Версия за печат

05397-2017-0003

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ДАЕУ-2444 от дата 13.06.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Силвия Митева, Ива Ганчева;, България 1000, София, Тел.: 02 9492428, E-mail: smiteva@e-gov.bg, Факс: 02 9818787

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.e-gov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016/1.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Организация на дейностите по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“, по следните обособени позиции: • Обособена позиция № 1 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 2 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Реализиране на ЦАИС "Гражданска регистрация" и ЦАИС "Адресен регистър"“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 3 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.002 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”. • Обособена позиция № 4 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В рамките на поръчката ще бъдат реализирани дейности по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“ и по-конкретно: В частта за обособена позиция № 1 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 985 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 2 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 3 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 3 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 430 000 импресии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя. В частта за обособена позиция № 4 - Организиране и провеждане на 1 бр. встъпително и 1 бр. заключително публично информационно събитие; Изработка и публикуване на 1 бр. онлайн банер с минимален размер 300 x 250 px с ротация, гарантираща минимум 750 000 импресии; Изработване и публикуване на 2 бр. публикации в национални печатни медии или електронни медии; Изработка на 20 (двадесет) броя плакати, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на 2 (два) броя рол банери с конструкция, изработени според изискванията на Възложителя; Изработка на сто (100) бр. химикали с флаш - памет според изискванията на Възложителя. Подробно описание на изискванията свързани с изпълнението на отделните дейности по поръчката, заинтересованите лица могат да намерят в одобрената документация към поръчката, находяща се в профила на купувача на уебсайта на ДА ЕУ.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Следните проекти финансирани по Оперативна програма „Добро управление“: В частта за обособена позиция № 1 - проект „Изграждане и внедряване на пилотна система за дистанционно електронно гласуване“; В частта за обособена позиция № 2 - проект „Реализиране на ЦАИС „Гражданска регистрация“ и ЦАИС „Адресен регистър“; В частта за обособена позиция № 3 - проект „Интегрирана информационна система за контрол и публичност на електронното управление“; В частта за обособена позиция № 4 - проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 45975.83 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Публичното състезание по реда на ЗОП гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Дава възможност на всички заинтересовани лица да подадат оферта, което в максимална степен ще обезпечи интереса на ДА ЕУ.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно посоченото в разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.06.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йовка Захариева Цачева

VIII.2) Длъжност

Директор на дирекция Обществени поръчки в ДАЕУ, определана за възложител съгласно Заповед № ДА ЕУ-2012/15.05.2017 г.