Версия за печат

00254-2017-0005

BG-Рудозем:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 248 от дата 21.06.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България № 15, За: Василена Серафимова - нач. отдел Планиране, разработване на проекти, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Приготвяне и предоставяне на готова храна /топъл обяд/ на лицата от целевите групи по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Рудозем““, във връзка с реализирането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на допълнително споразумение № 1 към договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05FMOP001–3.002-0103-С01, сключен между Община Рудозем и Агенция за социално подпомагане по операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд” по ОПХ ФЕПНЛ.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Реализирането на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включва приготвяне и предоставяне на топъл обяд – супа, основно ястие, хляб (при реализирани икономии може да се предоставя и десерт) за 100 бр. (сто) бенефициенти на територията на община Рудозем. Храната ще се раздава на бенефициентите в обекти на изпълнителя, съгл. изискванията на Възложителя в документацията към настоящата обществена поръчка. Действията по раздаване на храната ще се извършват всеки работен ден от 10:00 часа до 11:00 часа в гр. Рудозем, от 11:00 до 13:00 в с. Елховец и с. Чепинци. При извършване на действията по раздаване на храна, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави храната на бенефициентите срещу полагането на подпис от тяхна страна за получената храна в списък, предоставен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането на обекта на поръчката ще бъде осигурено по проект BG05FMOP001-3.002-0103-С01 „Осигуряване на топъл обяд в Община Рудозем“. Дейностите се осъществяват по операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд 2016-2019“ се реализира чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП), в съответствие с ПМС № 37 от 23.02.2015 г за определяне реда и условията за изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ) за периода 2014-2020 г. и последвалите го изменения, и съгласно описанието на Оперативната програма за храни и/или материално подпомагане.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмета на поръчката, не позволява разделянето й на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 146781.25 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят открива настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 20, ал. 2, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгл. чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.06.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

НЕДКО ФИДАНОВ КУЛЕВСКИ

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Рудозем, със Заповед за заместване № 246/15.06.2017 г.