на други държавни институции. 3. Изграждане на портал за електронните услуги. 4.Осигуряване на оперативна съвместимост и сигурност при обмен на документи свързан с предоставянето на вътрешни електронни административни услуги. 5.Усъвършенстване на комуникационния модул на УИС-3 с ядрото на ЕИСПП. Предметът на ОП 3 включва изпълнението на следните дейности: 1. Анализ на годишния доклад на ПРБ и определяне обхвата на публичните статистически данни, до които ще се осигури автоматизиран достъп като „отворени данни“. 2. Изграждане на портал за отворни данни. 3.Актуализация на ETL процедури, хранилище от данни, справки, разработени с Oracle BI.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

"Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 733333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл.18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. Предвид факта, че прогнозната стойност надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП е необходимо провеждането на открита процедура. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на изпълнението на поръчката, респ. публичността при разходването на публични средства и средства, представени от европейските фондове и програми. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.06.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Георги Пламенов Бончев

VIII.2) Длъжност

Директор на дирекция "Информационно обслжване и технологии" при АГП (Определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-04-172/19.06.2017 г. на г-н Сотир Цацаров – главен прокурор на Република България)