Деловодна информация
00051
ПО-01-10-1714 01/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00051-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/-Dostavka-i-montaj-na-obzavejdane-i-oborudvane-po--2268


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проекти на Община Видин“ по обособени позиции
30200000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проекти по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 –Доставка на ново компютърно и периферно оборудване по проект: „Грижа в семейна среда за лицата в неравностойно положение в община Видин”; Обособена позиция № 2 –Доставка на ново компютърно оборудване по проект: „Заедно за създаване на младежка заетост и устойчива работна среда в община Видин“ ; Обособена позиция № 3 – Доставка ново компютърно оборудване по проект: „Областен информационен център - Видин“; Обособена позиция № 4 – Доставка и монтаж на ново офис обзавеждане по проект: „Областен информационен център - Видин“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
6363.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на ново компютърно и периферно оборудване по проект: „Грижа в семейна среда за лицата в неравностойно положение в община Видин” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

община Видин, гр. Видин, пл. Бдинци № 2

Доставка и монтаж на ново компютърно и периферно оборудване по проект: „Грижа в семейна среда за лицата в неравностойно положение в община Видин” в следния вид: Компютърна конфигурация /компютър, монитор и мишка/ - 1 бр.;
Принтер – 1 бр.; Скенер – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20%
Цена
80%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Грижа в семейна среда за лицата в неравностойно положение в община Видин”

II.2) Описание 1

Доставка на ново компютърно оборудване по проект: „Заедно за създаване на младежка заетост и устойчива работна среда в община Видин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

община Видин

Доставка на следното ново компютърно оборудване по проект: „Заедно за създаване на младежка заетост и устойчива работна среда в община Видин“: Преносими компютри – 6 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    20%
Цена
80%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Заедно за създаване на младежка заетост и устойчива работна среда в община Видин“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  770237 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
11.07.2017 14:51 ч. :  АО-02-15-83/02.05.2017 служебно вписване
затвори
 История AO-02-15-83    1   Доставка на ново компютърно и периферно оборудване по проект: „Грижа в семейна среда за лицата в неравностойно положение в община Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Диджитек ООД 030007837
гр.София, ж.к. Младост 1, бл.39, вх.Г, ап.3
София BG412 1000 България
info@digiteq.com +359 29740900
www.digiteq.com +359 29740919
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1863      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1863      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
11.07.2017 14:51 ч. :  AO-02-15-92/12.05.2017 служебно вписване
затвори
 История AO-02-15-92    2   Доставка на ново компютърно оборудване по проект: „Заедно за създаване на младежка заетост и устойчива работна среда в община Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/05/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Експрес Сървис АД 201380867
гр.Варна , ж.к. Западна промишлена зона, ул. Уста Кольо Фичето №17
Варна BG331 9000 България
d.ignatova@officeexpress-bg.com +359 878684536
www.offex.bg +359 878684536
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва