Деловодна информация
00983
023-521 12/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/FDMDBO.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник) за нуждите на учебния процес във ФДМ при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна 2017-015
33136000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка на 26 789 бр. и 7 опаковки ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник), разпределени в 27 номенклатури, за нуждите на Факултета по дентална медицина при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна.
Поръчката включва периодични доставки на стоки, предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества, определени от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансова обезпеченост. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
43142.44      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. "Цар Освободител" №84, Факултет по дентална медицина

Предмет на обществената поръчка е доставка на 26 789 бр. и 7 опаковки ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник), разпределени в 27 номенклатури, за нуждите на Факултета по дентална медицина при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна. Поръчката включва периодични доставки на стоки, предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества, определени от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансова обезпеченост. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-27       Доставка на ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник) за нуждите на учебния процес във ФДМ при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДЕНТАКОМ“ ООД 121107113
бул. „Македония“ №22
София BG411 1606 България
office@dentacom.com +359 029516614
+359 029549401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
118973.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43142.44      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 Вануату
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52677080

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
ДА
 
открита процедура
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


С решение № Р-100-1034 от 24.11.2015 г. на Помощник-Ректора на Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна и публикувано в РОП под №00983-2015-0031 е обявена открита процедура с предмет: “Избор на изпълнител/и за доставка на дентални материали, апарати, оборудване и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна“. Откритата процедура е разделена на 23 (двадесет и три) самостоятелно обособени позиции. По обособена позиция №15 - Ротационен и абразивен инструментариум (пилители за прав и обратен наконечник), „всички оферти не отговарят на предварително обявените условия от Възложителя“ и на основание чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП (отм.) са неподходящи по смисъла на чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП. На основание чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП (отм.) процедурата е прекратена по тази обособена позиция с Решение №Р-100-319 от 11.04.2016 г. на Помощник-Ректора на Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна. Първоначално обявените условия не са съществено променени, поради което са налице основания на чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без предварително обявление.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва